Licitatie Publica - Servicii de intretinere, reparare si verificare a ascensoarelor
Anunt de intentie (utilitati) numarul 22706/16.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: CN TRANSELECTRICA SA - ST CRAIOVA, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 251307138, In atentia: Roxana Ionescu, Email: [email protected], Fax: +40 251307108
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de intretinere, reparare si verificare a ascensoarelor
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere, reparare si verificare a scensoarelor
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, modalitati de plaat OP
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Intrucat valoarea estimata a achizitiei acestor produse in anul 2012, cumulata pentru toate sucursalele este superioara pragului de 15.000 euro si sub pragul de 125.000 euro, in conformitate cu prevederile articolului 124, lit. a) coroborat cu art. 125, lit. e) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, procedura aplicata este cerere de oferta pentru atribuirea acestui contract de achizitie publica
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 20, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2012 09:00