Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intocmire a documentatiilor S.F., P.T. pentru 3 Sali Sport, la Scolile nr. 4, 7; Liceul C-tin Noica


Anunt de participare numarul 16731/30.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala: Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Punct(e) de contact: ION ROSU, Tel.0247 317732, 317733, In atentia: PAUL BENE, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0247 317728, Adresa internet (URL): htt: //www.alexandria.ro, Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intocmireadocumentatiilor S.F., P.T. pentru3Sali Sport, laScolile nr. 4, 7;Liceul C-tin Noica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUN.ALEXANDRIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serv.de intoc. a S.F., P.T.ptr.3 Sali Sport.Toate st.(geotehnice, topografice, expertize tehn, de impact mediu), obtinerea avizelor, cad insarcina adjudecatarului, inclusiv avizarea la O.C.P.I.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74222100-2 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 S.F.(studii de fezabilitate)+ 3 P.T.(proiecte tehnice)
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 112, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
PREDARE DOCUMENTATIE : S.F.=30 ZILE; P.T.=30 ZILE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part 2000lei-chit.fiscala la casierie/O.P.in contRO44TREZ606506XXX000167;Gar.buna ex. 10%val.contract, prin scrisoare bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FOND RULMENT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATI/SUBCONTRACTANTI, CU OBLIGATIA LEGALIZARII, DUPA CASTIGAREA LICITATIEI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006/, certificat echivalent, certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat de stat si local;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare); Certificatconstatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului; Statutul societatii (in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului); Autorizatie de functionare / altele echivalente; ptr. persoanele jr. straine se accepta documente echivalente emise in tara de origine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listele cu personalul responsabil de indeplinirea contractului, prezentarea CV-urilor; certificari si atestate ale ofertantilor si ale personalului acestora; principalele prestatii similare (experienta similara)- se vor prezenta cel putin doua recomandari. Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Standarde de asigurare acalitatii: Xerocopia documentului de certificare a sistemului de management al calitatii proprii (in termen de valabilitate)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12503/29.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: - depunere la casierieincontul RO44TREZ60621160250XXXXX;C.F. 4652660 / O. P.- de la Directia Urbanism
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2007 13:00
Locul: SALA CONSILIU PRIMARIE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI AI AG.EC. CU PUTRRE DE DECIZIE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3104641, Email: office @cnsc.ro, Fax: 021 /3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEADEAPLE
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021/3191674, Email: [email protected], Fax: 021/3191674, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC PRIMARIE
Adresa postala: STR.DUNARII, NR.139, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140030, Romania, Tel.0247/317732/3, Email: [email protected], Fax: 0247/317728
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2007 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer