Licitatie Publica - Servicii de intretinere a spatiilor verzi in mun. Odorheiu Secuiesc
Anunt de participare numarul 115165/08.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)
Adresa postala: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Punct(e) de contact: Biroul investitii si achizitii publice, Tel. 0266-218384, In atentia: Buzogany Laszlo, Email: [email protected], Fax: 0266-218032, Adresa internet (URL): www.varoshaza.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere a spatiilor verzi in mun. Odorheiu Secuiesc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul Odorheiu Secuiesc
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 440, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere a spatiilor verzi in mun. Odorheiu Secuiesc, Lucrari de taiere, Lucrari de plantare, lucrari de intretinere gazon, gard viu ect. Lucrari de amenajare spatii verzi. Vezi Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
77313000-7-Servicii de intretinere a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinerea zonelor verzi: Cosit, tuns gard viu, formarea straturilor florale si ingrijirea lor, intretinerea arborilor de aliniament, furnizare produse horticole si materiale dendrologice. Amenajare de noi spatii verzi, Ect. Vezi Anexa nr.1-8, in Doc. Anexele atasate la anunt
Valoarea estimata fara TVA: 1, 440, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 5300 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate fiscale indeplinire obligatii fata de: Bugetul de stat, Bugetul local, declaratii de eligibilitate, respectiv de neincadrare in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, Certificatul constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant pozitiv: 2007, 2008, 2009, Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: min: 600000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, punc de lucru, spatiu de productie, depozitare.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers ang.si al cadr. de cond.
Experienta similara: in ultimii 3 ani cel putin un Contract similar in valoare ninima de 300000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Echipamente speciale, Punct de lucru in Odorheiu Secuiesc, Spatiu de productie, sera min.300 mp-pe o raza de 25 km fata de mun. Odorheiu Secuiesc.Inginer horticultor cu ovechime de cel put.5 ani, 5 lucratori calificati(cod COR 611)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii
15%
Descriere:
3.
Identificarea riscurilor
5%
Descriere: Riscurile ident. si modul de rezolvare a acestora
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3282/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 11:00
Locul: Sediul Primariei Odorheiu Secuiesc, Sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul ofertantului prin imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Vor fi atribuite anual Contracte subsecvente Acordului cadru
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos nr.6, Sector.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul(termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al Primariei Odorheiu Secuiesc
Adresa postala: P-ta Primariei nr.5, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Tel. 0266-218384, Fax: 0266-218032
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2011 11:00