Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intocmire a planului de amenajare a teritoriului zonal intercomunal (PATZIC) ?Paltinis ? Cindrel?


Anunt de participare numarul 135735/19.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: Radu Ganea, Tel. +40 269217733, Email: [email protected], Fax: +40 269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intocmire a planului de amenajare a teritoriului zonal intercomunal (PATZIC) ?Paltinis ? Cindrel?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: JudetulSibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de servicii de intocmire a planului de amenajare a teritoriului zonal intercomunal (PATZIC) ?Paltinis ? Cindrel?.
Teritoriul pe care se va elabora PATZIC ?Paltinis- Cindrel? este format din teritoriile administrative ale municipiului Sibiu si ale comunelor Poplaca si Rasinari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71400000-2 - Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare de servicii de intocmire a planului de amenajare a teritoriului zonal intercomunal (PATZIC) ?Paltinis ? Cindrel?.
Teritoriul pe care se va elabora PATZIC ?Paltinis- Cindrel? este format din teritoriile administrative ale municipiului Sibiu si ale comunelor Poplaca si Rasinari.
Valoarea estimata fara TVA: 780, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi de 10.000 lei.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare si va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare, respectiv de 5.000 lei.In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: - virament bancar in contul RO38TREZ5765006XXX000231, deschis la Trezoreria Sibiu. Se prezinta ordinul de plata confirmat de banca emitenta;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Consiliului Judetean Sibiu.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, in cazul in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului o suma egala cu 4.560 lei din garantia de participare. Va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii. Aceasta va fi constituita in conformitate cu art.90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa caz
Declaratie se va prezenta in original
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat, dupa caz
tertul sustinator va prezenta doar neincadrarea in prevederile art. 181lit. a, c indice 1 si d
Declaratie se va prezenta in original
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat/, dupa caz
Declaratie se va prezenta in original
Cerinta nr.4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezentei proceduri:
Bottesch Martin-Presedinte CJS, Iordan Nicola-Secretarul CJS,
Ioan Banciu-Vicepresedinte CJS,
Constantin Sovaiala-Vicepresedinte CJS,
Iosif Moldovan-administrator public CJS,
Ioan Stoica-Director economic CJS, Ioan Badila- Director directie tehnica,
Corneliu Eugeniu Dragan ? Arhitect Sef
Radu Ganea- Sef serviciu achizitii publice,
Cristina Linde -Compartiment juridic,
Andrei Vulcu -consilier CJS,
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Conform Art.69^1din OG34/2006
Completarea formulararului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator, dupa caz.
Declaratie se va prezenta in original
Cerinta nr. 5
Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii.general consolidat de stat.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original/ sau copie legalizata a documentelor originale insotite
obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritati competente.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Cerinta nr. 6
Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original/ sau copie legalizata a documentelor originale/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritati competente.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Cerinta nr. 7
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de O.R.C
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Documentul se va depune in original sau copie legatizata sau copie lizibila conform cu originalul; -pentru ofertantul castigator se va depune acest document in original inainte de semnarea contractului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani.
Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei. Pentru persoanele fizice straine cifra de afaceri se va exprima cf curs mediu BNR in 2008 1 euro=3, 6827 ron, pt 2009 1euro=4, 2373 ron, pt 2010 1 euro=4, 20999 ron, pt 2011 1 euro=4, 2379 ron
Completare formular Fisa de informatii generale ? sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate din ultimii 3 ani
Ofertantulva prezenta o lista a
principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, cu valori, perioade prestate, beneficiari
Pentru indeplinirea cerintei privind exeperienta similara fiecare ofertant va prezenta un contract similar, insotit de recomandare din partea beneficiarului.
Valoarea contractului privind experienta similara va trebui sa fie de minim 400.000 lei.
Valorile sunt fara TVA.
Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Completare sectiunea formulare: Fisa de experienta similara.
Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumirea contractului, denumirea partilor, valoare, durata), procese verbale de receptie si recomandare din partea beneficiarului.
Informatii privind personalul- Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani.
Completare formular sectiunea formulare
Ofertantul va face dovada ca dispune de dreptul de semnatura pentru documentatiile de amenajare a teritoriului si de urbanism (categoria C) in conformitate cu Hotararea nr. 101/2010
Documente, atestate care sa dovedeasca ca ofertantul dispune de dreptul de semnatura pentru documentatiile de amenajare a teritoriului si de urbanism (categoria C) in conformitate cu Hotararea nr. 101/2010
Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind subcontractantii.
Completare formular sectiunea formulare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 10:00
Locul: Consiliul judetean Sibiu, str. G-ral Magheru 14, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantilor, observatori desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi ofertantiisunt situati pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 256^2 din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiintadespre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic - Consiliul judetean Sibiu
Adresa postala: str. G-ral Magheru 14, Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel. +40 269217733, Email: [email protected], Fax: +40 269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2012 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer