Licitatie Publica - Servicii de intocmire a Documentatiilor tehnice necesare pentru notarea urmatoarelor constructii in Cartea Funciara: Sediu SH Oradea, Camera de comanda Baraj Osorhei, CHE Fughiu, CHE Sacadat, Blocuri de interventie si Casa vanelor Baraj Dragan.
Anunt de participare (utilitati) numarul 91136/18.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Ogorului nr.34, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410554, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Oradea, Tel.0259407515, In atentia: Birou Contracte, Email: [email protected], Fax: 0259408690, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intocmire a Documentatiilor tehnice necesare pentru notarea urmatoarelor constructii in Cartea Funciara: Sediu SH Oradea, Camera de comanda Baraj Osorhei, CHE Fughiu, CHE Sacadat, Blocuri de interventie si Casa vanelor Baraj Dragan.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SH Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea Documentatiilor tehnice necesare pentru notarea urmatoarelor constructii in Cartea Funciara: Sediu SH Oradea, Camera de comanda Baraj Osorhei, CHE Fughiu, CHE Sacadat, Blocuri de interventie si Casa vanelor Baraj Dragan.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plan de investitii. Plata facturii se va realiza in termen de 30 de zile de la data receptiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUGnr.34/2006; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare fiscala in scopuri TVA emis de Ministerul Finantelor Publice-ANAF; Autorizarea din partea Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani: 13000 lei, exclusiv TVA.
Scrisori de bonitate emise de catre organisme bancare sau de catre societati recunoscute de audit financiar-contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciirealizate in ultimii 3 ani; Declaratie (daca este cazul) privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti; Declaratie cuprinzand informatii referitoare la asigurarea de catre ofertant a personalului; Declaratie pe propria raspundere a operatorului economic ofertant din care sa rezulte calitatea in care acesta participa la prezenta procedura; Declaratie pe propria raspundere a operatorului economic ofertant din care sa rezulte (daca este cazul) incadrarea acestuia in prevederile privind intreprinderile mici si mijlocii; Certificatul ISO 9001:2000 privind Sistemul de Management al Calitatii, in termenul de valabilitate stabilit de emitent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
4603/17.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2009 10:00
Locul: Sediul Sucursalei Hidrocentrale Oradea, str. Ogorului nr.34, Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 426881, Fax: 0259 415903.
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic din cadrul Sucursalei Hidrocentrale Oradea
Adresa postala: str. Ogorului nr.34, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410554, Romania, Tel.0259407504, Fax: 0259408690
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2009 09:12