Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intocmire planuri topografice pentru obtinere viza O.C.P.I. - D.S.Prahova


Anunt de participare numarul 134558/04.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Prin Directia Silvica Prahova, str.Iuliu Maniu, nr.3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100143, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 0244594706, In atentia: Kissinger Ady, Email: [email protected], Fax: +40 0244595836, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intocmire planuri topografice pentru obtinere viza O.C.P.I. - D.S.Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Comuna Izvoarele, comuna Stefesti, comuna Valea Doftanea,
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire planuri de situatie pe ridicarea topografica pentru DTAC , cu delimitarea terenului aferent tuturor lucrarilor propuse , cu puncte de inflexiune si cote pe contur , calcul de suprafete si lungimi , curbe de nivel , indicare tarlale , parcele ( inclusive pentru vecinatati ) , constructii, drumuri si retele existente si obtinerea admiterii receptiei lucrarii la OCPI Prahova.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Plan pe situatie pe ridicare topgrafica pentru lucrarea , ,Corectarea torentilor in bazinul hidrografic Crasna Ramificatii , comuna Izvoarele , judetul Prahova, cu o suprafata a terenurilor pe care se vor executa lucrarile de 12374 m.p. '' Lot 2 Plan pe situatie pe ridicare topgrafica pentru lucrarea , ,Corectarea torentilor in bazinul hidrografic Bradet , comuna Stefesti , judetul Prahova, cu o suprafata a terenurilor pe care se vor executa lucrarile de 38388 m.p.''; Lot 3 Plan pe situatie pe ridicare topgrafica pentru lucrarea , ,Corectarea torentilor in bazinul hidrografic Valea Alba- Valea Pietrii , comuna Stefesti , judetul Prahova, cu o suprafata a terenurilor pe care se vor executa lucrarile de 4430 m.p.'' ; Lot 4 Plan pe situatie pe ridicare topgrafica pentru lucrarea , ,Corectarea torentilor in bazinul hidrografic Ermeneasa , comuna Valea Doftanei , judetul Prahova cu o suprafata a terenurilor pe care se vor executa lucrarile de 5212 m.p.''.
Valoarea estimata fara TVA: 32, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: lot 1 - 120 lei, lot 2-140lei, lot 3-160 lei, lot 4-220. Modalitatea de constituire: numerar la caseria Directiei Silvice Prahova, sau prin virament bancar (RO53BRDE 300 SV 2110 6963 000 deschis la BRD Ploiesti) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul ce se retine din garantia de participare in conformitate cu art.278^1 din O.U.G. 34 este de 1 % din valoarea estimata a contractului. Cuantum: 2% din valoarea contractului. Modalitatea de constituire: Modul de constituire a garantie de buna executie : - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. -Numerar la caseria Directiei Silvice Prahova, -Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare, Credite externe (B.D.C.E.).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederileart. 180 din OUG 34/2006, conformFormularului 1 din sectiunea formulare.Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederileart. 181 din OUG 34/2006 conformFormularului 2 din sectiunea formulare.Se va prezenta Certificat de participare la procedura de achizitii cu oferta independenta conformFormularului 3 din sectiunea formulare.Se va prezenta o declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, conformFormularului 4 din sectiunea formulare.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si implicate in derularea procedurii: ing. Anghel Octavian- director, ec. Elvira Radu- director economic , c.j. Udroiu Claudiu, c.j. Vintila Sorin, ing.Iancu Radu, sing.Kissinger Ady. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,Conformcu orignalul'' uncertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , valabil la data stabilita ca termen limita de depunere ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate al operatorului economic. Obiectul contracului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Se va prezenta incopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,Conformcu orignalul'' Certificat de autorizare eliberate de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara din care sa rezulte faptul ca operatorul economic este autorizat sa realizeze lucrari de specialitate in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 10:00
Locul: Sediul Directiei Sillvice Prahova, Ploiesti, str.Iuliu maniu, nr.3, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si personal imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor ce prezinta pret egal: In cazul in care se vor depune oferte financiare ale caror pret este egal , autoritatea contractanta va solicita clarificari, in urma carora ofertantii vor depune noi oferte financiare sigilate in plic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand ca ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Directiei Silvice Prahova
Adresa postala: str.Iuliu Maniu, nr.3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100143, Romania, Tel. +40 0244594706, Email: [email protected], Fax: +40 0244595836
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2012 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer