Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INTOCMIRE STUDII DE FEZABILITATE, SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT, COLECTARE SI EPURARE APE UZATE MENAJERE, MODERNIZARE DRUM DE INTERES LOCAL, INFIINTARE AFTER SCHOOL, PASTRAREA TRADITIEI LOCALE


Anunt de participare numarul 80433/17.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Valea Dragului (Primaria Valea Dragului)
Adresa postala: COMUNA VALEA DRAGULUI, JUDETUL GIURGIU, Localitatea: Valea Dragului, Cod postal: 087240, Romania, Punct(e) de contact: DRAGNE CHIRITA, Tel.0246/258872, Email: [email protected], Fax: 0246/258872
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE INTOCMIRE STUDII DE FEZABILITATE, SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT, COLECTARE SI EPURARE APE UZATE MENAJERE, MODERNIZARE DRUM DE INTERES LOCAL, INFIINTARE AFTER SCHOOL, PASTRAREA TRADITIEI LOCALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Valea Dragului jud. Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare studiI de fezabilitate si documentatii de avizare, consultanta, intocmirea cererii de finantare pentru proiectul integrat ce va fi depus pe masura 322, PNDR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa documentatiile tehnico economice necesare pentru aplicarea la masura 322 PNDR :
Studiu de fezabilitate infiintare retea de alimentare cu apa in sistem centralizat, comuna Valea Dragului 5, 5km
Studiu de fezabilitate infiintare retea de canalizaresi statie epurare ape uzate menajere , comuna Valea Dragului 5, 5kmStudiu de fezabilitatemodernizare drum de intereslocal in comuna Valea Dragului 3, 5 km
Studiu de fezabilitateinfiintare after school in comuna Valea DraguluiMemoriu justificativ pentru pastrarea traditie culturale in comuna Valea DraguluiConsultanta pe parcursul elaborarii documentatiilor in vederea depunerii proiectului integrat pe masura 322 PNDRIntocmirea cererii de finantare pentru proiectul integrat ce va fi depus pe masura 322 , PNDRPrima infiintare a retelei publice de apa uzata (canalizare, statie de epurare) in comuna Valea Dragului 5, 5km
Prima infiintare a retelei publice de apa (captare, tratare, distributie) in comuna Valea Dragului 5, 5km
Modernizare drumuri de interes local in comuna Valea Dragului 3, 5km
Infiintare after school in comuna Valea Dragului
Modernizare camin cultural in comuna Valea Dragului in scopul conservarii specificului local si al mostenirii culturale
Valoarea estimata fara TVA: 62, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autoritatii contractante, pentru valoarea de 1500 RON si un termen de valabilitate de minim 30 zile de la data deschiderii ofertelor - formular anexat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Comunei Valea Dragului; se va plati 50% din valoarea lucrarilor la predarea acestora catre beneficiar, iar restul de 50% se vor achita in momentul declararii proiectului ca eligibil
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularele 4.1.1.A, 4.1.1.B si 4.1.2.2. Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 2 ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale fata de A C.
Certif. de atestare fiscala trebuie prezentate in original sau copie legalizata.Certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, precum si certificate doveditoare de plata a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu HG 2269/09.12.2004), care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii si / sau orice alte formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;
Certif. constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata.
La solicitarea A C, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certif constatatoare in original.
Certificat constatator emis de O R C de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, respectiv certificatul de inregistrare si certificatul constatator din care sa rezulte domeniul principal de activitate- in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil intocmit pentru exercitiiul financiar la 30.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani (se va completa formularul 4.4.1.A
Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (formularul 4.4.1.B) pentru contracte similare, indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 3 ani.Convertirea in RON si Euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2006:1 euro = 3, 6234 RON
Anul 2007:1 euro = 3, 5245 RON
Anul 2008:1 euro = 3, 6827 RONCerinta minima : Realizarea in ultimul an a: cel putin 1 contract de scriere cerere de finantareparte dintr-o cerere de fianantare pentru PNDR masura 322 finalizata cu incheierea contractuluicu APDRP .
Mod de dovedire ; contract prestare servicii proiectare SF si contract finantare beneficiar autoritate publica locala cu APDRP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2009 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 11:00
Locul: Primaria Valea Dragului - Str. Principala, Comuna Valea Dragului, judetul Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit ai acestora are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Studiul de fezabilitate este necesar pentru aplicarea la PNDR FEADR, masura 322
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art.40 alin.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta din motive tehnice, nu poate atasa documentatia de atribuire pe SEAP. autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care va inainta o solicitare in acest sens, gratuit, documentatia de atribuire, pe suport de hartie, la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: Str. Portului nr. 13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080015, Romania, Tel.0246212725, Fax: 0246258872
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Valea Dragului
Adresa postala: str. Principala, Localitatea: Valea dragului, Cod postal: 087240, Romania, Tel.0246258872, Fax: 0246258872
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2009 18:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer