Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere, reparatii si furnizare piese de schimb parc auto D.G.P.L. S6


Anunt de participare numarul 133707/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE POLITIE LOCALA SECTOR 6
Adresa postala: SOS. ORHIDEELOR, NR 2D, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060073, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Alexandrina Ghenea, Tel. +40 4131612, Email: [email protected], Fax: +40 4131743, Adresa internet (URL): www.politia6.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere, reparatii si furnizare piese de schimb parc auto D.G.P.L. S6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul punctului de lucru al ofertantului declarat castigator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 32 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 930, 000 si 1, 163, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente vor fi anuale, cu valoare minima a unui contract subsecvent de 348750 lei si maxima de 436125 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizii tehnice si reparatii curente in garantie si post grantie si inspectii tehnice periodice parc auto D.G.P.L. S6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pentru un numar de minim 32 de autovehicule si un numar maxim estimat de 40 de autovehicule.
Valoarea estimata fara TVA: intre 930, 000 si 1, 163, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
18000 lei constituita prin instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara conform formular 10 sau ordin de plata in contul RO16TREZ7065006XXX004886 deschis la Trezoreria sector 6. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei participare, conform Legii nr.346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens (daca este cazul). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile). Garantia de participare la licitatie a ofertantilor, se restituie in conditiile art.88 din HG 925/2006. 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent constituita prin instrument de garantare conform formular 11. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei participare, conform Legii nr.346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens (daca este cazul).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: completarea Formularului 1, se posteaza pe SEAP.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: completarea Formularului 2, se posteaza pe SEAP.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, se posteaza pe SEAP.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, se posteaza pe SEAP.
Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta: completarea Formularului 3, se posteaza pe SEAP.
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006: completarea Formularului 4, se posteaza pe SEAP. Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa ca
ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, se poasteaza pe SEAP. Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestuia in original sau copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ca persoana fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se posteaza pe SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Demonstrarea situatiei economice si financiare cf. art.185 alin.1 lit.b din OUG34/2006
Bilantul contabil la 31.12.2010 insotit de balanta de verificare, semnat si stampilat
Demonstrarea situatiei economice si financiare cf. art.185 alin.1 lit.c din OUG34/2006
Declaratie privind cifra de afaceri globala din care sa rezulte o cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin 700.0000 lei
Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica cf. art.188 alin.2 lit.a din OUG34/2006
Experienta similara:
Ofertantul trebuie sa posteze pe SEAP copii "conform cu originalul" ale contractelor din care sa reiasa faptul ca a reparat autoturisme din toate marcile prezentate in caietul de sarcini.
Informatii privind capacitatea profesionala cf. art.188 alin.2 lit.c-d din OUG34/2006
Lista personalului cheie, care va fi angajat in cadrul contractului:
1. lista cu personalul calificat si specilizat ? ingineri cu specializare auto.
2. lista cu personalul care lucreaza in sectiile mecanica, electrica, vopsitorie, tinichigerie.
Informatii privindcapacitatea tehnica cf. art.188 alin.2 lit.g din OUG34/2006
Operatorul economic ofertant trebuie sa execute toata gama de reparatii/servicii pentru toate autovehiculele achizitorului, respectiv: diagnoza;reparatii mecanice si electrice; reparatii de tinichigerie si vopsitorie;inspectii tehnice periodice (ITP) pentru toate automobilele pentru care depune oferta;revizii tehnice;remedierea daunelor survenite in accidente de circulatie, in baza asigurarilor RCA
Pentru efectuarea lucrarilor mentionate la punctul anterior, prestatorul trebuie sa aiba o dotare minimala, care sa contina cel putin urmatoarele: standuri verificare geometrie auto; stand verificare noxe - verificat metrologic;stand verificare sistem franare ? verificat metrologic;stand si soft defectoscopie (adaptat tipului de automobil pentru care depune oferta);cuptor pentru uscarea proceselor de vopsitorie;stand autorizat pentru efectuarea inspectiilor tehnice periodice.
Informatii privind asigurarea calitatii
Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistemul de management al calitatii firmelor respectiv ISO 9001:2000 sau echivalent pentru serviciile supuse ofertarii.
Informatii privind protectia mediului
Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management de protectia mediului, respectiv ISO 14001:2004 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1250/26.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare a luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Politie Locala Sector 6? Serviciul Juridic
Adresa postala: Sos. Orhideelor nr.2D sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060073, Romania, Tel. +40 4131612, Email: [email protected], Fax: +40 4131743, Adresa internet (URL): www.politia6.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer