Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere, revizii si reparatii a echipamentelor de stingere a incendiilor pentru obiectivele Sucursalei CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 142266/01.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +4 0212038236, In atentia: Mircea GUGUIANU - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 0212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.N.S.A. - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, camera P44, Tel. +40 241801190, In atentia: Marian Serban, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.N.N.S.A. - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, camera P44, Tel. +40 241801190, In atentia: Marian Serban, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038236, In atentia: Mircea Guguianu, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala ce desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?, in conformitate cu cap. VIII, sect.1 din OUG 34/2006.
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere, revizii si reparatiia echipamentelor de stingere a incendiilor pentru obiectivele Sucursalei CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul achizitorului si sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 383, 468RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea contractelor subsecvente la un interval de 12 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari de servicii de intretinere, revizii si reparatii a echipamentelor de stingere a incendiilor, si anume:
- Servicii de intretinere;
- Servicii de revizii;
- Servicii de reparatii;
- Inspectii tehnice periodice;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Categoriile de servicii, numarul de autovehicule si cantitatile minime si maxime estimate pentru fiecare Lot in parte sunt precizate la pct. 3 din caietul de sarcini.
?Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru: Lotul 1:
- Intretinere preventiva, revizii si reparatii: intre 2.620 si 2.880 ore
- Intretinere corectiva, revizii si reparatii: intre 728 si 800 ore
- Inspectii tehnice periodice: intre 14 si 16 bucLotul 2:
- Intretinere preventiva, revizii si reparatii- la doua luni: intre 18 si 20 revizii
- anuale: intre 3 si 4 revizii
- Intretinere corectiva, revizii si reparatii: intre 7 si 8 revizii?Cantitatile minime si maxime ale contractului subsecvent: Lotul 1-- Intretinere preventiva, revizii si reparatii: intre 648 si 720 ore
- Intretinere corectiva, revizii si reparatii: intre 180 si 200 ore
- Inspectii tehnice periodice: intre 4 si 5 bucLotul 2 -- Intretinere preventiva, revizii si reparatii- la doua luni: intre 4 si 5 revizii
- anuale: intre 1 si 1 revizii
- Intretinere corectiva, revizii si reparatii: 1 si 2 reviziiValoarea estimata minima a acordului cadru(fara TVA): 905.880 Lei
Valoarea estimata maxima a acordului cadru(fara TVA): 1.383.468 Lei;
Valoarea estimata a acordului cadru pentru fiecare Lot in parte (fara TVA): conform Anexa B;
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecventpentru fiecare Lot in parte (fara TVA): conform Anexa B;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 383, 468RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valorile garantilor de participare sunt : - pentru Lotul 1 =12.000 lei- pentru Lotul 2 =15.000 leiGarantiile de participare seconstituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.Garantia se poate constitui in lei sau echivalent EURO, la cursul de schimb comunicat de BNR pentru Lei/Euro valabil pentru data publicarii in SEAP a anuntului de participare (cursul BNR se gaseste pe site-ul www.bnr.ro ).Contul bancar al S.N. Nuclearelectrica S.A. este: - pentru LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1- pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1In cazul constituirii garantiei de participareprin scrisoare de garantiebancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Perioada de valabilitate garantie: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorOfertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a_1- III.1.1.a_5, dupa caz.In situatia in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Legii nr.346 / 2004.In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de participare la licitatie.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 278¹ din OUG nr 34 / 2006, pentru fiecare lot, in cazul in care i se respinge contestatia pe fond depusa la CNSC, este: - pentru Lotul 1 = 4.405, 6lei- pentruLotul 2= 4.537, 8 lei Garantia de buna executie a fiecarui contract subsecvent va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a acestuia, in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se vautiliza Formularul III.1.1.b .Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului subsecvent.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a_1- III.1.1.a_5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii S.N.Nuclearelectrica S.A.- cheltuieli de productie CNE Cernavoda.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul III.1.3 -incheiat in forma autentica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PENTRUTOATELOTURILECerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se completeaza Formularul III.2.1.a_1 si se depune in original.Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferteindividuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.PENTRUTOATELOTURILECerinta nr. 2
a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
b) Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.a) Se va completa Formularul III.2.1.a_2 si se depune in original.
b) si c) - Documentelese vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.PENTRUTOATELOTURILECerinta nr. 3
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conformOrdinului ANRMAP nr. 314/2010Se va completa Formularul III.2.1.a_3si se depune in original.Nota:
a) In cazul depunerii unei ofertein asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.PENTRUTOATELOTURILECerinta nr.4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1 (conflictul de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul III.2.1.a_4 si se depune in originalPrecizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
- Dumitru Dina? Director General- Mircea Metes ? Inlocuitor de drept Director General
- Elena Negulici ? Director Directie Economica
- Mihai-Dan Gheorghievici - Inlocuitor de drept Director Directie Economica- Cristina Nazarevscky ? Sef Departament Achizitii
- Dana Banea - Inlocuitor de drept Sef Departament Achizitii
- Comisia de evaluare: Mircea Guguianu/ Elena Ionescu/ Dorina Gherlan/ Viorel Ganea / Marius Radu / Georgeta Ionescu / Marian Serban / Denis EtemNota:
a) In cazul depunerii unei ofertein asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.PENTRUTOATELOTURILECerinta nr.5
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul III.2.1.a_5si se depune in original
Nota:
a) In cazul depunerii uneioferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. PENTRUTOATELOTURILECerinta 1.
Pentru persoane juridice romane
a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, insotit de o Declaratie a agentului economic data pe proprie raspundere ca informatiile cuprinse in certificatul prezentat sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine
b) Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.a) Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».b) Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota:
a) In cazul depunerii unei ofertein asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofetantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.PENTRULOTUL1Cerinta 2.
Autorizatie de functionare emisa de Registrul Auto Roman (RAR) - din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat pentru revizia si reparatia autovehiculelor respective - valabila la data limita de depunere a ofertelor.Autorizatia se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »PENTRULOTUL1Cerinta 3.
Autorizatie eliberata de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila, in conformitate cu OMAI 87/2010, - pentru intretinerea instalatiilor speciale din compunerea autospecialelor destinate apararii impotriva incendiilor - valabila la data limita de depunere a ofertelor;Autorizatia se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »PENTRULOTUL2Cerinta 4.
Autorizatie ISCIR pentru reparare macarale supuse prevederilor prescriptiei tehnice PT R1-2003 valabila la data limita de depune a ofertelor;Autorizatia se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PENTRUTOATELOTURILECerinta 1.Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Modalitatea de indeplinire
Documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»Nota: Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant, sau in cazul unei oferte comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
PENTRUTOATELOTURILECerinta 2.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii generale privind cifra de afaceri globala in ultimii trei ani.Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusapentru:
- Lotul I: 300.000 lei;
- Lotul II: 350.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.2_1.
In Formular este precizat cursul mediu leu/euro de referinta, pentru fiecare an in parte.Nota: Cerinta va fi indeplinita astfel de catre:
- Ofertantin cazul unei oferte individuale, cu sau fara subcontractare;
- Ofertant/ ori de catre Tertul sustinator financiar ? in cazul unei oferte individuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei oferte comune, cu sau fara subcontractare;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei), ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei oferte comune cu sustinere.
Ofertantul/ Asociatia formata (daca fiecare membru asociat indeplineste conditiile de IMM) ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-urilor), conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii cifrei de afaceri, conform precizarilor de la punctul III.1.1.a).
Sustinerea financiara, dupa caz.
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Se completeaza Formularul III.2.2_2.Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul unei oferte/candidaturi in asociere care beneficiaza de sustinerea financiara a unei/ unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art 186 alin.2 din OUG 34/2006 si de Ordinul ANRMAP nr. 509/14.09.2011. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cerinta privind Cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69, indice 1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Sustinatorul financiar va completa si Formularele III.2.1.a_1, III.2.1.a_2 si III.2.1.a_4.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din acordul cadru de achizitie publica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PENTRUTOATELOTURILECerinta 1
Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani privind prestarea de servicii similare
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.1_S.
PENTRUTOATELOTURILE
Cerinta 2.
Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, aderulat si/ sau finalizat contracte privind prestarea de servicii similare, a caror valoare insumata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu:
- 150.000 lei, fara TVA ? pentru Lotul 1;
- 180.0000 lei, fara TVA ? pentru Lotul 2;Lista va fi insotita de copii dupa contracte/ documente constatatatoare/ recomandari sau orice document emis de beneficiari/ clienti privati mentionati in lista, din care sa reiasa modul de indeplinire a serviciilor prestate.
Modalitatea de indeplinire
Nota: Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.
Pentru acestea ofertantii vor prezenta documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractualpana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate. In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul.
PENTRUTOATELOTURILECerinta nr.3
Ofertantultrebuie sa aiba sediul sau cel putin un service pe raza judetului Constanta.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei
PENTRUTOATELOTURILECerinta nr.4
Lista dotarilor tehnice necesare pentru prestarea serviciilor
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.3_4
PENTRUTOATELOTURILECerinta nr. 5
Informatii privind personalul tehnic de specialitate propus pentru prestarea serviciilor.
Se vor prezenta certificate de instruire, atestate sau orice alte documente care sa confirme, / probeze/ ateste/ faptul ca personalul de specialitate al ofertantului este calificat sa asigure serviciile care fac obiectul acordului cadru.
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.3_5
PENTRUTOATELOTURILECerinta nr.6
Informatii privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.3_6
In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti, va prezenta o Declaratie in acest sens (in locul Formularului III.2.3_7, in care va preciza si faptul ca daca va fi desemnat castigator va fi unic prestator.Nota:
Inainte de semnarea acordului cadru cu autoritatea contractanta, ofertantulva prezenta toate contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele cu subcontractantii trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.(conform art. Art. 96. (1) din HG 925/2006)
Sustinerea tehnica, dupa caz
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Se completeaza Formularul III.2.3_7. impreuna cu anexele (Formularul III.2.3_7.1 si Formularul III.2.3_7.2.
Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei oferte in asociere care beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la la art 190 alin.(2) din OUG 34/2006.
In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unui/unor terte persoane, cerintele solicitate vor fi indeplinite astfel:
- cerinta referitoare la Resurse umane si Resurse tehnice solicitate ? va fi indeplinita prin cumul cu membrii asociati.
In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69 indice 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Sustinatorul tehnic va completa si Formularele III.2.1.a_1, III.2.1.a_2 si III.2.1.a_4.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din acordul cadru de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNN_CNE_PA # 26217-01/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2013 11:00
Locul: Societatea Nationala Nuclearelectrica SA, Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta. Se va completa Formularul IV.4.3_2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma ca indeplineste cerintele de calificare(1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul va prezenta fie documentele solicitate in prezenta documentatie de atribuire fie are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Se va completa Formularul VI.3Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare (pentru fiecare cerinta de calificare pentru care nu s-au prezentat documentele solicitate in prezenta documentatie).(2) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (1), de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.2.In situatia in care exista doua sau mai multe oferte financiare cu acelasi pret si acesta este pretul cel mai scazut ofertat, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare in plic inchis.Acorordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.3) Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shell SAFE Verify de la adresa: www.certsign.ro/resurse/download.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, conform art. 255 si 256 din OUG 34/2006, actualizata. Contestatia se transmite simultan si autoritatii contractante la adresa de la punctul I.1.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica S.A., Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2013 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer