Licitatie Publica - Servicii de intretinere, revizii si reparare a ambulantelor
Anunt de participare numarul 108834/01.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA BUCURESTI-ILFOV
Adresa postala: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020070, Romania, Punct(e) de contact: CIPRIAN MADALIN SECU, Tel. 0212015126, Email: [email protected], Fax: 0212015135, Adresa internet (URL): www.sabif.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere, revizii si reparare a ambulantelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere, revizii si reparare pentru 117 ambulante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere, revizii si reparare pentru 51 de ambulante Fiat Ducato si Fiat Punto, pentru 35 de ambulante Mercedes Sprinter si Mercedes Vito, pentru 27 de ambulante Volkswagen Transporter si Volkswagen Crafter si pentru 4 ambulante Ford Transit.
Valoarea estimata fara TVA: 507, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 2400 LEI - Lotul nr. 1, 4000 LEI - Lotul nr. 2, 3500 LEI - Lotul nr. 3, 256 LEI- Lotul nr. 4.Garantie de buna executie: 8% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri obtinute prin contract cu Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti si Casa de Asigurari de Sanatate a Judetului Ilfov
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor cuprinse in art. 44 - 46 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din O.U.G. 34/2006; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala; Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificatul de inregistrare; Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor contracte similare similare din ultimii 3 ani; Informaiii referitoare la personalul tehnic de specialitate angajat cu contract de munca permanent, al ofertantului; Informatii referitoare la studiile de pregatire profesionala, calificarea personalului de executie, diplome, cursuri, atestate, in domeniul reparatii auto;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice aflate in dotarea ofertantului pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de intretinere, revizii si reparare a ambulantelor; Certificate emise de organisme acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii sau alte documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii; Informatii privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Cota de adaos comercial
40%
Descriere: Cota de adaos comercial pentru piese de schimb
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar op. ec. inreg. in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza. Nr. de runde ale licitatiei electronice: 1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2010 11:00
Locul: Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov, Str. Mihai Eminescu nr. 226, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, sector 4 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel. 0213323564, Fax: 0213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu nr. 226, sector 2 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020070, Romania, Tel. 0212015113, Fax: 0212102676
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2010 13:51