Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere Centrale Termice, Centrale Electrice, Puncte Termice si autorizare ISCIR pt EDM si EDD


Anunt de participare (utilitati) numarul 88706/14.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel.021-2065082, In atentia: ADINA TUDORAN, Email: [email protected], Fax: 021-3175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. Enel Distributie Muntenia SA Bucuresti Serv. Achizitii Antreprize
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii Antreprize, Tel.021/ 2065084, In atentia: ADINA TUDORAN, Fax: 021/3175980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. Enel Distributie Muntenia SA Bucuresti Serv. Achizitii Antreprize
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii Antreprize, Tel.021/ 2065084, In atentia: ADINA TUDORAN, Fax: 021/3175980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. Enel Distributie Muntenia SA Bucuresti Serv. Achizitii Antreprize
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii Antreprize, Tel.021/ 2065084, In atentia: ADINA TUDORAN, Fax: 021/3175980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere Centrale Termice, Centrale Electrice, Puncte Termice si autorizare ISCIR pt EDM si EDD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Centrale termice, electrice.Puncte Termice si hidrofoare apartinandSC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA 9 locatii -conform Caiet de SarciniCentrale termice, electrice.Puncte Termice si hidrofoare apartinandSC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA 12 locatii -conform Caiet de Sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centraleCentrale termice, electrice.Puncte Termice si hidrofoare apartinandSC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA 9 locatii -conform Caiet de SarciniCentrale termice, electrice.Puncte Termice si hidrofoare apartinandSC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA 12 locatii -conform Caiet de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Centrale termice, electrice.Puncte Termice si hidrofoare apartinandSC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA 9 locatii -conform Caiet de SarciniLot 2 - Centrale termice, electrice.Puncte Termice si hidrofoare apartinandSC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA 12 locatii -conform Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 404, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul 1: in valoare de 2.000lei (1.000 lei -IMM-uri)Lotul 2: in valoare de 2.000lei (1.000 lei -IMM-uri) Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (art. 180, 181 - OUG 34/2006), Certificat constatator emis de Registrul Comertului, declaratie privind incadrarea in categoria IMM (dupa caz), fisa informatii generale, certificat atestare fiscala si impozite si taxe locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilant contabil la 31.12.2008Nivel specific minim necesar : Lotul 1 Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min. 200.000 lei (respectiv 100.000 lei pentru IMM-uri); Lotul 2 Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min. 200.000 lei (respectiv 100.000 lei pentru IMM-uri).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contracte furnizare produse similare similare ultimii 3 aniNivel specific minim necesar : Lista trebuie sa cuprinda cel putin 1 contract ce a avut ca obiect furnizarea de produse similare, tabel persoane responsabile de indeplinirea contractului, declaratie acceptare propunere contract
- autoriztie ISCIR- conform M.Of. nr. 674/11.09.2002, Ordinul nr. 310/05.12.2003 si Ordinul Ec. Nr. 610/19.08.2004- autoriztie ISCIR- conform Prescriptiei Tehnice PT C9-2003 Cerinte tehnice privind proiectarea, montarea, instalarea, exploatarea, verificarea tehnica si repararea cazanelor de apa calca si a cazanelor de abur de joasa presiune.
Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea cerintelor cu privire la: - dotare necesara pentru executarea serviciilor de reparatii- intretinere.- dotare cu atelier de specialitate; masini de transport si interventii; echipament de masura si control conform normativelor in vigoare( analizor de gaze arse, manometre digitale si mecanice, aparat de sudura electric si oxiacetilenic, masini de gaurit, flex, scule necesare pentru materiale de cupru, multistrat, teava neagra si zincata, etc)- dotare necesara pentru executarea serviciilor de supraveghere permanenta a instalatiilor (unde este cazul), intretinerea si remedierea defectiunilor precum si operatiunilor de service pentru tablourile electrice de forta si semnalizare, pentru echipamentele de automatizare, de masura si control si pentru cazane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 275
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2009 10:30
Locul: B-dul Ion Mihalache nr 41 - 43 corp C etaj 1 Serviciul Achizitii si Antreprize
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante si/sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
SOLICITARILE DE PARTICIPARE LA LICITATIE SE VOR FACE PRIN SCRISOARE DE INTENTIE TRIMISA PE FAX LA NR: 021/317.59.80
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319 .51. 83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia SA Bucuresti Serv. Achizitii Antreprize
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021/2065084, Fax: 021/3175980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2009 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer