Licitatie Publica - Servicii de intretinere preventiva
Anunt de participare numarul 99737/10.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060032, Romania, Punct(e) de contact: Elena Zurzu, Tel. 402.92.05, In atentia: Elena Zurzu, Email: [email protected], Fax: 402.93.72, Adresa internet (URL): ww.pub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere preventiva
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Universitatea Politehnica din Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 510, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere preventiva-conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50324200-4 - Servicii de intretinere preventiva (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere preventiva-conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 510, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant de participare: 1200 lei sau 600 lei pentru IMMGarant de buna executie: 10% din val fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri, buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile de stat
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
-Bilant contabil la 31.12.2009
-Balanta de verificare la 31.03.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se va prezenta cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani
-Lista cuprinzand subcontractantii
-Autorizare de la producator pentru service
-Fisa de informatii privind experienta similara
-Situatia privind obligatiile contractuale in desfasurare-daca exista
-Informatii privind standarde de asigurare a calitatii
-Informatii privind personalul tehnic si specializat pentru executia lucrarii
-Informatii privind utilajele, instalatiile, mijloacele tehnice si de transport pentru executia contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se va face dovada incheierii unui contract de prestari de servicii identice sau similare in valoare de minim 60000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2010 11:00
Locul: UPB, corp rectorat, etaj 5, camera 508
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, experti cooptati si delegati din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos Oltenitei, ne 106-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. 3321240, Email: [email protected], Fax: 3323377
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Politehnica din Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr 313, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. 0214029205, Email: [email protected], Fax: 0214029372
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2010 16:27