Licitatie Publica - servicii de intretinere postgarantíe, inclusiv revizii tehnice periodice preventive si asistenta tehnica pentru scanere KODAK din dotarea Oficiului National al Registrului Comertului si oficiilor registrului comertului de pe langa tribunalele teritoriale
Anunt de participare numarul 122004/25.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel. 021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de intretinere postgarantíe, inclusiv revizii tehnice periodice preventive si asistenta tehnica pentru scanere KODAK din dotarea Oficiului National al Registrului Comertului si oficiilor registrului comertului de pe langa tribunalele teritoriale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul central al Oficiului National al Registrului Comertului si sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii suport pentru routere CISCO din dotarea Autoritatii contractante pentru 9 bucati Scanner KODAK i620 si 38 bucati Scanner KODAK i260 + unitate flatbed
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312300-8 - Repararea si intretinerea echipamentului de retea de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de intretinere postgarantíe, inclusiv revizii tehnice periodice preventive si asistenta tehnica pentru scanere KODAK din dotarea Oficiului National al Registrului Comertului si oficiilor registrului comertului de pe langa tribunalele teritoriale, dupa cum urmeaza: 9 bucati Scanner KODAK i620 si 38 bucati Scanner KODAK i260 + unitate flatbed Valoarea estimata totala este de 220017.60 lei, fara TVA, din care: 36669.60 lei, fara TVA ? pentru anul 2011; 73339.20 lei, fara TVA ? pentru anul 2012, 73339.20 lei, fara TVA ? pentru anul 2013 si 36669.60 lei, fara TVA ? pentru anul 2014
Valoarea estimata fara TVA: intre 36, 669.6 si 220, 017.6RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz de serv. similare conf art 122 lit j din OUG 34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 3 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 733 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se incadreaza intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si/sau 181 din OUG nr. 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original sau copie certificata de ofertant conform cu originalul;Certificat impozite si taxe locale, in termen de valabilitate, in original sau copie certificata de ofertant conform cu originalul;Certificat constatator, in copie, emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a) faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire;b)nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii trebuie sa prezinte Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta . Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara. In cazul in care ofertantul are subcontractanti, va prezenta o lista a acestora, partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze precum si datele de identificare ale subcontractantilor propusi.In cazul in care nu are subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza aceasta prin completarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru.Declaratie protectia muncii.Informatii referitoare la personalul angajat si la cadrele de conducere de care dispune ofertantul. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca va asigura indeplinirea contractului prin minim 4 persoane certificate de catre producator pentru scanere Kodak . Certificat ISO SR EN 9001, ISO 20000-1:2005 si ISO 14001:2004 sau echivalent pentru ofertant, in termen de valabilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit cel putin un contract de valoare egala cu valoarea estimata a contractului initial care face obiectul procedurii de achizitie, fara TVA, respectiv 20000 lei fara TVA. ? ( contractul trebuie sa aiba ca obiect prestarea de servicii de tipul celor care fac obiectul prezentei proceduri). Fisa/Fisele de informatii privind experienta similara va/vor fi completate conform Anexei 7 si va/vor fi insotite de recomandari din partea beneficiarilor, semnate, in original sau copie certificata de ofertant conform cu originalul. De asemenea, se vor prezenta si informatiile de contact ale beneficiarilor, pentru ca Autoritatea contractanta sa poata verifica referintele.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
pretul ofertat fara TVA pentru 1 luna pentru serviciile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Numarul rundelor de licitatie: 1.Durata rundei de licitare: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2011L8
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
sediul ONRC din Bucuresti, sect 3, B-dul Unirii 74, sala de sedinte, etaj 8
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2011 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea serviciilor care fac obiectul licitatiei de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de atribuire, intr-un interval care nu va depasi 3 ani de la atribuirea contractului initial, in conditiile art. 122, lit. j) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Valoarea estimata totala este de 220017.60 lei, fara TVA, din care: 36669.60 lei, fara TVA ? pentru anul 2011; 73339.20 lei, fara TVA ? pentru anul 2012, 73339.20 lei, fara TVA ? pentru anul 2013 si 36669.60 lei, fara TVA ? pentru anul 2014. Documentatia de atribuire se poate obtine de pe www.e-licitatie.ro si/sau www.onrc.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel. 021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.313.73.34, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2011 17:14