Licitatie Publica - Servicii de intretinere, reparatii accidentale (post-garantie) si inspectii tehnice periodice pentru autovehiculele din dotarea CNTEE Transelectrica SA
Anunt de participare (utilitati) numarul 146353/06.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel. +40 213035617, In atentia: Mihai MANICUTA, Email: [email protected], Fax: +40 213035670, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice ?Transelectrica? SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Str. Olteni, nr. 2-4, Depart. Achizitii, Tel. +40 213035686, In atentia: Mihai Manicuta, Email: [email protected], Fax: +40 213035909
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice ?Transelectrica? SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Str. Olteni., nr. 2-4, Depart. Achizitii, Tel. +40 213035686, In atentia: Mihai Manicuta, Email: [email protected], Fax: +40 213035909
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice ?Transelectrica? SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Str. Olteni., nr. 2-4, sector 3, parter, Registratura Transelectrica, Tel. +40 213035686, In atentia: Mihai Manicuta, Email: [email protected], Fax: +40 213035909
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere, reparatii accidentale (post-garantie) si inspectii tehnice periodice pentru autovehiculele din dotarea CNTEE Transelectrica SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui contract pe o perioada de 2 (doi) ani2013 ? 2015 pentru achizitia de ?Servicii de intretinere, reparatii accidentale (post-garantie) si inspectii tehnice periodice pentru autovehiculele din dotarea C.N.T.E.E.?? Transelectrica ??S.A. ? Executiv Companie ?, marca Dacia, Renault, Nissan, Fiat, SsangYong, Skoda si Volskwagen.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) Pe parcursul derularii contractului se vor presta urmatoarele tipuri de servicii:
-Reparatii accidentale ( RA ) conform anexa 3 a Caietului de sarcini;
-Inspectii tehnice periodice ( ITP ), executate conform RNTR1/2005;
-Revizii tehnice ( RT ), conform Anexa 2 a Caietului de sarcini;
-Interventii mobile ( IM )
b) Achizitia de servicii se va face pe loturi dupa cum urmeaza : -Lotul 1conform Anexa 1.1 la Caietului de sarcini (marcile Dacia, Renault, Nissan) ;
- Lotul 2 conform Anexa 1.2 la Caietului de sarcini (marcile Fiat, SsangYong, Skoda si Volskwagen).
c) Pentru fiecare lot in parte se vor completa ?Listele de preturi? pe tipuri de sevicii, anexate Caietului de sarcini (se vor incarca datele in fisierul electronic xls).
Caracteristicile aferente serviciilor solicitate vor fi in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 530, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Modul de prezentare al Garantiei de participare la licitatie: printr ? un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, (Formularul 3), sau prin orice alt mod, prevazut de art.86 din HG 925/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si oradeschiderii ofertelor.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.In cazul in care ofertantul este IMM, conform prevederilor Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, coroborat cu legislatia in achizitii, garantia de participare poate fi constituita la jumatate din valoarea solicitata in documentatia de atribuireCuantumul garantiei de participare: 10.000 lei/valuta(pentru ambele loturi) pentru ambele loturi, si se defalca corespunzator pentru fiecare lot in parte astfel: -Lot1 (marcile Dacia, Renault, Nissan) :6.500 lei/valuta;
-Lot 2 (marcile Fiat, SsangYong, Skoda si Volskwagen) :3.500 lei/valuta.Operatorii economici care depun oferte pentru unul sau mai multe loturi vor constitui garantia de participare pentru fiecare dintre loturile ofertate.Cursul se schimb Lei / valuta va fi considerat cel stabilit de BNR cu 7(sapte) zile inainte de data limita a depunerii ofertelor. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare prezentat in original, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular 5 insotit de Cazierul Judiciar al operatorului economic (persoana juridica).Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociaiti si/sau de catre tertul sustinator daca este cazul.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta declaratia de eligibilitate in stricta conformitate cu modelul Formular 6.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizataIn cazul unei asocieri Formularul 6 va fi completat de toti membrii asociati si/sau de catre tertul sustinator daca este cazul. Tertul sustinator are obligatia neincadrarii doar la prev. lit. a, c indice 1 si d ale acestui articol.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta declaratia de eligibilitate in stricta conformitate cu modelul Formular 12.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizataIn cazul unei asocieri/subcontractari/tert sustinator, Formularul 10 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere / subcontractantii /tert sustinator desemnati.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Directoratul format din Stefan Doru Bucataru Constantin Vaduva, Ioan Diaconu si Adrian Rusu; Maria Ionescu ? director economic; Cerasela Radescu ? Manager Achizitii; Raducu Fediuc ? Sef SAICSUA; Adrian Valciu - Manager DSIC; Virgil Dumitru Orlandea - Director DSS;Marin Stefan Inspector MI; Gabriela Maria Dumitru - Sef Comp. CMBCF; Iulian Carcale Manager DAA; Jean Rosoga - Sef Serviciu, Aurelia Vlasceanu - Consilier juridic; Mihai Manicuta Kiss - Inginer principal sp.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie Privind Calitatea de Participant la Procedura - prezentarea formularului 7, completat si semnatInformatii Generale - prezentarea formularului 9, completat si semnatSe va prezenta ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- modelul Formular 13. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Daca ofertantul semnatar al contractului, a prezentat certificatele in copie conform cu originalul, acesta are obligatia ca la cererea Comisiei de evaluare sa prezinte acest certificat in original sau copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatator pentru toti ofertantii asociati.Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si insotite de traducerea autorizata in limba romana a documentului.Pentru persoanele juridice straine, toate actele doveditoare (toate documentele depuse in cadrul ofertei) vor fi insotite de o traducere in limba romana, autorizata si legalizata).
Prezentarea Autorizatia tehnica de functionare pentru agentii economici care presteaza servicii de reparatii si/sau de reglare pentru vehicule rutiere eliberata de catre Regia Autonoma ?Registrul Auto Roman?, conform HG 1219/2000, Ord. MTCT 2135/2005, Legea 449/2003, (RNTR 1, RNTR 4, RNTR 9).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara si anexa - lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Completare formular 8
Exeperienta similara va fi demonstrata prin certificate / documente (constatator/recomandare/process verbal de receptie) prin care se va confirma prestarea de servicii similare, continand referii la beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care sa realizat contractul, valoarea contrctului, care sa confirme prestarea de servicii de intretinere, reparatii accidentalesi inspectii tehnice periodice pentru autovehiculele.
Informatii privind efectivul personalului implicat in derularea contractului
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta formularul 14 - declaratia privind personalulangajat (deservent) - completat si semnat, la care se vor atasa certificate de calificare profesionala a personalului tehnic ce se va ocupa de prestarea serviciilor aferente contractului, corespunzator lotului ofertat;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) Intrucat procedura se va finaliza printr-o etapa electronica, pentru a putea participa la licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, in caz contrar, conform prevederilor art. 38 alin. 2 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va considera oferta retrasa in cadrul acestei proceduri, urmand a se aplica prevederile art. 87 alin (1) lit. a), (incasarea Garantiei de participare) din HG 925/2006.b) Informatiile necesare pentru conectare si inregistrare in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) pentru operatorii economici sunt disponibile la adresa de internet: http: //www.e-licitatie.roc) In conformitate cu prevederile art. 165 din OUG. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa evaluarea initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire mentionat la pct IV.2.1) din Fisa de Date, in urma careia ofertele vor fi declarate ?ADMISIBILE?, ?INACCEPTABILE? sau ?NECONFORME?, CNTEE Transelectrica S.A. va invita la etapa finala de licitatie electronica in scopul imbunatatirii ofertelor de pret, numai ofertantii care au depus oferte declarate ADMISIBILE?.d) Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise pe cale electronica de catre SEAP, simultan tuturor ofertantilor inregistrati in SEAP la adresele de posta electronica (e-mail), inregistrate in sistem ca adrese de contact. Invitatia de participareva preciza rezultatul primei evaluari a ofertei depuse de catre ofertantul destinatar precum si data si momentul de start al licitatiei electronice.e) Licitatia electronica va incepe dupa scurgerea a 2 zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile, simultan pentru fiecare dintre cele doua loturi. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda in care ofertantii pot sa-si imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze ( pentru fiecare din loturile ofertate initial), in sensul diminuarii pretului total din oferta ( prin reducerea proportionala a tuturor elementelor de cost ce il compun).In cazul in care vor fi doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, se va relua ofertarea in plic inchis numai cuacesti ofertanti.f) Clasamentul final se stabileste pe baza rezultatului obtinut in urma desfasurarii unei singure runde de ofertare cu privire la pretul din cadrul etapei de licitatie electronica si se intocmeste in ordinea crescatoare a preturilor la nivel de lot.g) Oferta castigatoare la nivel de lot, stabilita de catre comisia de evaluare va fi oferta care a indeplinit criteriile de eligibilitate, criteriile de calificare, oferta a fost declarata ADMISIBILA iar dupa organizarea etapei finale de licitatie electronica, are pretul cel mai mic dintre ofertele acceptate si nu depaseste valoarea fondurilor ce pot fi disponibilizate pentru executarea contractului.h) In termen de 3 zile de la finalizarea rundei de licitare, ofertantul declarat castigator, pentrulotul sau loturile ofertate, are obligatia de a transmite autoritatii contractante, in scris, in original, propunerea financiara la nivel de lot, refacuta in conformitate cu pretul total rezultat in urmaprocesului de licitare electronica, prin diminuarea proportionala a tuturor preturilor unitaredeclarte in oferta initiala, cu procentul rezultat din raportarea valorii ofertei rezultate in urmalicitatiei electronice, fata de valoarea initiala a ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 2307
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2013 11:00
Locul: CNTEE Transelectrica SA, Str. Olteni nr. 2 - 4, Sector 3, Bucuresti, Departament Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor in baza imputernicirilor scrise
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Agentii economici care descarca prezenta Documentatie de atribuire direct din fiserul atasat la Invitatia de participare publicata in SEAP au obligatia de a urmari, in SEAP, la rubrica , ,Documentatie si clarificari?, atasarea diverselor comunicari facute de autoritatea contractanta urmare a unor solicitari de clarificare cerute de unii potentiali ofertanti. Necunoasterea acestor comunicari poate conduce la depunerea de oferte neconforme. ?Daca la finalizarea rundei de licitatie electronica, exista doua sau mai multe oferte cu pret egal clasate pe primul loc, se va solicita printr-o invitatie (transmisa pe fax) reofertarea financiara in plic inchis doar de la operatorii economici clasati pe primul loc. Plicul cu oferta imbunatatita se va depune la sediul autoritatii contractante din str. Olteni 2-4, parter ? registratura, sector 3, Bucuresti, la data mentionata in invitatia de participare primita dupa finalizarea rundei de licitatie electronica.?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.(art.256^2(1)b)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 213035967, Fax: +40 213035610
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2013 11:30