Licitatie Publica - Servicii de intretinere a iluminatului public stradal si iluminatului public ornamental in municipiul Satu Mare
Anunt de participare numarul 134904/21.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Pop Sorin, Manoliu Mihaela, Tel. +40 261807513/+40 261807517, Email: [email protected], Fax: +40 261807510, Adresa internet (URL): http: //www.satu-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere a iluminatului public stradal si iluminatului public ornamental in municipiul Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Reteaua de iluminat public stradal si ornamental din Municipiul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 848, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se preconizeaza incheiereaunui numar estimativ de 24 contracte subsecvente iar valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 47940 ron fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere a iluminatului public stradal si a iluminatului public ornamental din municipiul Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini si a Anexei 1 si a Anexei 2 atasate acestuia
Valoarea estimata fara TVA: 848, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1) Cuantumul garantiei de participare: 10000 lei.2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica de 120 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor indicata in anuntul de participare publicat in SEAP pentru prezenta procedura.3) Conform art. 86, alin. (1), din HG 925/2006 actualizata, garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau prin instrument de garantare.Instrumentele de garantare vor fi emise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original, - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, - sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire, - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, conditionat sau neconditionat.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul pentru garantii de participare al Municipiului Satu Mareeste: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trezoreria Satu Mare, iar codul unic de inregistrare CUI 4038806.Conform Art. 86, alin. (6), din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pentrudeschiderea ofertelor indicate in anuntul de participare publicat in SEAP.4) Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. 1) Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent de servici fara TVA. 2) Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Formularului 1 din fisierul ?Formulare.doc? al Documentatiei de atribuire). Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.2) Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?Formulare.doc? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.3) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B din fisierul ?Formulare.doc? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul ?Formulare.doc? al Documentatiei de atribuire). Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.5) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, aflat in perioada de valabilitate, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7) Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul D (din fisierul Formulare din documentatia de atribuire), prezentata in original (potrivit art. 5 alin (3) din Ordin nr. 509/2011), de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (fiecare in parte). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ilyes Iuliu-Primar, Kereskenyi Gabor- Viceprimar, Albu Adrian-Viceprimar, Manoliu Mihaela-sef Birou Achizitii Publice, Racolta Mihaela-sef Serviciul Juridic, Contencios, Arhiva;Munteanu Gheorghe-SADPSP;Pop Sorin-SADPSP si membrii comisiei de evaluare a ofertelor. (Nota: actul administrativ de stabilire a comisiei de evaluare va fi publicat in cel mai scurt timp posibil intrucat in momentul de fata nu a putut fi stabilita componenta acesteia deoarece acest lucru este strict legat de procedurile aflate in desfasurare in diverse stadii de evaluare fara a fi inca finalizate, de procedurile initiate fara a se cunoaste data deschiderii ofertelor in momentul de fata, precum si de numarul restrans de personal de care dispune). 1) Pentru persoane juridice romane: Sa prezinte, in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, valabil la data limita de depunere a ofertelor ofertelor.In cazul in care ofertantii clasati pe primul loc vor prezenta certificatul constatator in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. inainte de a desemna oferta castigatoare autoritatea contractanta va solicita de la acestia, pentru conformitate, certificatul constatator ORC in original / copie legalizata.2) Numai pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cuobiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.3) Pentru a face dovada dreptului de a presta servicii la liniileelectrice se solicita ca ofertantul sa prezinte Atestat ANRE de tip C2A, pentru executarea de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4KV-20KV si pentru posturi de transformare cu tensiunea superioara de cel mult 20KV, sau un atestat superior acestuia.Acte normative care impun obligatia prezentarii atestatului respectiv: Regulamentul pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, Cap. VII, art. 12, Cod ANRE 54.1.207.0.01.22/12/05; Legea energiei electrice nr. 13/2007; HG nr. 90/2008 pentru aprobarea Regulamentului privind racordarea utilizatorilor la retele electrice de interes public)4) Pentru a face dovada dreptului de a presta servicii de intretinere a iluminatului public stradal si iluminatului public ornamental in municipiului Satu Mare se solicita licenta A.N.R.S.C clasa 2pentru servicii comunale. Ca documente se solicita prezentarea licentei in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, aflata in perioada de valabilitate.Acte normative care impun obligatia prezentarii licentei respective: Legea nr. 230 din 7 iunie 2006, Legea nr. 51/2006, Hot nr.745 din 11 iulie 2007 art. 6 alin 4 carereglementeaza modul de acordare a licentelor pentru serviciul de iluminat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul de Informatii Generale-nu se impune un nivel minim specific al cifrei de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, numarul de ani se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor .
Nivel minim: se solicita prezentarea unui contract sau a maxim 2 contractein valoare cumulata de 47940 lei, fara TVA avand ca obiect servicii de iluminat public prestate pe ultimi 3 ani (curs valutar mediu anual pe: anul 2011 un euro = 4, 2379 lei ; anul 2010 un euro = 4, 2099lei ; anul 2009 un euro = 4, 2373 lei).
RESURSE TEHNICE - Nivel minim: minimun utilaj pentru lucrul la inaltime PRB.
RESURSE UMANE - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani.
Informatii privind subcontractantii referitor la partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora, acordul de subcontractare a acestuia/acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Autoritatea contractanta nu impune limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit, va respecta preved. art. 202 din OUG 34/2006.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul de reofertare informatii referitoare la: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Numarul de runde: 1. Durata unei runde: 1 zi. In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 10:30
Locul: Primaria Municipiului Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr. 1, Satu Mare.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
NOTA.In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiului Satu Mare - Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. +40 261807545, Fax: +40 261807510, Adresa internet (URL): www.satu-mare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2012 15:33