Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere , reparatii si exploatare lifturi.


Anunt de participare numarul 62221/25.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: Laurean Bogdan Ion Stanciu, Tel.0238.720.223, Email: [email protected], Fax: 0238.720.223
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BRM Terminal Buzau
Adresa postala: str. UNIRII , BLOC 10BCD , ET.1, Localitatea: BUZAU, Cod postal: 120190, Romania, Tel.0238/72.63.57, In atentia: Felicia Vijdea, Email: [email protected], Fax: 0238/72.63.57
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM Terminal Buzau
Adresa postala: str. UNIRII , BLOC 10BCD , ET.1, Localitatea: BUZAU, Cod postal: 120190, Romania, Tel.0238/72.63.57, In atentia: Felicia Vijdea, Email: [email protected], Fax: 0238/72.63.57
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere , reparatii si exploatare lifturi.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau si Sectia Maternitate.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PENTRU BUNA DESFASURARE A ACTIVITATII SPITALUL DORESTE ACHIZITIONAREA ACESTOR SERVICII DE INTRETINERE .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere , reparatii si exploatare lifturi.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 624RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiade buna executie a contractului 5% din valoarea fara T.V.A. a acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat din Fondul Asigurarilor Sociale de Sanatate , iar plata se va face cu ordin de Plata numai prin Trezorerie , in termen de 60 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia formal in vederea depunerii ofertei comune , iar legalizarea asocierii devine obligatorie numai in cazul in care oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator, original, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabilOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2007 , vizat si inregistrat de organele competente - in copie
c) declaratie privind cifra medie de afaceriSe va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Se voranexa un numar de cel putin 2 contracte relevante si 2 recomandari emise de beneficiari la care se face referire in Formularul C2, in original; declaratie pe propria raspunderereferitoare la echipamentele tehnice;declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate;declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere;declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat;declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic;declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.
Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2000.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Autorizatie ISCIRa societatii pentru prestarea de servicii ascensoare-in copie legalizata
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 4
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Cost doc. 20 lei plus TVA se poate plati in contul BRM Terminal Buzau RO79RNCB0096000991800001, CUI 1562694, sau casierie str.Unirii, bloc 10BCD
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 13:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta - CAMERA RAPORT GARDA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau orice persoana fizica sau juridica in baza unei cereri scrise .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CA Ploiesti
Adresa postala: strada Emile Zola , NR. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 10043, Romania, Tel.0244/522455, Fax: 0244/522542
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavopoleus, nr. 6, Localitatea: Bubcuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310641, Email: [email protected], Fax: 021/310642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridical Spitalului Judetean de urgenta Buzau
Adresa postala: M-sal Averescu , nr 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 1247274, Romania, Tel.0238/720689, Fax: 0238/720223
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2008 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer