Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intocmire a cererii de finantare, inclusiv anexele aferente, pentru proiectul ?Modernizare urbanistica strazi (intre Bdul Uverturii, Soseaua Virtutii, Manastirea Sihastria si Aleea Lacul Morii)"


Anunt de participare numarul 111745/24.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala:  Bd. Regiei nr. 6 - 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060204, Romania, Punct(e) de contact:  Andreea Florescu, Tel. 0213180144, Email:  [email protected], Fax:  0213180143, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intocmire a cererii de finantare, inclusivanexele aferente, pentru proiectul ?Modernizare urbanistica strazi (intre Bdul Uverturii, Soseaua Virtutii, Manastirea Sihastria si Aleea Lacul Morii)"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intocmire a cererii de finantare, inclusivanexele aferente, pentru proiectul ?Modernizare urbanistica strazi (intre Bdul Uverturii, Soseaua Virtutii, Manastirea Sihastria si Aleea Lacul Morii)"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intocmire a cererii de finantare, inclusivanexele aferente, pentru proiectul ?Modernizare urbanistica strazi (intre Bdul Uverturii, Soseaua Virtutii, Manastirea Sihastria si Aleea Lacul Morii)"
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de particip.: 14000 lei, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari;Gar.de buna executie: 10% din val contract, fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Istoricul litigiilor; Declaratie privind conflictul de interese; Cazier judiciar al Candidatului sau orice alt document echivalent; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia Candidatul are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat;Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Copii ale documentelor originale ce definesc constituirea operatorului economic locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) rezultata din activitatea desfasurata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit prin aceasta procedura .2. Media rezultatului (profit brut/pierdere) ultimelor 3 exercitii financiare (2007, 2008, 2009)3. Bilanturile contabile sau extrase din bilanturile contabile pentru exercitiile financiare 2007, 2008, 2009
4.Raportul auditorilor pentru situatiile financiare aferente anilor financiari2007, 2008, 20095.Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Minim 1.400.000 lei2. Trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta in executarea a cel putin un contract ce a avut ca obiect servicii de proiectare si care a inclus elaborarea documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie (DALI) in domeniul infrastructurii rutiere.
2.Experienta in executarea a cel putin un contract de serv ce a avut ca obiect elaborarea dosarului de finantare in vederea obtinerii de fonduri nerambursabile3.Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloacele considerate de Autoritatea Contractanta necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului4.Personal pentru indeplinirea contractului
5.Declaratie privind infrastructura de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
6.Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
7. Lista personalului cheie
8. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
9. SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
10.SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
11.SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. 700.000 lei in ultimii 3 ani.3.min 6 calculatoare; min 2 imprimante laser color A3c; min un copiator A3d; min un plotter A0e; acces la statie topof; min 2 autoturisme4.Sef de proiect: experienta min 10 ani proiectare in domeniul infrastructurii rutiere; Minim 2 ingineri proiectanti- experienta generala min 6 ani in proiectare in domeniul infrastructurii rutiera; Specialist geo: experienta generala min 10 ani; Specialist topo: experienta generala min 7 ani in geodezie;Expert tehnic: experienta generala min 10 ani; Specialist studii trafic experienta generala min 3 ani domeniul infrastructurii rutiere; Specialist protectia mediului: experienta generala min 10 ani; Responsabil calitate: experienta generala min 10 ani; Specialist analiza cost-beneficiu: experienta generala min 10 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Cererile de proiecte sunt deja deschise pe domeniile respective;starea deficitara a infrastructurii rutiere urbane din sectorul 6;Ordinul ANRMAP 51/2009 art 1, privind accelerarea procedurilor
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Exp proiect drumuri 20p;Exp serv proiect modernizare sis rutiere 25p; Exp sef proiect 10p;Exp expert teh 10p;Exp specialist topo 10p;Exp specialist geo 10 p;Exp specialist studii trafic 15p
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2010 11:00
Locul: B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
sedinta de deschidere a candidaturilor se va face cu "usile inchise", iar la sedinta de deschidere a ofertelor pot participa si reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5 sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.3195180, Email:  [email protected], Fax:  021.3191674, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060204, Romania, Tel. 0213180144, Email:  [email protected], Fax:  0213180143, Adresa internet (URL):  -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2010 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer