Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere a pasunii din Comuna Stefan cel Mare, judetul Bacau


Anunt de participare numarul 98350/20.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNASTEFAN CEL MARE BACAU(CONSILIUL LOCAL STEFAN CEL MARE BACAU)
Adresa postala: Str. Principala nr. 19, Localitatea: Stefan cel Mare, Cod postal: 607605, Romania, Punct(e) de contact: ANA PARVU, Tel.0234339000, Email: [email protected], Fax: 0234339250, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere a pasunii din Comuna Stefan cel Mare, judetul Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Pasunea Comunei Stefan cel Mare
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea pasunii prin servicii de defisare si de inlaturare a materialului vegetal nedorit (tufisuri, arbusti, buruieni), a musuroaielor, a pietrelor, de pe suprfata totala de 527 ha pasune comunala care sa asigure accesul si exploatarea respectivelor pasuni in conditii optime
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
77312000-0-Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinerea pasunii situate in comuna Stefan cel Mare in suprafata totala de 527 ha, divizata pe loturi dupa cum urmeaza :
- 69.48 ha , situata in trupul Viisoara - Boldau
- 61.64 ha , situata in trupul Javreni - Chilia
- 82.20 ha , situata in trupul Bancioaia
- 52.41 ha , situat in trupul Garbovana
- 30.00 ha, situat in trupul Urliac
- 41.00 ha , situat in trupul Radeana- 15.43 ha , situat in trupul Negoiesti - Pr. Draguseni
- 174.68 ha situat in trupul Gutinas
Valoarea estimata fara TVA: 52, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare esre de 2% din valoarea fiecarui lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget autofinantate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie crescatori animale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - solicitat
Declaratie privind calitatea de parcicipant la procedura - solicitat
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - solicitat; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a imp. si taxelor catre stat , inclusiv cele locale, precum si a contributiei pt. asigurarile sociale de stat, somajului, asigurarilor de sanatate si orice alte datorii la bugetul de stat .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada inregistratii in Registrul National al Exploatatiilor
In cazul in care crescatorii de animale sunt constituiti intr-o asociatie cu persolalitate juridica se va prezenta lista si copiile cardurilor de exploatatie
Certif. constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte obiectul de activitate - cresterea animalelor, lucrari de intrtinere a terenurilor sau alte activitati conexe
Certificat unic de inregistrare emis de Ofiuciul Registrului Comertului
Certif. de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada detinerii de animale (nr. de capete si rasa animalelor) adev. dupa rolul agricol eliberat de primaria unde isi are domiciliul ofertatntul.
Asigurarea unei incarcaturi minime de 0.3 UVM/hapt. suprafata solicitata.
Prezentarea unui program de pasunat intocmit in conf. cu Ordinul 226/235/2003 modificat si completat de Ordinul comun nr. 541/210/2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2010 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria unitatii sau cu ordin de plata in cont : RO87TREZ0625006XXX000080 deschis la Trezoreria Onesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 10:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Stefan cel Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, respectiv reprezentantii imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natiuonal de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2010 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer