Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere a culoarelor de trecere a Liniilor Electrice Aeriene din zone cu vegetatie arboricola


Anunt de participare (utilitati) numarul 105077/03.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010325, Romania, Punct(e) de contact:  OVIDIU MURASAN, Tel. 021 3035986, In atentia:  OVIDIU MURASAN, Email:  [email protected], Fax:  021 3035980, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A
Adresa postala:  Str. Olteni nr. 2-4, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030786, Romania, Punct(e) de contact:  Ovidiu Murasan, Tel. 021 3035986, In atentia:  Ovidiu Murasan, Fax:  021 3035980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A
Adresa postala:  Str. Olteni nr. 2-4, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030786, Romania, Punct(e) de contact:  Ovidiu Murasan, Tel. 021 3035986, In atentia:  Ovidiu Murasan, Fax:  021 3035980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A
Adresa postala:  Str. Olteni nr. 2-4, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030786, Romania, Punct(e) de contact:  Ovidiu Murasan, Tel. 021 3035986, In atentia:  Ovidiu Murasan, Fax:  021 3035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere a culoarelor de trecere a Liniilor Electrice Aeriene din zone cu vegetatie arboricola
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Culoarele de trecere a liniilor Electrice Aeriene de pe teritoriul Romaniei.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere (defrisare a vegetatiei existente / aparute, operatii de pregatire teren) in culoarul de trecere (de functionare), zona de protectie si de siguranta a Liniilor Electrice Aeriene.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77211300-5 - Servicii de defrisare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea serviciilor pentru fiecare din cele 4 loturi este precizata in caietul de sarcini.
Cele 4 loturi sunt: Lot 1: ST BUCURESTI, ST BACAU, ST CONSTANTA, Lot 2: ST CRAIOVA , ST PITESTI, Lot 3: ST SIBIU, Lot 4: ST CLUJ, ST TIMISOARA.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 935, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea serviciilor contractate conform art. 122 litera j) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare pe Loturi: 25.000 lei pentru fiecare din cele 4 Loturi. Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, conform loturilor atribuite.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, plata prin transfer bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se vor prezenta in original sau copie legalizata certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) valabile la data deschiderii ofertelor. Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta copia bilantului contabil pe ultimul an (2009), inregistrat la Administratia Financiara. In cazul unei asocieri bilantul contabil pe ultimul an va fi prezentat de toti membrii asociati.
Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica de: 1.200.000 lei pentru fiecare din cele 4 Loturi. In cazul in care un ofertant depune oferta pentru mai multe Loturi, cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei aninu trebuie sa fie mai mica de suma cifrelor de afaceri pentru Loturile respective.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara? prin incheierea in ultimii 3 ani a unor contracte similare, care din punct de vedere valoric cumulate sa fie de minim 700.000 lei pentru fiecare Lot in parte. Recomandare in original din partea beneficiar / client pentrucontractele similare realizate in ultimii 3 ani. Copie legalizata notarial pentru Certificate emise de organisme acreditate, care confirma sistemul de management al calitatii (conform ISO 9001:2008), a sistemului de management de mediu (conform ISO 14001:2005 si a sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale (conform OHSAS 18001:2008). Copie Atestat ANRE pentru domeniile de tip F sau Fd pentru , ,executare de lucrari de vopsire a elementelor de sustinere a retelelor electrice / defrisare pentru culoarul de trecere a liniilor electrice aeriene?, conform Ordinul A.N.R.E. nr. 24/2007, legalizata notarial. Copie Certificat de atestare a ofertantului de catre comisia de atestare a Operatorilor Economici in Activitatea de Exploatare Forestiera privind capacitatea de a exploata anual un volum brut pana la 5.000 m3 de lemn pe picior, conform Legii 46/2008, legalizata notarial. Documente referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil cu indeplinirea contractuluiconform pct. 6.8 din fisa de date. Scrisoare de acceptare ca furnizor de servicii ai CN Transelectrica pentru acest tip de serviciu sau chestionar de autoeveluare (Formular B9) cod TEL 04.08.01 rev 4 completat conform cerintelor (pentru domeniile neatestabile de catre ANRE si pentru furnizorii neinclusi in lista furnizorilor acceptati ai Transelectrica). Partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze, insotita de Lista cu subcontractantii ? Formularul B6, daca este cazul. Declaratie privind dotarile specifice: echipamente, mijloace de transport, etc., pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului in bune conditii ? Formularul B7. Acestea trebuie sa cuprinda obligatoriu cele mentionate la pct. 6.7 din fisa de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O singura runda de ofertare (24 ore) simultana pentru cele 4 loturi cu privire la pret. Data inceperii licitatiei va fi in 3 zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile prin SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2010 12:00
Locul: Sediul TRANSELECTRICA S.A. din str. Olteni nr. 2-4, sector 3, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti.
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei nr. 107/111 sector 4., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041303, Romania, Tel. 021 3323564, Fax:  021 3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator (cele 10 zile sunt calculate din ziua urmatoare luarii la cunostinta - art. 256^2/OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A. - Directia juridica si resurse umane
Adresa postala:  Str. Olteni nr. 2-4 sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030786, Romania, Tel. 021 3035788, Fax:  021 3035980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer