Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE PREVENTIVA, PREDICTIVA, CORECTIVA, INTERVENTII LA CERERE, REPARATII ASUPRA ECHIPAMENTELOR SI INSTALATIILOR SISTEMULUI DE BALIZAJ - AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA ? AUREL VLAICU


Anunt de participare (utilitati) numarul 115402/12.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Oana Cornila, Tel. 0212041408, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE PREVENTIVA, PREDICTIVA, CORECTIVA, INTERVENTII LA CERERE, REPARATII ASUPRA ECHIPAMENTELOR SI INSTALATIILOR SISTEMULUI DE BALIZAJ - AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA ? AUREL VLAICU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CN AB SA: Punctul de lucru AIBB-AV
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE INTRETINERE PREVENTIVA, PREDICTIVA, CORECTIVA, INTERVENTII LA CERERE, REPARATII ASUPRA ECHIPAMENTELOR SI INSTALATIILOR SISTEMULUI DE BALIZAJ - AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA ? AUREL VLAICU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63724310-6 - Servicii de balizaj (Rev.2)
50000000-5-Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
50324200-4-Servicii de intretinere preventiva (Rev.2)
79993100-2-Servicii de gestionare a instalatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE INTRETINERE PREVENTIVA, PREDICTIVA, CORECTIVA, INTERVENTII LA CERERE, REPARATII ASUPRA ECHIPAMENTELOR SI INSTALATIILOR SISTEMULUI DE BALIZAJ - AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA ? AUREL VLAICU
Valoarea estimata fara TVA: 14, 871, 120RON
II.2.2) Optiuni
Da
Durata contractului este de 4 ani sau pana la consumarea valorii totale a pieselor de schimb
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 148711 lei; garantia de buna executie 5% din valoarea totala a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere leglizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafului H.1 din documentatia de atribuire: Pentru persoane juridice romane: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul H1 din Sectiunea IV; Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP; Certificat privind impozitele si taxele locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din Primariei; Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate OrdinulPresedinteluiANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2). II Persoana juridica straina: In cazul documentelor prevazute la cap. I paragraful. H.1.3. pct. 2, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, Conform paragrafului H2.2 din documentatia de atribuire: Pentru persoane juridice romane: 1.Certificat constator, detaliat, emis de ORC 2.Certificat de inmatriculare de la Oficiul Registrului Comertului cu toate anexele 3.Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului pentru expertizare, proiectare, executie reparatii si intretinere sisteme de balizaj luminos pentru piste, cai de rulare si platforme aeroportuare (cod AAC) conform RACR AD-AACDA. Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident; Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi finalizat in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract ce a avut ca obiect prestarea de servicii intretinere sisteme de balizaj aeroportuare si a carui valoare sa fie de minim 500.000 Euro . In acest sens se va completa Formularul H3 din Sectiunea III pentru contract, insotit/insotite obligatoriu de recomandari, in original sau copie legalizata, ale beneficiarilor respectivi. La cererea comisiei de evaluare informatiile prezentate in Formularul H3 vor fi confirmate prinprezentarea, in copie, a contractelor respective. 2. Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora. Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare (FormularH4 din sectiunea IV). In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.3. Ofertantul trebuie sa detinasistem de management al calitatii certificat conform EN ISO 9001 sau echivalent.In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform EN ISO 9001 sau echivalent, pe numele ofertantului - in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2011 10:00
Locul: Sediul CN AB SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AB SA - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Calea Bucurestilor, nr. 224 E, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Tel. 0212013523, Fax:  0212014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2011 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer