Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere a iluminatului public in municipiul Sibiu


Anunt de participare numarul 74599/02.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Antarctica, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel.0723555802, Email: [email protected], Fax: 0269/208813, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere a iluminatului public in municipiul Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere a iluminatului public in munucipiul Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 008, 403.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 13.600 leiGaranti de buna executie: 10%din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea notariala a asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.G. 34/2006.
Se vor prezenta documente care sa ateste (certificate eliberate de autoritatile competente) care sa ateste plata impozitelor si taxelor (la zi) la bugetul de stat si bugetul local.
Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Certificatul constatator, emis de Registrul Comertului, se va prezentanumai in original, iar ofertantul are obligatia de a solicita eliberarea acestuia, astfel incat data eliberarii safie cu cel mult 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul la 31.12.2008 (vizat de DirectiaGenerala a Finantelor Publice);
balanta de verificare la 31.03.2009;
Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala = activecirculante/datorii curente x 100 >100 %; Solvabilitate patrimoniala (capital propriu)/ total pasiv X 100 sa fie > 30 %;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie > 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu princip servicii prestatein ultimii 3 ani.
Inf privind experienta similarain ultimii 3 ani.Se vor prezenta minim 2 contracte, reprezentand exp similara, din care unul sa aiba o valoare > 200.000 euro fara TVA
Recomandari din partea a cel putin 2 beneficiari
care sa precizeze
- modul de indeplinire a oblig contractuale pe parcursul derularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconf care au condus la refaceri partiale / totale a serviciilor prestate;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
Recom se vor prezenta pentru contractele solicitate ca experienta similara
ofertantul sa aiba implementat sistemul de management al calitatii ISO 9001:2001 sau echiv.ISO 14001:2005 sau echiv.OHSAS 18001:2004 sau echiv.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiOfertantul sa faca dovada ca detine in propr.sau are contracte de inchiriere, pt: minim 3 utilaje de lucru la inaltime autopropulsate, prevazute cu nacela pentru personal;
minim 3 utilaje pentru defectoscopie linii electrice subterane (LES);
minim 3 grupuri generatoare de peste 40kVA, prevazute cu instalatii de anclansare automata in caz de disparitie a tensiunii pe sursa de baza;
Atestate emise de ANRE, de tip A, B si F, care sa certifice capabilitatea ofertantului pentru prestarea serv. de intretinere iluminat public.
Declaratie care contine inf. privind nr mediu, in ultimi 3 ani, ale personalului angajat, asig cu personal de specialitate, autorizat conform legii, nr. si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) .Declaratia va fi insotita de C.V.-urile persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului, h) Oblig. contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari
formularul cu subcontractantii si specializarea acestora, insotit de acordurile de subcontractare sau contractele de subcontractare.
Subcontractantii trebuie sa prezinte: Informatii generale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2009 11:00
Locul: Sediul autoritati contractante, str. Samuel Brukenthal, nr.2, cam.213- sala de presa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stvrololeos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investii
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal, nr.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel.0269/208881, Fax: 0269/208813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2009 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer