Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intocmire a documentatiei complete privind autorizarea de securitate la incendiu pentru diferite obiective ale S.C. Apa Nova Bucuresti S.A.


Anunt de participare (utilitati) numarul 145562/05.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Academiei nr. 39-41, etaj 4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010013, Romania, Punct(e) de contact: Ionica Petrica, Tel. +04 374398571, Email: [email protected], Fax: +04 213143095, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intocmire a documentatiei complete privind autorizarea de securitate la incendiu pentru diferite obiective ale S.C. Apa Nova Bucuresti S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Mun. Bucuresti si zonele limitrofe
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 400, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente anuale a caror valoare estimata este de minim 67.500 lei fara T.V.A.simaxim 333.000 lei fara T.V.A.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intocmire a documentatiei complete privind autorizarea de securitate la incendiu pentru diferite obiective ale S.C. Apa Nova Bucuresti S.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71313410-2 - Evaluare a riscurilor sau a pericolelor pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 6700 mp, cantitatea maxima a unui contract subsecvent este de 30.065 mp.Cantitatea minima a acordului cadru este de 30.065 mp iar cantitatea maxima a unui acord cadru este de34.248, 04 mp
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ?5.000 lei. In cazul in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul lei/alta valuta comunicat de BNR in data de 15.07.2013.Perioada de valabilitate? 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelorModalitatea de constituire- prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariCuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este de 4.000 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publiceScrisoarea de garantie de participare se prezinta in original.Neprezentarea aceasteia in cuantumul si perioada de valabilitate solicitata atrage respingerea ofertei.Garantia este irevocabila.Aceasta va insoti candidatura impreuna cu scrisoarea de inaintare (Formularul 1).In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri si a garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .In cazul in care ofertantul este o asociere, numai daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri si garantia de participare. Garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea contractului subsecvent va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau daca partile convin dintr-o suma initiala in valoare de 5% din pretul contractului subsecvent, ce va fi depusa de prestator in contul deschis de catre acesta, iar diferenta prin retineri succesive de 4, 5 % din valoarea facturilor emise pentru serviciile prestate, in contul deschis de operatorul economic la dispozitia Autoritatii Contractante pana ce aceasta va atinge 5% din pretul Contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare Apa Nova Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - se completeaza formularul 1; Formularul trebuie completat in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se completeaza formularul 2; Formularul trebuie completat in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Bruno ROCHE
Laurent LALAGUE
Petru TOMA
Mihai SAVIN
Andrei HOSTIUC3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formularul 3; Formularul trebuie completat in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul 4; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant si fiecare membru al asocierii.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza formularul 5; Formularul trebuie completat in original de catre candidat, fiecare membru al asocieriisi fiecare tert sustinator acesta din urma doar pentru prevederile art. 181 lit. a), c1) si d.6. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a candidaturii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statin conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana.
7. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul local, prin prezentareaCertificatului fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte obligatiile exigibile in luna anterioare celei de depunere a candidaturii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul unde operatorul economic isi are sediul sau alt document echivalent emis de catre autoritatea competenta din tara de origine din care sa reiasa:
- existenta in domeniul de activitate a operatorului economic, a activitatii ce face obiectul procedurii, daca exista aceasta cerinta legala in legislatia tarii de origine;
Informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Operatorii economici trebuie sa fie atestati de catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila (CNSIPC) pentru prestarea serviciilor de proiectare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu si pentru desfasurarea activitatilor de identificare, evaluare si control a riscurilor de incendiu, in baza Ordinului MAI nr. 3/2001 pentru aprobarea normelor metodologice de avizare si autprizare privind securitatea la incendiu si protectia civila si in baza Regulamentului (CE) nr. 304/2008 al Comisiei Comunitatilor Europene din 02 aprilie 2008.
Documentele vor fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ca fiind conforma cu originalul sub semnatura si stampila reprezentantului legal al societatii.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Un operator economic participa pentru acelasi contract cu o singura candidatura fie in mod individual, fie ca partener al unui consortiu/ asociere/societate mixta, in caz contrar candidaturile respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Candidatura comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si categoriile de servicii prestate de acestia. Candidatura trebuie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membri trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Candidatura trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceastaforma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului. De asemenea, criteriile de calificare privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si standarde de asigurare a calitatii vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in parte, iar criteriile de calificare privind situatia economico-financiara (cu exceptia indicatorului lichiditate generala) si capacitatea tehnica si profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
In situatiile in care candidatii beneficiaza de sustinerea unor terti, aceasta sustinere se va dovedi prin prezentarea unor angajamente ferme incheiate in forma autentica, semnate de tertul sustinator. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele pentru care se acorda sustinerea si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea indeplinirii contractului ? se va completa dupa caz Formularul 6 si formularul 7, precum si anexele a si 2. In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinere in vederea indeplinirii cerintelor de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, este suficient ca operatorul economic sa prezinte angajamentul ferm din partea persoanei care sustine, astfel cum este prevazut la art. 111*) alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, angajamentul trebuie insotit de documente care sa dovedeasca ca persoana sustinatoare indeplineste cerintele de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara. Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va preciza cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani - formularul 8
Se impune un nivel minim al cifrei medii de afaceri de: 333.000 lei.
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
1.Se va preciza cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani - formularul 8
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara se va demonstra prin prezentarea unui document din care sa reiasa faptul ca, candidatul a executat cel putin un contract in ultimii 3 ani (2010-2013) pentru servicii similare cu o valoare cel putin egala cu suma 333.000 lei - formularul 9
Modalitatea de indeplinire
1. Experienta similara se va demonstra prin prezentarea unui document din care sa reiasa faptul ca, candidatul a executat cel putin un contract in ultimii 3 ani (2010-2013) pentru servicii similare cu o valoare cel putin egala cu suma 333.000 lei - formularul 9
2.Resurse umane
Candidatii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat ca fiind minim necesar pentru indeplinirea contractului de servicii de proiectare.- Minimum un expert atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pentrucerinta esentiala C- siguranta la foc pentru toate domeniile, cu contract de munca, de colaborare sau angajament scris;
- Minimum un verificator de proiect atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru cerinta esentiala C - siguranta la foc pentru toate domeniile, cu contract de munca, de colaborare sau angajament scris;
Modalitatea de indeplinire
2.Resurse umane
Candidatii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat ca fiind minim necesar pentru indeplinirea contractului de servicii de proiectare.
- Minimum o persoana autorizata de MAI-IGSU pentru desfasurarea activitatii de identificare, evaluare si control al riscurilor de incendiu, cu contract de munca, de colaborare sau angajament scris;
- Minimum o persoana detinatoare a brevetului de pompier specialist, atestat CNSIPC, abilitat sa elaboreze scenarii de securitate la incendiu, cu contract de munca, de colaborare sau angajament scris.
Modalitatea de indeplinire
-
- Minimum un arhitect ce detine autorizatie (MLPAT), cu contract de munca, de colaborare sau angajament scris,
- Minim o persoana atestata Cc/Ci - securitate la incendii in constructii pentru toate domeniile/instalatii pentru toate specificatiile, cu contract de munca, de colaborare sau angajament scris;
Modalitatea de indeplinire
-
Pentru fiecare resursa umana candidatul trebuie sa faca dovada ca dispune de serviciile acestuia pe toata durata contractului.Pentru persoanele mai sus mentionate se vor prezenta atestatele.Se vor nominaliza responsabilii echipei de proiect si se vor prezenta atestatele acestor persoane.
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare resursa umana candidatul trebuie sa faca dovada ca dispune de serviciile acestuia pe toata durata contractului.Pentru persoanele mai sus mentionate se vor prezenta atestatele.
Se vor nominaliza responsabilii echipei de proiect si se vor prezenta atestatele acestor persoane.
SubcontractantiDupa caz, lista cuprinzand subcontractantii (formularul nr. 10), insotita si de acordurile de subcontractare pentru toti subcontractantii, cu indicarea partilor din contract pe care acestia urmeaza sa le execute.
Modalitatea de indeplinire
Dupa caz, lista cuprinzand subcontractantii (formularul nr. 10), insotita si de acordurile de subcontractare pentru toti subcontractantii, cu indicarea partilor din contract pe care acestia urmeaza sa le execute.
Standarde de asigurare a calitatii
Candidatii trebuie sa detina certificate ISO 9001, ISO 14001, sau echivalente, pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului. Certificatele trebuie emise de organisme independente care respecta standarde europene de certificare, valabile in orice tara UE, traduse in limba romana si valabile la data de depunere a ofertei.
In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina certificate ISO 9001, ISO 14001, sau echivalente.Nota: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate/mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii/protectiei mediului.
Modalitatea de indeplinire
Standarde de asigurare a calitatii
Candidatii trebuie sa detina certificate ISO 9001, ISO 14001, sau echivalente, pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului. Certificatele trebuie emise de organisme independente care respecta standarde europene de certificare, valabile in orice tara UE, traduse in limba romana si valabile la data de depunere a ofertei.
In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina certificate ISO 9001, ISO 14001, sau echivalente.Nota: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate/mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii/protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2013 10:30
Locul: Str. Academiei nr. 39-41, etaj 4, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea candidaturilor pot fi prezenti delegati ai candidatilor care au depus candidatura. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati, fara a se impune un anumit numar de candidati. Autoritatea Contractanta va incheia acordul cadru cu maxim 3 operatori economici.Termenul de valabilitate al ofertei este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul in care se constata ca doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita in plic inchis, o noua oferta, in vederea departajarii acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal, in conformitate cu art. 256^2 din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Banului nr. 3A, etaj 2, Ap. 7, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. +04 213155241, Fax: +04 213155241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2013 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer