Licitatie Publica - Servicii de intretinere, reparare si verificare a ascensoarelor
Anunt de intentie (utilitati) numarul 22807/18.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Serv Comercial, Tel. +40 234207120, In atentia: Maria Draghia, Email: [email protected], Fax: +40 234517456, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de intretinere, reparare si verificare a ascensoarelor
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea de catre prestatori autorizatiISCIR a reviziilor tehnice curente, reviziilor generale, reparatiilor accidentale precum si a verificarilor tehnice pentru autorizare si dupa reparare la ascensorul electric de persoane de tip LOMOLINO, existentla sediul ST Bacau, str, Oituz, nr. 41.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
24 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata cu OP
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura aplicata, conf. PAA 2012 al TRANSELECTRICAeste?cerere de oferte?, val estimata, fara TVA, cumulata pe cod CPV, a contr de servicii, ce vor fi atribuite in 2012 la nivelul Companiei, este superioara pragului de la art.19 simai mica decat cel prevazut la art. 124, lit.b din OUG 34/2006
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Prezentul anunt de intentie a fost transmis spre publicare in conformitate cu prevederile art.51 alin (2) din OUG 34/2006, pentru respectarea dispozitiilor MECMA nr. 5804/28.02.2012.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 40, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2012 12:54