Licitatie Publica - Servicii de intretinere domeniu public si privat al Municipiului Bucuresti aflat in administrarea Consiliului Local Sector 4
Anunt de participare numarul 107736/15.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Adresa postala: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Punct(e) de contact: Cormos Adrian, Tel. 021.336.03.60, Email: [email protected], Fax: 021.336.03.60, Adresa internet (URL): www.ps4.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere domeniu public si privat al Municipiului Bucuresti aflat in administrarea Consiliului Local Sector 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti, Sectorul 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 107, 455, 010RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea celui mai mare contract subsecvent estimat: 18804627 lei, fara TVA; Valoarea celui mai mic contract subsecvent estimat: 1000 lei, fara TVA;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere domeniu public si privat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
45110000-1-Lucrari de demolare de cladiri si de terasament (Rev.2)
77320000-9-Servicii de intretinere a terenurilor de sport (Rev.2)
77340000-5-Elagaj de arbori si tunderea gardurilor vii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere domeniu public si privat al Municipiului Bucuresti aflat in administrarea Consiliului Local Sector 4; Valoarea estimata fara TVA :107455010 lei
Valoarea estimata fara TVA: 107, 455, 010RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 375.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consolidat al Primariei Sectorului 4, precum si alte surse de finantare legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - legalizare notariala a acordului de asociere, inainte de semnarea acordului cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator ? original sau copie legalizata ? emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului; 2.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat; 3.Certificatul privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale; 4.Declaratie privind eligibilitatea; 5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006; 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 7.Fisa privind informatii generale despre ofertant;8.Certificat de inregistrare fiscala ? copie simpla; 8.Cazierul fiscal ? conform H.G. 31/2003 (in original);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla);2. Declaratie privind cifra medie de afaceri globala din anii 2007, 2008, 2009;3. Declaratie privind obligatiile contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 37.609.254 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor contracte, incepute si finalizate in ultimii 3 (trei) ani, privind lucrari de amenajare terenuri/zone verzi in mediul urban;2. Declaratie cu persoanele care vor duce la indeplinire contractul;3. Certificat ISO 9001 sau echivalent privind lucrari de constructii;4. Certificat ISO 14001 sau echivalent;5. Certificat OHSAS 18001 sau echivalent;6. Lista privind echipamentul si dotarile specifice;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Experienta similara de de cel putin 20.000.000 lei (copii contracte, recomandari; 2. Personal angajat :1) inginer horticol/agronom ? 5; 2)inginer/subinginer constructor ? 1; 3) inginer instalatii ? 1; 4) inginer chimist; 5) arhitect peisagist ? 1; muncitori calificati ? 60; 3.Dotari specifice: 1) autobasculanta ( min. 16 to. )- 3 buc.; 2)automacara - 1 buc; 3) bobcat - 1 buc; 4) wolla ( incarcator frontal ) - 1 buc; 5) buldoexcavator - 1 buc; 6) picon - 1 buc; 7) cisterne min 6000 L - 10 buc; 8) motocositoare - 40 buc; 9) motocositoare gard - 10 buc; 10) platforme autoutilitare - 20 buc; 11) PRB - 2 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 12:00
Locul: Primaria sectorului 4 - Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti ? Sectia a VIII-a Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Indepedentei nr. 5, sectorul 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319 14 93, Email: [email protected], Fax: 021 319 16 49, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale cuprinse in OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Dezvoltare Urbana - Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Bulevardul George Cosbuc, nr. 6-16, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Tel. 021 336 03 60, Email: [email protected], Fax: 021 336 03 60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 14:56