Licitatie Publica - Servicii de intretinere, reparatii si inspectii tehnice periodice(ITP) a autovehiculelor din dotarea Autoritatii Nationale a Vamilor(aparat central)
Anunt de participare numarul 143040/11.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Alexandu Nastase, Tel. +40 3102778, In atentia: Alexandru Nastase-sef servicu DAAS, Email: [email protected], Fax: +40 3102778, Adresa internet (URL): www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere, reparatii si inspectii tehnice periodice(ITP) a autovehiculelor din dotarea Autoritatii Nationale a Vamilor(aparat central)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Unitatiservice auto sau ateliere specializate ale operatorului economic
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 407, 130RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se vor incheia trimestrial in functie de fondurile bugetare alocate pentru aceasta destinatie si de necesitatile autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretine, reparatii si inspectii tehnice periodice(ITP) a autovehiculelor din dotarea Autoritatii Nationale a Vamilor(aparat central)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1. ? Autovehicule marca Skoda ? 21 buc.;Val.min.CS=11.450, 00 lei/1 buc./3 servicii;Val.max.CS=251.000, 00 lei/21 buc./3 servicii.
LOT 2. ? Autovehicule marca NISSAN ? 2 buc.; Val.min.CS=14.075, 00 lei/1 buc./3 servicii;Val.max.CS=32.150, 00lei/2 buc./3 servicii.
LOT 3.? Autovehicule marca Volkswagen ? 8 buc.; Val.min.CS=12.985, 00 lei/1 buc./3 servicii;Val.max.CS=107.940, 00 lei/8 buc./3 servicii.
LOT 4. ? Autovehicule marca Suzuki? 1 buc.; Val.min.CS=1.200, 00 lei/1 buc/1 serviciu;Val.max.CS=6.800, 00 lei/1 buc./3 servicii.
LOT 5. ? Autovehicule marca Land Rover ? 1 buc.; Val.min.CS=1.200, 00 lei/1 buc./1 serviciu;Val.max.CS=4.200, 00 lei/1 buc./3 servicii.
LOT 6. ? Autovehicule marca Ford ? 1 buc; Val.min.CS=2.000, 00 lei/1 buc./1 serviciu;Val.max.CS=5.040, 00 lei/1 buc./3 servicii.
Valoarea estimata fara TVA: 407, 130RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 8.141 lei, din care: LOT 1 = 5.020 lei; LOT 2 = 643 lei; LOT 3 = 2.158 lei; LOT 4 = 136 lei; LOT 5 =84 lei; LOT 6 = 100 lei, cu o valabilitate de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare, art. 278?1 in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu val. estimata a contr. 3.589, 40lei., din care: LOT 1 = 2.510 lei; LOT 2 = 0 lei; LOT 3 = 1.079, 40 lei; LOT 4 = 0 lei; LOT 5 = 0 lei; LOT 6 = 0 lei.Modul de constituire cf.prevederilor art.86 din HG nr.925/2006;a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentata in original;b)OP in contul: RO36TREZ7005005XXX000195, deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal: 4192650.c)numerar depus la casieria autoritatii(Luni-Joi orele 13-15, Vineri, orele 12-13).Gar. de partic. se constituie pana la data limita de depunere a ofertelor, iar dovada constituirii acesteia trebuie prezentata cel mai tarziu la ora si data deschiderii ofertelor.Echivalenta in alta moneda se va determina la cursul comunicat de BNR cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Gar. de partic. se va prezenta la vedere, obligatoriu, cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite la sedinta de deschidere de dovada constituirii gar. de partic. asa cum a fost solicitata in prezenta docum. de atrib., vor fi respinse ca inacceptabile.Ptr. IMM-uri gar. de partic. poate fi constit. in cuantum de 50% din val. acesteia.Cuantumul gar.de particip. pentru fiecare lot in parte este precizat in ANEXA B la prezenta fisa de date a achiz. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM-urilor).Modul de constituire: prin orice modalitate prevazuta laart. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art.16, alin.2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art.6 din Ordonanta nr.27/2006, anexa 1 caremodifica Legea nr.346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
6.Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
7.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatii privind persoane juridice/fizice romane
1.Informatii privind persoane juridice/fizice romane
- Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor).
- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
- Daca este cazul se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor.2.Informatii privind persoane juridice /fizice straine:
-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
3. Autorizare pentru prestarea serviciilor: - Autorizatie tehnica emisa de RAR ? RNTR 9 sau echivalent, minim clasa I, clasa IIde autorizare ? conform Ordinului nr. 2131/2005 al Ministrului Transporturilor si Infrastructurii, valabila la data depunerii ofertelor, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.- Autorizatia RAR pentru efectuare ITP, valabila la data depunerii ofertelor, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Cerinta nr.2
LOT 1 = 250.000 lei fara TVA
LOT 2 =32.000 lei fara TVALOT 3 =107.000 lei fara TVA
LOT 4 =6.800 lei fara TVA
LOT 5 =4.200 lei fara TVA
LOT 6 =5.000 lei fara TVA
Pentru fiecare lot, valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte.
Cerinta nr.3
Cerinta nr.4
Declaratie pe propria raspundere privind asigurarea pentru indeplinirea contractelor subsecvente a urmatorului personal de specialitate, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original :
Lotul 1:1 consilier dedicat /contract, 10 mecanici, 4 tinichigii, 4 vopsitori = minim 19 persoane ;
Lotul 2:1 consilier dedicat /contract, 4 mecanici, 1 tinichigiu, 1 vopsitor = minim 7 persoane;
LOTUL 3:1 consilier dedicat /contract, 4 mecanici, 2 tinichigii, 1 vopsitor = minim 8 persoane;
Loturile 4, 5, 6: cate 1 consilier dedicat /contract, 1 mecanic, 1 tinichigiu, 1 vopsitor = minim 4 persoane;
(Pentru Loturile 1-6)
Cerinta nr.5
Prezentarea documentelor privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului si va face dovada ca dispune de personal calificat pentru interventii la tipurile de mijloace de transport supuse procedurii.
Se vor prezenta incopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr.1
Certificat ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente prin care se atesta ca operatorul economic are implementat un sistem de management al calitatii conform ISO 9001, valabil la data limita de depunere a ofertei (pentru Lot 1 ÷ Lot 6)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Modul de obtinere a documentatie: SEAP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2013 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2013 11:00
Locul: sediul Autoritatii Nationale a Vamilor, str.Matei Millo nr.13, sector 1, Bucuresti, sala parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este accesibila oricarui operator economic direct, nerestrictionat si deplin prin mijloace electronice la adresa www.e-licitatie.ro2.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: in cazul in care doi sau mai multi operatori economici vor oferta preturi totale/LOT (P1+P2+P3) , autoritatea contractanta le va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise in vedereadepartajarii acestora.3. Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut / LOT respectiv valoarea totala de oferta / LOT rezultata din P1 + P2 + P3/LOT exprimat in lei fara TVA.Tarifele solicitate la punctele a, b, c, d, si e din Formularul 10 vor fi mentionate pe fiecare lot si vor fi stipulate in acordul cadru incheiat cu ofertantul castigator al fiecarui lot.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala a Vamilor - Directia Juridica
Adresa postala: Strada Matei Millo nr. 13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel. +40 213155858, Fax: +40 213158251, Adresa internet (URL): www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2013 14:01