Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere cu asigurarea garantiei totale, suport logistic integrat pentru sistemele de curenti slabi si instalatiile de telecomunicatii din locatia Aeroportul International Henri Coanda


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
10.800.000 EUR

Castigatorul Licitatiei: UTI GRUP SA
Anunt de atribuire numarul 143100/20.11.2013
Informatii anunt de participare asociat 141961
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 212013534, In atentia: Cristian Catichi, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212041976, Adresa internet (URL): www.bucharestairports.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere cu asigurarea garantiei totale, suport logistic integratpentru sistemele de curenti slabi si instalatiile de telecomunicatii din locatia Aeroportul International Henri Coanda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Punctul de lucru Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti (AIHCB), Otopeni, Calea Bucurestilor nr.224E, Jud.Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere cu asigurarea garantiei totale, suport logistic integratpentru sistemele de curenti slabi si instalatiile de telecomunicatii din locatia Aeroportul International Henri Coanda.Contractul include si servicii de reparatii accidentale, servicii ce sunt incluse in valoarea estimata a contractului.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
50312300-8-Repararea si intretinerea echipamentului de retea de date (Rev.2)
50323000-5-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
51700000-9-Servicii de instalare de echipamente de protectie impotriva incendiilor (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
10, 800, 000EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S075-126022din17.04.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 173/C Denumirea: INTRETINERE, GARANTIE TOTALA, SUPORT LOGISTIC INTEGRAT SI REPARATII ACCIDENTALE IN DOMENIILE TELECOM
V.1) Data atribuirii contractului 07.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
UTI GRUP SA
Adresa postala: Str. Cernauti nr. 27C, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022183, Romania, Tel. +40 212010456, Email: [email protected], Fax: +40 213187584, Adresa internet (URL): www.uti.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 10830000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 10800000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 47, 848, 320 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1. Deschiderea ofert.Deschid. ofert. se va face de catre comisia de eval a ofert. in data si la ora indic.in anunt. de part. la sediul CNAB, Adm. Aero..Orice ofert. are dreptul de a fi prez., prin repr.sai, la deschid. ofert..In sit. neprez., daca ofert. este dep., aceasta se va deschide de catre Comisia de Eval. urmand proced. normala, siinscrierea in PV al sed. de deschid. a acestui aspect. Nici o ofert nu poate fi resp. la deschid., cu exceptia celor dep. dupa data si ora limita de dep. indic. in anunt. de part. si a celor care nu fac dov. const. garantiei de part., in cuantumul, forma si per. de valab. indic. la III.1.1.a) din FD.Comisia de eval. va intocmi un PV de deschid. care urmeaza sa fie semnat atat de catre memb. comisiei, cat si de catre rep.ofert. care sunt prez. la deschid. ofert.. Se vor mentiona in PV ofertant. care nu au fost prez. Fiecare memb. al comisiei de eval. si fiecare ofert. care a semnat PV deschid. va primi o copie a acestuia.2. Examinarea ofert.Ofert. vor fi exam. de catre comisia de eval. in cond. in care ofert. respectiv indepl. crit. de calif. impuse.Comisia de eval. are oblig.de a stabili care sunt clarif. necesare pt. eval. fiecarei ofer. sau complet. ale doc. prez. pt. dem. conf.ofert. cu cerintele solicitate, precum si perioada acordata pt. trans. clarif. si doc. solicitate.Comisia de eval. are dreptul de a corecta eror. aritmetice sau viciile de forma numai cu acceptul ofert. in cond.art.80 din HG 925/2006. Daca exista o discrepanta intre pret. unitar exprimat in EUR. si pret. unitar exprimat in LEI se va lua in consid. pret. unitar exprimat in EUR, iar val. exprimata in LEI va fi corectata in mod coresp.3. Evaluarea ofert.Eval. ofert. si, in urma acestei eval., stab.ofert.castig. se realiz. in baza crit. aplicat pt. atrib. contr. indicat la IV.2.1) din FD .Eval. ofert. constain compararea pret.fiecarei oferte decl. admisibile, pe baza clasam. obt. in urma final.licitatiei electronice. Pret. care se compara in scopul intocmirii clasam. sunt pret. totale ofert. pt. prest. serv. solicitate, exclusiv T.V.A.4.Atribuirea contractuluiAtrib. contr. se va face pe baza clasam.obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice in conf. cu prevederile art. 169, alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare. In cazul in care dupa derularea etapei de licitatie electronica se constata ca ofert. clasate pe primul loc au pret. egale, autoritatea contr. va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofert.. 5.Informatii supl. licitatia electronica.a) Limite ale val. pana la care elementul ofert. reofertat poate fi imbunatatit: Nu exista limite b) Info.care vor fi puse la disp. ofert.lor in cursul licitatiei electronice si momentul in care aceste info.vor fi disp: existenta de pret. sau val. noi prez. in cadrul licitatiei electronice; nr. part.la licitatia electronica; clasam. ;c)dupa incheirea etapei de licitatie electronica, se solicita ofert.declarat castig. sa transmita autoritatii contractanteFormularul de oferta in conf. cu noile valori rezultate in urma rundei de reofertare electronica.6.Vizitarea amplasamentului Ofert. i se recomanda sa viziteze si sa examineze ampl. instal. si a echip., inclusiv imprejurimile, si sa obtina toate info. care pot fi necesare in vederea elaborarii ofertei. Vizitarea ampl.se poate face cu cel putin 48 ore inainte de data limita de dep. a ofert. Ofert.care doresc sa viziteze ampl. au oblig. de a transmite CNAB o solicitare scrisa in acest sens, cu cel putin 48 de ore inainte de efect. vizitarii ampl. care va cuprinde lista pers. care vor part.la vizitarea ampl., datele de ident.ale acestora, precum si datele de ident. ale mijloacelor de transp. care se vor utiliza (tip, marca, culoarea si nr. de inmatriculare al auto.). Pers.indicate in lista trebuie sa aiba actele de ident. (B.I., C.I., Pasaport) asupra lor. Resp. cu privire la info.despre necesarul minim de EIP asociat vizitei pe ampl.-Vlad Martian?SMMSSM?Tel.0212013493
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Aeroporturi Bucuresti SA - Serviciul Achizitii
Adresa postala: Calea Bucurestilor nr. 224, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel. +40 372052691, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212041976
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2013 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer