Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere infrastructura ambientala servere la nivel de sediu si sucursale


Anunt de participare (utilitati) numarul 141447/11.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Adresa postala: STR. MARASESTI NR. 44, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100024, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 244405001/5350, In atentia: Mariana Corneanu, Email: [email protected], Fax: +40 244405354/5004, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere infrastructura ambientala servere la nivel de sediu si sucursale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: F.D.E.E. Electrica Distributie Muntenia Nord S.A., sediul central si sediile sucursalelor sale
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie deServicii de intretinere infrastructura ambientala servere la nivel de sediu si sucursale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50324200-4 - Servicii de intretinere preventiva (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1pachet de servicii
Valoarea estimata fara TVA: 242, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de: 4.850 lei, pentru IMM = 2.425 leiPerioada de valabilitate ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?;Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) ordin de plata in contulorganizatorului: S.C. F .D.E.E. Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.Banca Comerciala Romana ? Sucursala Ploiesti RO 08RNCB020500977340001c) plata in numerar la casieria organizatorului, conform prevederilor legaleIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, conf. art. 87 din HG925/2006, actualizata .Atunci cand ofertantul se afla in situatia prevazuta la art.278 indice 1, alineat(1) din OUG34/2006 , in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: 2.425 leiNota: Restituirea garantiei de participare se va face conf. art.88/HG925/2006, actualizata, in baza cererii depuse de catre ofertant, la sediul organizatorului (Formularul 4.3 din Sectiunea Formulare), cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5 % din valoarea de atribuire a contractului, fara TVAMod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii : - garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.scrisoarea de garantie bancara ? de regula (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se va constitui anterior perfectarii contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surseproprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprieraspundere , in temeiul art.180 din OUG 34/2006, actualizata, privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original, semnata si stampilata
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Declaratie pe proprieraspundere , in temeiul art.181 din OUG 34/2006, actualizata, completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. ? in original, semnata si stampilata
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute in acest capitol, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010
Se va prezenta Formularul 4 completat, semnat si stampilat ? in original4.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006- actualizata, Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Se va prezenta Formularul 5 completat, semnat si stampilat ? in original
Nota:
Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006, va prezentam lista cutoate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire):
1. Costica Vlad, Director general
2. Gabriela Blagoi, Director directieeconomica
3. Constantin Coman, Director directie distributie
4. Constantin Petrache, Director directie tehnica 110kV
5. Ion Preda, Director directie control, reglementare si comunicare
6. Marian Apetroaie, Director directie dezvoltare5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? Formular tip emis de autoritatile competente.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din aceste documente trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? Formular tip emis de autoritatile competente.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din aceste documente trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 1
. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca la calificare acest document a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Pentru persoane fizice romane:
Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?)Pentru persoane fizice/juridice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Cifra de afaceri
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare de :480.000 lei, documentele doveditoare fiind bilanturile contabile.
In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul ?cifrei medii globale de afaceri ? se va considera cel cumulat.
Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare - Informatii generale? cuprinzand informatii privind operatorul economic si media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp. simil.Cerinta. 1.Lista a princ. prest.de serv. simil efect in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prest, benef., indif.daca acestia din urma sunt autorit.contract. sau clienti privati. Prest de serv.efect se confirma prin prezent.de recom.din partea autorit. ori a clientului privat benef.Firma ofertanta trebuie sa prezi.unul/mai multe contr. simil. (efect. in ultimii 3 ani).Suma val. incluse in contr. prezentate ca dovada a exper. lui similare, sa fie egala sau mai marede: 240.000 lei.In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta docum. mentionat, iar nivelul ?exp. simil. ? se va considera cel cumulat. Se va completa si depune, in original, Form. C2 din Sect. Formulare.(Se vor anexa in copie contr. la care se face referire)..Se voranexarecom.emise de benef. la care se face referire in Anexa Form. C2, ele fiindpentru contr.similare prezentate incopie.Pt. echiv. se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunic.de BNR.
Personal:
Cerinta nr. 1
1. Capacitatea de intretinerea echipamentelor.Capacitatea de intretinerea echipamentelor va fi specificata prin numarul de persoane angajate ( min.3). Se vor prezenta copii dupa documente care atesta angajarea personalului la data licitatiei sau se va prezenta un angajament prin care ofertantul va face mentiunea ca in cazul cand va fi declarat castigatorul licitatiei va incheiacontract/contracte individuale de munca astel incat sa fie indeplinita solicitatea autoritatii contractante..
Cerinta nr. 2
2. Capacitatea de reparare a echipamentelor.Capacitatea de reparare a echipamentelor va fi specificata prin numarul de persoane cu studii superioare angajate sau se va prezenta un angajament prin care ofertantul va face mentiunea ca in cazul cand va fi declarat castigatorul licitatiei va incheiacontract/contracte individuale de munca astel incat sa fie indeplinita solicitatea din caietul de sarcini.Se vor prezenta copii dupa atestate de competenta / diplome de specialitate a personalului dedicat pentru fiecare din tipurile de echipamente specificate in caietul de sarcini.
DotareaCerinta nr. 1
1. Capacitatea de deplasare pe arie larga. Capacitatea de deplasare pe arie larga va fi specificata prin numarul de mijloace auto disponibile ( minim 2 ).
Se vor prezenta copii dupa documente care atesta numarul de mijloace auto disponibile.
Cerinta nr. 1
Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul romanISO 9001:2008sau echivalent.Se vor prezenta, incopie certificata ?conform cu originalul?, certificate emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatatii ISO 9001, la ofertant; sau certificate echivalente acestora emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; document valabil la data depunerii ofertei .
Cerinta nr. 2
Certificarea implementarii sistemului de mediu in conformitate cu standardul romanISO 14001-2004sau echivalent.Se vor prezenta, incopie certificata ?conform cu originalul?, certificate emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de mediu ISO 14001-2004, la ofertant; sau certificate echivalente acestora emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; document valabil la data depunerii ofertei .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba Romana.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Ploiesti str.Marasesti nr.44
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale.Procedura de atribuire este offline (fara etapa finala de licitatie electronica). Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2, din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Adresa postala: str. Marasesti, nr.44, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100024, Romania, Tel. +40 244405001, Email: [email protected], Fax: +40 244405004, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2013 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer