Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere a iluminatului public in municipiul Sibiu


Anunt de participare numarul 39906/27.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel.0723555802, Email: [email protected], Fax: 0269/208813, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere a iluminatului public in municipiul Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: municipiul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va avea ca obiect intretinerea serviciului de iluminat public in municipiul Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 424, 367.22RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta valoarea contractului cu maxim 50%.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :7.639 leiGaranti de buna executie :10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006.Se vor prezenta documente care sa ateste (certificate eliberate de autoritatile competente) plata impozitelor si taxelor (la zi) la bugetul de stat si bugetul local. Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata.
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (in original sau copie legalizata).
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2007 (vizat);Balanta de verificare la 31.10.2007 (semnata si stampilata);Informatii generale
Lichiditate generala = active circulante/datorii curente x100>100%
Solvabilitate patrimoniala =capital propriu/total pasiv x100 sa fie>30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani. Dovada prestarii serviciilor se va face prin documente emise sau contrasemnate de catre beneficiari.Recomandari din partea a cel putin 2 beneficiari (model propriu).Recomandarea trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale ale prestatiilor;
c) Resurse tehnice declaratie care contine informatii privind dotarile specifice si echipamentul tehnic, mijloacele fixe pe care candidatul / ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
OBS: Se vor asigura acele echipamente si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii. Ofertantul va prezenta pe scurt, tehnica de calcul si de editare pe care o poseda, performantele acesteia, precum si programele utilizate in calcul si verificare.
d) Resurse umane: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, autorizat conform legii, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile).
Declaratia va fi insotita de C.V.-urile persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului, semnate de persoanele in cauza.
Ofertantul va prezenta o lista (model propriu) cu obligatiile contractuale in desfasurare. Lista va contine cel putin urmatoarele date referitoare la: numarul si data contractului, durata si valoarea contractului, obiectul contractului, beneficiarul.
Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care atesta dreptul de a presta serviciile care fac obiectul procedurii(licente)precum si documente care atesta certificarea sistemului calitatii.
Daca este cazul se va completa formularul 5 cu subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Se poate achita prin virament bancar sau direct la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.03.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2007 10:00
Locul: Primaria municipiului Sibiu, cam.213, et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C.Bratianu, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/8100201
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic-Primaria municipiuli Sibiu
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal, nr.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel.0269/208833, Email: [email protected], Fax: 0269/208811
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2007 19:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer