Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere, revizii, reparatii si inspectii tehnice periodice? pentru parcul auto al Sucursalei CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 139796/20.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038236, In atentia: Mircea GUGUIANU - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.N.S.A. - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, camera P44, Tel. +40 241801190, In atentia: Marian Serban, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.N.N.S.A. - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, camera P44, Tel. +40 241801190, In atentia: Marian Serban, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038236, In atentia: Mircea Guguianu, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala ce desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?, in conformitate cu cap. VIII, sect.1 din OUG 34/2006.
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere, revizii, reparatii si inspectii tehnice periodice? pentru parcul auto al Sucursalei CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 652, 680RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea contractelor subsecvente la un interval de 12 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari de servicii auto pentru autovehiculele din parcul auto al Sucursalei CNE Cernavoda, si anume:
- Servicii de intretinere;
- Servicii de revizii;
- Servicii de reparatii, constand in: - operatiuni mecanice;
- operatiuni electrice
- Inspectii tehnice periodice;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Categoriile de servicii, numarul de autovehicule si cantitatile minime si maxime estimate pentru fiecare Lot in parte sunt precizate la pct. 3 din caietul de sarcini.Valoarea estimata minima a acordului cadru(fara TVA): 2.471.300 lei;
Valoarea estimata maxima a acordului cadru(fara TVA): 2.652.680 lei;
Valoarea estimata a acordului cadru pentru fiecare Lot in parte (fara TVA): conform Anexa B;
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecventpentru fiecare Lot in parte (fara TVA): conform Anexa B;
Valoarea estimata fara TVA: 2, 652, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valorile garantilor de participare sunt : - pentru Lotul 1 = 19.000 lei- pentru Lotul 2 =7.800 lei- pentru Lotul 3 =1.200 lei- pentru Lotul 4 =1.500 lei- pentru Lotul 5 = 22.600 leiGarantiile de participare seconstituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participareprin scrisoare de garantiebancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Perioada de valabilitate garantie: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorContulSN Nuclearelectrica SA este: IBAN RO94RNCB0072049718520001 - BCR Bucureti, Sector 1.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a_1- III.1.1.a_5, dupa caz.In situatia in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004.In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de participare la licitatie.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 2781 din OUG nr 34 / 2006, pentru fiecare lot, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la CNSC, este: - pentru Lotul 1 = 4.749, 80 lei- pentru Lotul 2 = 3.926, 00 lei- pentru Lotul 3 =636, 00 lei- pentru Lotul 4 =756, 00 lei- pentru Lotul 5 = 4.931, 00 lei Garantia de buna executie a fiecarui contract subsecvent va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a acestuia, in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se vautiliza Formularul III.1.1.b .Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului subsecvent.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a_1- III.1.1.a_5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii S.N.Nuclearelectrica S.A.- cheltuieli de productie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul III.1.3 -incheiat in forma autentica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PENTRUTOATELOTURILECerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Se completeaza Formularul III.2.1.a_1 si se depune in original.Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferteindividuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.PENTRUTOATELOTURILECerinta nr. 2a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
b) Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: a) Se va completa Formularul III.2.1.a_2 si se depune in original.b) si c) - Documentelese vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantiPENTRUTOATELOTURILECerinta nr. 3Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conformOrdinului ANRMAP nr. 314/2010: Se va completa Formularul III.2.1.a_3si se depune in original.Nota:
a) In cazul depunerii unei ofertein asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.PENTRUTOATELOTURILECerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1 (conflictul de interese) din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare: Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.1.a_4 si se depune in originalPrecizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
- Dumitru Dina? Director General interimar, - Elena Negulici ? Director Economic,
- Comisia de evaluare: Mircea Guguianu/ PaulRusu/ Dorina Gherlan/ IonZanet/ Gheorghe Cioara/ Georgeta Ionescu/ Marian Serban/ Denis EtemNota:
a) In cazul depunerii unei ofertein asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document se va completa si de catre eventuali subcontractanti.PENTRUTOATELOTURILECerinta nr.5
Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa Formularul III.2.1.a_5si se depune in originalNota:
a) In cazul depunerii uneioferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b)Acest Formularse va completa si de catreeventualiisubcontractanti PENTRUTOATELOTURILECerinta 1.
Pentru persoane juridice romane
a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPentru persoane juridice romane
b) Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.a) Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.b) Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota:
a) In cazul depunerii unei ofertein asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofetantuluide catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.PENTRUTOATELOTURILECerinta 2.
Autorizatie de functionare emisa de Registrul Auto Roman (RAR):
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta autorizatie RAR din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat pentru revizia si reparatia autovehiculelor corespunzatoare marcilor din lotul pentru care depun oferta, valabila la data deschiderii ofertelor;Autorizatia se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PENTRUTOATELOTURILECerinta 1.Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente
PENTRUTOATELOTURILECerinta 2.Cifra medie de afaceri in ultimii trei ani, in domeniu de activitate aferent obiectului acordului cadru sa fie de cel putin: - 484.000 lei , fara TVA ?pentru Lotul 1;
- 196.000 lei, fara TVA?pentru Lotul 2;
-31.000lei, fara TVA?pentru Lotul 3;
-37.000leifara TVA?pentru Lotul 4;
- 575.000lei, fara TVA?pentru Lotul 5;
PENTRUTOATELOTURILESustinerea financiara, dupa caz.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PENTRUTOATELOTURILECerinta 1Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani privind prestarea de servicii similare
PENTRUTOATELOTURILECerinta 2.Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, aderulat si/ sau finalizat contracte privind prestarea de servicii similare, a caror valoare insumata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu:
- 242.000 lei, fara TVA ? pentru Lotul 1;
-98.000 lei, fara TVA ? pentru Lotul 2;
-15.000 lei, fara TVA ? pentru Lotul 3;
-18.000 lei, fara TVA ? pentru Lotul 4;
- 287.000 lei, fara TVA ? pentru Lotul 5;Lista contractelor va fi insotita de documente care sa prezinte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, respectiv documentul constatator sau recomandari din partea beneficiarilor/ clientilor privati mentionati in lista.Lista va fi insotita de copii dupa cel putin 1 (un) contract mentionat in lista.
Nota: Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.
Pentru acestea ofertantii vor prezenta documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractualpana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate. In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul, conform art. 11 alin. 1 din HG 925/2006.
PENTRUTOATELOTURILECerinta nr.3Ofertantultrebuie sa aiba sediul sau cel putin un service pe raza judetului Constanta.
PENTRUTOATELOTURILECerinta nr.4Informatii privind subcontractantii
PENTRUTOATELOTURILESustinerea tehnica, dupa caz
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNN_CNE_PA # 25936-01/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2012 11:00
Locul: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA SA, Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta.Se va completa Formularul IV.4.3_2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma ca indeplineste cerintele de calificare(1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul va prezenta fie documentele solicitate in prezenta documentatie de atribuire fie are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Se va completa Formularul VI.3Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare (pentru fiecare cerinta de calificare pentru care nu s-au prezentat documentele solicitate in prezenta documentatie).(2) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (1), de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.2.In situatia in care exista doua sau mai multe oferte financiare cu acelasi pret si acesta este pretul cel mai scazut ofertat, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare in plic inchis.Acorordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.3) Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shell SAFE Verify de la adresa: www.certsign.ro/resurse/download.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica S.A., Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer