Licitatie Publica - Servicii de intretinere, revizii si reparatii la autosasiu PEUGEOT BOXER echipat cu instalatie de detectare a defectelor in cablurile de energie de la 0.4 kV la 30 kV
Anunt de participare (utilitati) numarul 132808/31.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii si Servicii, Tel. +40 212065087, In atentia: NICOLETA POPOVICI, Email: [email protected], Fax: +40 372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd Ion Mihalache nr 41-43, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212065087, Fax: +40 372871911
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd Ion Mihalache nr 41-43, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212065087, Fax: +40 372871911
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd Ion Mihalache nr 41-43, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212065087, Fax: +40 372871911
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AGENT ECONOMIC
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere, revizii si reparatii la autosasiu PEUGEOT BOXER echipat cu instalatie de detectare a defectelor in cablurile de energie de la 0.4 kV la 30 kV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediile atelierelor autorizate ale prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere, revizii si reparatii la autosasiu PEUGEOT BOXER echipat cu instalatie de detectare a defectelor in cablurile de energie de la 0.4 kV la 30 kV.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere, revizii si reparatii la autosasiu PEUGEOT BOXER a unui numar de 8 autospeciale.
Valoarea estimata fara TVA: 624, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
12.000 lei(6.000 lei pt I.M.M). ).Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data depunerii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA(CIF RO14507322), RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank Europe plc. Dublin Suc Romania.Se va prezenta si declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original.In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 4.404 lei (2.202 lei pt I.M.M).(calculat conform litera b).Valab Gar Part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valab. cel putin 90 zile de la data limita de dep oferte. 10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Perioada pt care se constit gar este egala cu durata ct. Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor op. ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGS-RO rev.0
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare FormularF2-1
2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular F2-2
3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular F 2-3
***Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
-Director Achizitii si Servicii?Cosmin Trofin
-Director Adjunct Achizitii-Camelia Grigoruta
4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular F2-4
5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conf. Prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator-Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original / copie legalizata cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Persoane juridicestraine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de cel putin: 1.246.000 lei (623.000 lei pt IMM-uri)
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2008-1 euro=3.6827 lei
2009-1 euro=4.2373 lei
2010-1 euro=4.2099 lei
Informatii privind situatia financiara
- Elemente privind capacitatea financiara a contractantului/ofertantului la data de 31.12.2010 din bilantul ultimului an. In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.C.F.S. se va prezenta si bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de servicii similare, care va cuprinde servicii de natura celor descrise in Caietul de Sarcini, Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 5 documente (contracte, procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme prestarea acestor tip de servicii
Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie (aferente serviciilor respective), emise de beneficiarii serviciilor respectiveObservatie: Nu se vor lua in considerare la insumarea valorilor, serviciile care nu sunt de natura similara cu serviciile care se doresc a fi achizitionate, serviciile care nu sunt insotite de certificari/recomandari de buna executie emise de beneficiari, sau serviciile care nu sunt finalizate. In cadrul serviciilor similare prezentate este obligatoriu a se demonstra experienta similara pentru tipurile de servicii solicitate in Caiet de Sarcini.
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.
Informatiii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului . O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. (nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului)
Prestatorul trebuie sa aiba capabilitatea de a efectua intretinerea, revizia periodica si repararea si sa fie autorizat conform prevederilor legale in vigoare pentru toate lucrarile de intretinere, revizie si reparatii pentru acest tip de autosasiu.Autorizarile legale necesare sunt: - Autorizare Registrul Auto Roman. Autorizarea completa a unui service auto cuprinde autorizare pentru urmatoarele operatii:
1. Repararea, intretinerea, reconditionarea si/sau reglarea ansamblurilor mecanice;,
2. Repararea, intretinerea si/sau reglarea echipamentului electric si/sau electronic;
3. Repararea si/sau redresarea structurii caroseriei;
4. Inlocuire de sasiuri si/sau caroserii;
5. Repararea anvelopelor si camerelor de aer;
6. Montare, reparare, verificare si/sau etalonare a produselor utilizate la vehicule;
7. Dezmembrare a vehiculelor scoase din uz si componentele acestora.Este necesar sa detina autorizare si pentru efectuarea INSPECTIEI TEHNICE PERIODICE - ITP (a
Autorizare de la producator pentru prestarea serviciilor de intretinere, revizii si reparatii la autosasiu PEUGEOT BOXER echipat cu instalatie de detectare a defectelor in cablurile de energie de 0, 4 kV la 30 kV - aflate in garantie
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de indentificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora, iar la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F.2-3 completat in nume propriu.
In cazul in care operatorul economic care a depus oferta are subcontractant, intreaga responsabilitate ii revine operatorului economic respectiv, iar ce
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
Se va prezenta propriul dosar de calificare de catre asociat. In Formularul F21 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante
- Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2012 13:00
Locul: Bdul ION MIHALACHE nr. 41-43, sector 1, CORP C, et. 1, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, anexata prezentei invitatii de participare, la Documentatii si Clarificari. Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere; Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei. Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare la Sectiunea: ?Documentatie si clarificari?. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea: ?Documente si clarificari?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA
Adresa postala: Bdul ION MIHALACHE nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212065045, Fax: +40 372871911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2012 08:58