Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere curenta si reparare a autoturismelor din dotarea MMSC


Anunt de participare numarul 141914/09.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Marilena Tuta, Tel. +40 213163704, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere curenta si reparare a autoturismelor din dotareaMMSC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 111, 488RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se atribuie anualavand val. min 371280 lei fara TVA;val. max. 555744 lei fara TVA. Val min ac.cadru :371280 lei fara TVA;Val. max.ac.cadru: 1111488.00
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini (parte integranta a acestei documentatii).Serviciile vor fi prestate in baza caietului de sarcini si a normativelor in vigoare la data semnarii acordului cadru.. Operatorul economic are obligatia a presta servicii de intretinere si reparatii cu un nivel de calitate impus prin caietul de sarcini, normele in vigoare si recomandarile producatorilor de piese de schimb utilizate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere curenta si reparare a autoturismelor din dotareaMMSC, conform caietului de sarcini
contract subsecvent: cantitate min.: 576 ore; cantitate max.: 2016 oreacord cadru: cantitate min.: 576 ore;cantitate max.: 4032 ore
Valoarea estimata fara TVA: 1, 111, 488RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul are obligatia de a constitui, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, garantia de participare in valoare de 11114.8 lei, cu o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, reprezentand 1% din valoarea estimata a acordului-cadru fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925 /2006, art. 85 litera a). Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii deo societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. In cazul constituirii garantiei de participare sub forma deScrisoare de garantie bancara, ofertantul va completaFormularul nr.17.In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iarCNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 4891.48 lei, in conformitate cu prevederile art. 278^1din OUG nr. 34/2006, cu modif. si complet. ulterioare.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 15, Formularul nr. 16(dupa caz). (Anexele 1 si 2 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Se solicita si garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractuluifara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925/ 2006, art. 89 alin (1)si alin (2).Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 alin.1-3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 1. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL). Nu se va prezenta de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare.b) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 2. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) -din care sa reiasa, situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
c) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Rovana PLUMB-Ministru, Lucia Ana Varga -ministru delegat , Elena Dumitru- Secretar de stat, Mircea Popa-Secretar General, Dragos Ionut Banescu-Secretar general adjunct, Carmen Tinta-Director General, Speranta MUNTEANU-Director General ; Marilena Tuta ? consilier superior, Serviciul Achizitii publice; Marius Chirila ? consilier ev.ex Serviciul Achizitii publice, Mihaela Clapan- coordonator Serviciul Administrativd) Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf. prev. art. 41 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr. 4.e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formularul nr. 5.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
2.Autorizatia emisa de catre Registrul Auto Roman in conformitate cu OG nr. 82/2000 cu modificarile si completarile ulterioare si RNTR-9/2005Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care Certificatul Constatator si/sau Autorizatia emisa de catre Registrul Auto Roman vor fi depuse in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea acestora in original sau in copie legalizata, pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va putea completa Formularul 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie posede in dotare proprie sau asigurata prin contract, spatiu de depozitare pentru anvelopele vara-iarna, schimbate in conformitate cu prevederile legii nr 161/2011. In acest sens, va prezenta contract / precontract / angajament de inchiriere a unui spatiu de depozitare.
Ofertantul trebuie sa posede in dotare proprie sau asigurata prin contract de servicii un autovehicul cu platforma, cu o sarcina utila minim 3, 5 tone, pentru tractarea autovehiculelor defecte care nu se mai pot deplasa pana la service.In acest sens, va prezenta contract / precontract / angajament de inchiriere a unui autovehicul cu platforma.
informatii privind sustinatorul( daca e cazul)
informatii privind asocierea.(daca e cazul)
Lista privind subcontractantii( daca e cazul)
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta in repararea si intretinerea autovehiculelor.Ofertantul va prezenta dovada prestarii de servicii in valoare cumulata de cel putin 555744 lei, fara TVA, in cadrul a cel putin unui contract de servicii.Pentru contractele in valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta indicat de BNR pentru anul respectiv.Se vor prezenta copii dupa contracte/informatii relevante ale contractelor/documentelor/proceselor verbale de receptie
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii
Demonstrarea Certificarii in managementul calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent prin Certificat ISO 9001 sau echivalent, rapoarte de audit care au fost finalizate si din care reiese faptul ca ofertantul va primi certificarea , sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu art.191 -193 din O.U.G. nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare
Demonstrarea Certificariiinmanagementul de mediu conform standardului ISO 14001 sau echivalent prin Certificat ISO 14001 sau echivalent, rapoarte de audit care au fost finalizate si din care reiese faptul ca ofertantul va primi certificarea , sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, in conformitate cu art.194 -196 din O.U.G. nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundereOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundereOfertantul va putea completa Formularul nr. 20 si Formularul nr.21Ofertantul va prezenta acord sau scrisoare preliminara de asociereOfertantul va putea completa Formularul 11Ofertantul va putea completa Formularul 18.Ofertantul va putea completa Formularul 10Ofertantul va putea completa Formularul 7Ofertantul va prezenta Certificat ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta Certificat ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie electronica.Incadrul rundei electronice operatorii economici vor licita doar in sensul diminuarii cotelor procentuale referitoare la cheltuielile indirecte si profit. Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in sistem pentru a putea participa la procedura. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi si se va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice. Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica se va realiza intr-o singura runda de o zi. Nu se vor admite modificari de valori aferente cheltuielilor directe(materiale, manopera)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2013 12:00
Locul: sediul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice din Bd.Libertatii nr.12, sector 5,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care vor prezenta imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului si copie act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu preturi egale, clasate pe primul loc, se va face prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu prevederile art. 256 indice 2 din OUG nr.34/2006 alin.(1) litera a)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii publice
Adresa postala: Bd. Libertatii nr.12 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. +40 213163704, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2013 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer