Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere, reparatii si refacere a locurilor de joaca si a canisitelor in municipiul Timisoara, la NORD si la SUD de canalul Bega


Anunt de participare numarul 86121/11.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408367/408453, In atentia: Crenguta Oprea, Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul de Consiliere Cetateni, camera 12, parter, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere, reparatii si refacere a locurilor de joaca si a canisitelor in municipiul Timisoara, la NORD si la SUD de canalul Bega
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Raza municipiului Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 12, 636, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere, reparatii si refacerea locurilor de joaca si a canisitelor in municipiul Timisoara
LOT 1 la nord de Bega in municipiul TimisoaraLOT 2 la sud de Bega in municipiul Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
45112710-5-Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
50870000-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului pentru terenurile de joaca (Rev.2)
90600000-3-Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere, reparatii si refacere a locurilor de joaca si a canisitelor in municipiul Timisoara
LOT 1 la nord de Bega in municipiul TimisoaraLOT 2 la sud de Bega in municipiul Timisoarain conformitate cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini, in baza contractelor subsecvente.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 636, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare: 120000 lei- Lot 1; 130000- Lot 2; garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local; plata in perioada 24-31 a fiecarei luni in conditiile contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz.asocierea.Capacit.teh.: se cumuleaza resursele membr. grup.Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe prop. rasp.-Form 12A, conf.art.180 din OUG 34/2006;Decl. pe prop. rasp.-Form 12B, conf.art.181 din OUG 34/2006;Certif. fiscal oblig.exigibile la plata, impozite si taxe-buget gen. consolid statului(original /copie legaliz);Certif.fiscal oblig. exigibile la plata impozite si taxe-buget local(original/copie legalizata); Ofertele depuse de op.econ. care au oblig. restante, neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi excluse din procedura;Daca in tara de origine/tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de natura celor de mai sus, /doc. nu vizeaza toate sit. de la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, se va prez. decl.pe prop. rasp./decl. autentif. in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asoc. profes. care are competente in acest sens;Inform. gen.-Form. B1;Certif.constatator ORC(original/copie legalizata, nu mai vechi de 30 de zile) obiect. activitate ofertant cod CAEN 8130;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. nr.85/2006 privind procedura insolventei/ca ofertantul este in incapacitate de plata;Doc. care dovedesc o forma de inregistr.conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(original si traducere autorizata si legaliz.in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2008 vizat de autoritatile competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
soldul contului 121 la nivelul anului2008, creditor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dotari tehnice2.Resurse umane3.Experienta similara4.Obligatii contractuale5.Declaratie pe propria raspundere ref. la conditiile de munca si protectia muncii6. Standarde
6.Subcontractatii/ asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Dotari tehnice: Declar. pe propria rasp.conf. Formularul 12H Ofertantul va asigura dotare proprie/terti: Moto-ferastraie-2 buc;Moto-ferastraie pentru taiere la inaltime-2 buc;Autocamion-1 buc;Tocator de crengi-1 buc;Motounelte cu dispozitive de taiere(fir, stea, disc)-10 buc;Masina de tuns gazon-1 buc;Aparat electric de sudura -1 buc;Masina de gaurit-1 buc;Betoniera-1 buc;Suflanta de frunze-1 buc;Aparat tuns gard viu-3 buc;Autostropitoare-1 buc;Autoturism-1 buc;Autoutilitara-2 buc;2.Resurse umane-Declar.-efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, -Formular 12I;
- Declar.ref. la personal specializat, respons.direct pt. indepl. contra. subsecvente de serv.: 1 inginerhorticol / agronomie; 1 inginer horticol -specializ. peisagist;1 tehnician; 1 respons. cu verificarea RSVTI3.Experienta similara -Declaratie si Lista princip. serv. similare prestate in ultimii 3 ani-Formular 12 E;dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 3 ania 3 contracte care pt.servicii de amenaj. si intret. spatii verzi -valoare totala - 4.200.000 lei RON (fara TVA); se va prezenta contract, fisa privind experienta similara , procese verbale de receptie a lucrarilor, recomandarea/certificarea de buna executie.Dovada indepl. si finaliz. in ultimii 3 ani, a3 contracte pt.lucrari de amenajarea, intretinerea si repararea locurilor de joaca a caror valoare totala sa fie t1.600.000 lei RON; se va prezenta contract, fisa privind exp. similara procese verbale de receptie a lucrarilor semnate de comisia de receptie a benefic. de contract si recomandarea/certificarea de buna executie;4.Obligatii contractuale in desfas.;5. Decl.privind conditiile de munca si protectia muncii; 6.Decl.si lista subcontr.-Form 12G;acorduri subcontr.-Form 15; Acord de asociere- Form 14, conform documentatiei de atribuire.6. ISO 9001, 14001 si OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
termen de prestare a serviciului (zile/100mp suprafata amenajata)
20%
Descriere: cel mai mic termen de prestare punctaj maxim
2.
perioada de garantie ofertata
25%
Descriere: cea mai mare garantie punctaj maxim
3.
punctaj financiar
55%
Descriere: pt. cel mai scazut tarif mediu punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala LE: particip.in conf.cu art.42, 44 alin (2)-HG 1660/2006 si art.165 alin.(2)-OUG 34/2006;ofertare: tarif mediu;termen de prestare servicii;LE incepe la 2 zile lucr. de la transmit. invit.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S95-136578 din 19.05.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 10:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invicat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit. contr. sau in justitie conform L 554/2004;10zile de la comunic. deciziei CNSC, in instanta-Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice-Municipiul Timisoara
Adresa postala: BV.C.D.Loga nr. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367/408453, Fax: 0256-404477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2009 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer