Licitatie Publica - Servicii de intretinere preventiva si reparatii pentru aparatele telefonice de secretariat si microcentrale
Anunt de participare numarul 93135/15.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Mocanu, Tel.319.97.59 int 2491/2344, Email: [email protected], Fax: 319.98.62, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere preventiva si reparatii pentru aparatele telefonice de secretariat si microcentrale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Ministerul Finantelor Publice - Str. Apolodor, Nr. 17, Sector 5, Bucuresti;
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 67, 226RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 contract pe an, conditionat de existenta fondurilor bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
intretinere preventiva si reparatii pentru aparatele telefonice de secretariat si microcentrale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50334140-8 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor telefonice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
aparat de secretariat tip Telstra Commander - Master 50
aparat de secretariat tip Telstra Commander - Slave 50
aparat de secretariat Alcateltip Quark 51015
aparat de secretariat Panasonic tip KX - T7030 2
aparat de secretariat standard tip converse400 1
aparat de secretariat Telrad Piccolo 3
microcentrala Panasonic6x16 1
microcentrala de Tip Telrad Picolo 1
Valoarea estimata fara TVA: 67, 226RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare: 800 lei; garantie de buna executie: 2% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf. prev.art.44 din OUG34/2006 cu modif. si complet. ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuireCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
Certificat constatatorCertificat de inregistrareDeclaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de servicii care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, incheiate in ultimii 3 ani, minimum 2 recomandariCerinta minima: incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a maximum 2 contracte, fapt dovedit prin prezentarea de copii legalizate a respectivelor documente, a caror obiecte au fost prestarea de servicii similare si a caror valoare cumulata sa fie de minim 15.000 lei, fara TVA
Autorizatie de service eliberata de producator, pentru aparatele de secretariat tip Telstra Commander (majoritare in sistem). In ceea ce priveste celelalte echipamente, se solicita autorizatie de service eliberata de producator sau de distribuitor.
Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat,
Conditii de munca si protectie a muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura INTR-O SINGURA RUNDA, pe durata a 24h
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2010 10:00
Locul: MFP, str. Apolodor, nr. 17, sector 5 Bucuresti, DGIAPSI, camera12, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.3195180, Email: [email protected], Fax: 021.3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia generala juridica
Adresa postala: Ministerul Finantelor Publice - Str. Apolodor, Nr. 17, Sector 5, Bucuresti;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.3199759, Email: [email protected], Fax: 3199759, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2010 10:48