Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere, reparare si furnizare consmabile pentru fotocopiatoare si imprimante si inchirierea a4echipamente fotocopiatoarer


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
698.000 RON

Castigatorul Licitatiei: ANVICO S.A.
Anunt de atribuire numarul 142054/18.05.2013
Informatii anunt de participare asociat 136454
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere, reparare si furnizare consmabile pentru fotocopiatoare si imprimante si inchirierea a4echipamente fotocopiatoarer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediulsubunitatilor Ludus, targu-Mures, Reghin, Gurghiu, Fancel, Rastolita, Lunca Bradului, Sovata, Tarnaveni, Sighisoara, depozit armasari Tg. Mures si centrala D.S , . Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de copiere/ imprimare/ scanare/ fax a unui volum lunar de documente de minim70.000 copii/ imprimari/ fax A4 alb/ negru si 7.000 copii /imprimari color si de maxim 100.000 copii/ imprimari/ fax A4 alb/ negru si 10.000 copii/ imprimari color pe echipamente proprietatea prestatorului (cf anexa 2 )si a beneficiarului (cf anexa 1 ), la costuri mici si operativitate mare avand ca scop optimizarea, eficientizarea si reducerea costurilor de exploatare.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313100-3 - Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
30125110-5-Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
50313200-4-Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
698, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11728/18.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S039-062366din23.02.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3668/e Denumirea: Intretinerea repararea furnizarea consumabilelor pentru imprimante, fotocopiatoare si inchirierea un
V.1) Data atribuirii contractului 13.05.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ANVICO S.A.
Adresa postala: Str. Gh.Doja, nr.185, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540212, Romania, Tel. 0265-253355, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0265-252011, Adresa internet (URL): www.anvico.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 730000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 698000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ptr. vizualizarea DA incarcate in SEAP ag. ec. trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fi?ierelor semnate electronic.Comunicarea privind rezultatul procedurii va fi transmis pe S.E.A.P. si prin utilizarea uneia din urmatoarele modalitati de comunicare: fax/e-mail/posta. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a oferteiperioada de valabilitate a garan?iei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertantul are obliga?ia de a comunica autorita?ii contractante daca este sau nu de acord cu prelungiera perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca ?i-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. In situatia in care doi sau mai multi operatori economici ale caror oferte au fost declarate admisibile din punct de vedere juridic, tehnic si economico-financiar de catre autoritatea contractanta, au ofertat preturile cele mai mici egale, autoritatea contractanta va solicita numai acelor operatori depunerea de noi oferte de pret, pe SEAP in sectiunea ?Clarificari? . Operatorii economici au dreptul sa imbunate?easca pretul ofertat anterior, urmand ca oferta care contine noul pret cel mai scazut sa fie declarata castigatoare . Ofertantul va prezenta o declaratie prin care accepta clauzele contractuale cuprinse in modelul de contract din documentatia de atribuire. Eventualele propuneri de modificare/completare/eliminare de clauze contractuale vor fi transmise autoritatii contractante respectand termenele prevazute de art. 78-79 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL MURES, Sectia Contecios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Bolyai, nr. 30, ,Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel. +40 265250074, Email: [email protected], Fax: +40 265267856, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al DS Mures
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. +40 265250074, Email: [email protected], Fax: +40 265264447
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2013 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer