Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere, revizii, reparatii si interventii la lifturi


Anunt de participare (utilitati) numarul 140249/07.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: ROXANA COSTROJ, Tel. +40 0213193601/5459, In atentia: Constantin Ionescu - Director Infrastructura, Email: [email protected], Fax: +40 0213125149, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere, revizii, reparatii si interventii la lifturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti, statii de metrou
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 5, 034, 240RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: anual/ lunar, in functie de necesitatile aparute. nr contracte subsecvente estimate a fi incheiate: minim 4 ? maxim 48, cu durata intre 1 si 12 luni.Valoarea minima estimata a unui contract subsecvent ? 874 lei fara TVA.Valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent ? 1.258.560 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere, revizii, reparatii si interventii la lifturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere, revizii, reparatii si interventii la lifturiO detaliere privind serviciile care vor face obiectul contractului este prezentata in Caietul de sarcini ? Sectiunea II.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: Servicii de intretinere, revizii, reparatii si interventii la lifturi pentru minim o operatiune de service si maxim 120 operatiuni de service.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de: 1.258.560 lei fara TVA.Valoarea estimata a acordului cadru este de: 5.034.240 lei exclusiv TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 034, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantia de participare: 50.000 lei, valabila cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei.2. Daca ofertantul este IMM, aceasta se reduce la jumatate, cf. Legii nr. 346/2004.3. se poate constitui astfel: ? prin OP in contul RO87 BPOS 7040 2775 727R ON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1, sau? prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 11) ori de o societate de asigurari, prezentat in original si care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele: ? dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din situatiile: a) isi retrage oferta in perioadade valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, ? dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 8.063, 42 lei, calculata in conformitate cu prevederile art. 278¹, alin. (1), lit c) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa de CNSC.4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.5. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in limba romana.6. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pentru situatiile de executare totala sau partiala, a tuturor membrilor asocierii. 1.Ofertantul invitat de catre achizitor sa incheie acordul-cadru are obligatia de a constitui garantia de buna executie a carei valoare va fi de 7 % din pretul fara TVA al contractului subsecvent.2. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.3. Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006.4. Garantia de buna executie a contractului se prezinta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din subventii de la bugetul de stat si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006:
Prezentarea declaratiei completate in conformitate cu Formularul nr. 12A din Sectiunea III - Formulare.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Acest document va fi completat de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Tert sustinator.
Cerinta nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 12B din Sectiunea III ? Formulare
Acest document va fi completat de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Tert sustinator. Tertului sustinator ii sunt aplicabile prev. art. 181 din OUG 34/2006, lit.a, c1 si d.
Cerinta nr. 3 ? Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/ taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta;
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: Data de deschidere a ofertelor se regaseste la sectiunea ?Data si ora deschiderii ofertelor? din anuntul de participare publicata in SEAP.
Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe catre bugetul de stat consolidat / bugetele locale de la Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice si respectiv de la Primariile de care apartin.
NOTA:
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Cerinta nr. 4 ? Declaratie privind respectarea regulilor concurentei: In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, intocmit conform modelului prevazut in Formularul nr. 4 din Sectiunea III.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Cerinta nr. 5 ? Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
Se va completa Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita conform Formularului nr. 5 din Sectiunea III ? Formulare.Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Subcontractant / Tert sustinator.
Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director Exploatare ? ing. Gabriel Sburlan
Director Economic ? ec. Nicolae Grigore
Director Investitii si Achizitii Publice ? ing. Gheorghe Udriste
Director Managementul Operatiunilor ? ing. Marin Aldea
Sef Serviciu Juridic ? cons.jr. Sorin Cristea
Sef Serviciu U.C.E. ? ing. Carmen Paveliu
Sef Serviciu Instalatii ? ing. Adrian Ciobanu
Sef Serviciu A.P.A.T. ? ing. Emilia Sabau
Sef Birou Achizitii Servicii ? ec. Cristina Dragan
Birou Achizitii Servicii ? ec. Roxana Costroj
Cerinta nr. 6 ?Calitatea de participant la procedura
1. Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul nr. 12C din Sectiunea III.
2. Daca este cazul, lista cuprinzand asociatii/subcontractantii (Formularul 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III) cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere / subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului.
Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A). Persoane juridice romane:
Se solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. (Nota: Data de deschidere a ofertelor se regaseste la sectiunea ?Data si ora deschiderii ofertelor? din anuntul de participare publicat in SEAP).(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
Persoane juridice straine:
Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului continedomenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
Autorizatie emisa de ISCIR
Ofertantul are obligatia de a prezenta Autorizatia emisa de ISCIR valabila la data depunerii ofertelor, precum si angajamentul prelungirii acesteia pe toata durata de valabilitate a acordului-cadru.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? Informatii privindsituatia economico-financiara: ? datele de identificare a operatorului economic;
? cifra globalade afaceri pe ultimii trei anipentru care exista exercitiu financiar incheiat.
Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.
Cerinta minima: Tabelul anexat formularului 12E trebuie sa contina de la 1 pana la 3 contracte din care sa reiasa experienta in domeniu pentru un numar de minim 120 lifturi pentru care a asigurat servicii specializate de intretinere, revizii, reparatii si interventii in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2 ? documente (recomandari/ documente constatatoare) din partea beneficiarilor contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara
Cerinta nr. 3 ?Resurse umane si structura managementului: - personalul tehnic de specialitate direct raspunzator de indeplinirea contractuluiCerinta minima:
Declaratie pe propria raspundere privind personalul pe care ofertantul se angajeaza sa il utilizeze in cadrul contractului cu precizarea persoanei responsabile cu indeplinirea obiectului contractului, care isi va declara disponibilitatea pentru toata durata de valabilitate a acordului-cadru.
Declaratia va fi insotita de CV-uri, autorizari, certificari din care sa reiasa experienta in domeniu a persoanelor respective si capacitatea prestarii muncii solicitate prin Caietul de sarcini. Se vor prezenta documente oficiale privind personalul, din care sa rezulte faptul ca acesta este calificat, autorizat si examinat de catre ISCIR.
Cerinta nr. 4 ? ofertantii vor prezenta o declaratie din care sa reiasa ca ofertantul detine dotarile tehnico-materiale solicitate in caietul de sarcini, respectiv: - scule si dispozitive de lucru necesare pentru fiecare tip de interventie;
- autoturisme pentru interventie ? minim 5 bucati
Cerinta nr. 5 ? asigurare pentru despagubire
Ofertantul are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se angajeaza ca, in cazul in care este declarat castigator, va contracta si va mentine o asigurare pentru despagubirea in caz de pierderi, daune, decese sau vatamari corporale, valabila pe toata perioda de derulare a fiecarui contract subsecvent in parte.
Cerinta nr. 1 ?Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Element repetitiv: pretulNr de runde: 1.Licitatia electronica va incepe la 2 zile de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 zi.Se poate vedea cea mai buna oferta si nr participanti; licitatia nu se prelungeste.In cadrul licitatiei electronice, ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. Dupa finalizarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va realiza o reevaluare a ofertelor rezultate in urma desfasurarii acesteia. Dupa caz, autoritatea contractanta va adresa intrebari ofertantilor.Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate automat si transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile. Informatiile necesare pentru conectare si inregistrare, inclusiv referitoare la echipamentul electronic folosit, sunt disponibile la adresa de internet: http: //www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2012 12:00
Locul: METROREX Bucuresti, MTI, Sector 1, Bd Dinicu Golescu, nr. 38, cod postal 010873, etaj 9 camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor prin reprezentanti imputerniciti in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va incheia acordul-cadru cu primii trei clasati dintre operatorii economici ale caror oferte sunt declarate admisibile, cu respectarea prevederilor art. 200 din O.U.G. nr. 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, asa cum prevede art. 169 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006.In caz de egalitate, acordul cadru se va incheia cu toti operatorii clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici cu care autoritatea contractanta a anuntat ca va incheia acordul cadru.In termen de 3 zile de la finalizarea licitatiei electronice, operatorii economici declarati castigatori au obligatia de a transmite autoritatii contractante, in scris, in original, Formularul de oferta nr. 10B, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitare electronica.In cazul in care numarul operatorilor economici care au prezentat oferte admisibile este mai mic de 3, autoritatea contractanta va continua procedura de atribuire pentru incheierea acordului-cadru numai cu acel/acei operator/i economic/i care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare si selectie solicitate si care a/au prezentat oferta admisibila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006, persoana care se considera vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213193601/5389, Fax: +40 213125149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2012 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer