Licitatie Publica - Servicii de intretinere, revizii si reparatii la autosasiu NISSAN - DOBROGEA
Anunt de participare (utilitati) numarul 119887/20.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. 021.206.50.87, In atentia: NICOLETA POPOVICI, Email: [email protected], Fax: 021.317.59.80, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA
Adresa postala: B-DUL ION MIHALACHE nr.41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serivicul Achizitii, Tel. 021.206.50.87, In atentia: Nicoleta Popovici, Fax: 021.317.59.80
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA
Adresa postala: B-DUL ION MIHALACHE nr.41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serivicul Achizitii, Tel. 021.206.50.87, In atentia: Nicoleta Popovici, Fax: 021.317.59.80
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA
Adresa postala: B-DUL ION MIHALACHE nr.41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serivicul Achizitii, Tel. 021.206.50.87, In atentia: Nicoleta Popovici, Fax: 021.317.59.80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AGENT ECONOMIC
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere, revizii si reparatii la autosasiu NISSAN- DOBROGEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediile atelierelor autorizate ale Prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Caracteristicile generale ale achizitiei: - servicii de intretinere preventiva, revizii si reparatii pentru 13 autospeciale PRB NISSAN, tip F24/CABSTAR 35, 13 echipate cu instalatie de ridicat OIL&STEEL SCORPION 1490 SMART (doar pentru partea de sasiu).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- servicii de intretinere preventiva, revizii si reparatii pentru 13 autospeciale PRB NISSAN, tip F24/CABSTAR 35, 13 echipate cu instalatie de ridicat OIL&STEEL SCORPION 1490 SMART (doar pentru partea de sasiu) - 13 BUCATI
Valoarea estimata fara TVA: 758, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 13000 lei(6500 lei-IMM-uri).Garantia de buna executie 10%(5%-IMM)din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 31.12.2009Nivel specific minim necesar : cifra medie anuala de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani =1500000 lei/ 750000 lei(pt.IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor contracte de servicii similare incheiate in calitate de contractant si indeplinite in ultimii 3 ani;
- recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate in lista- Tabel persoane direct raspunzatoare de indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 67
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2011 13:00
Locul: Locul: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1 , Localitatea: Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata, in totalitate, prezentului anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Dobrogea S.A.- Serviciul Achizitii
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. 021-206 50 87, Fax: 021-317 59 80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2011 11:29