Licitatie Publica - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor
Anunt de participare numarul 125618/09.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Adresa postala: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: ALINA OFITERU, Tel. 021.3.18.17.00, 021.3.18.17.17, Email: [email protected], Fax: 021.3.18.17.17, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Inspectoratul de Stat in Constructii ? aparat central, ICB, IJC - uri, conform anexei la caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 787, 040 si 913, 760EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform documentatiei de atribuire
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta si suport (inclusiv cartuse de toner, consumabile si piese de schimb) pentru 133 de echipamente proprietatea Inspectoratului de Stat in Constructii, plus mentenanta si suport (inclusiv cartuse de toner, consumabile si piese de schimb) pentru maxim 150 de echipamente puse la dispozitie de catre prestator in regim de inchiriere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- cantitatile minime: asigurarea serviciului pentru 133 echipamente proprii si 110 echipamente inchiriate pentru o perioada de 48 de luni
- cantitatile maxime: asigurarea serviciului pentru 133 echipamente proprii si 150 echipamente inchiriate pentru o perioada de 48 de luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 787, 040 si 913, 760EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.10.2011 pana la 30.09.2015
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 70.000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea totala fara TVA a fiecarui contract subsecvent.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a acestora.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: Buget de stat. Toate platile se vor efectua prin ordin de plata in intervalul 24-31 al fiecarei luni pentru serviciile prestate in luna anterioara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale si declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010);Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul), Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (media aritmetica a anilor 2008, 2009 si 2010) sa fie cel putin egala cu valoarea de 400.000 euro. IMM-urile beneficiaza de o reducere cu 50% a cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;Recomandare/recomandari din partea beneficiarilor; Lista cu personalul de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului; CV-ul persoanei raspunzatoare de derularea contractului si declaratia de disponibilitate aferenta;Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga sa respecte regulile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii in vigoare la nivel national; Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta; Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (daca este cazul); Acord de asociere (daca este cazul); Declaratie prin care ofertantul se obliga sa legalizeze asocierea in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mimim 1 recomandare aferenta prestarii de servicii de intretinere a echipamentelor de copiere; Desemnarea a minim 1 (una) persoana care va fi direct raspunzatoare de indeplinirea contractului de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de punere in functiune a solutiei de tiparire
20%
20
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare. Intrucat nu exista o etapa de deschidere a ofertelor, nu se va intocmi proces verbal de deschidere.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Termenul de 09.09.2011 prevazut la pct.IV.3.8) Conditii de deschidere a candidaturilor sau a ofertelor, reprezinta termenul limita de evaluare a ofertelor. Ofertele se vor deschide, conform Fisei de date a achizitiei in data de 23.08.2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de cel mult 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +4(021)/318.17.13
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2011 15:59