Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere, revizii si reparatii pentru 23 instalatii de ridicat PRB TIP OIL &STEEL SCORPION 18 E ce echipeaza autospecialele MERCEDES BENZ SPRINTER din dotarea Enel Distributie Muntenia


Anunt de participare (utilitati) numarul 138041/07.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Baican, Tel. +40 0212065081, Email: [email protected], Fax: +40 0372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere, revizii si reparatii pentru 23 instalatii de ridicat PRB TIP OIL &STEEL SCORPION 18 E ce echipeaza autospecialele MERCEDES BENZ SPRINTER din dotarea Enel Distributie Muntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediile Enel Distributie Muntenia, precizate in Anexa 1, la caietul de sarcini sau la atelierele autorizate ale prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 378, 810 si 1, 122, 630RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimeaza ca primul ctr. subs. se va atribui concomitent cu semnarea acordului cadru, pentru cantitatea minima solicitata in acordul cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii derevizii periodice si reparatiiaccidentale pentru 23 instalatii de ridicat PRB TIP OIL &STEEL SCORPION 18 E ce echipeaza autospecialele MERCEDES BENZ SPRINTER din dotarea Enel Distributie Muntenia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitati estimate acord-cadru:
revizii M1: cantitate minima=23utilaje X 1 revizie/12 luni;cantitate maxima = 23 utilaje x 4 revizii/36luni
revizii M2: cantitate minima=23utilaje X 2 revizie/12 luni;cantitate maxima = 23 utilaje x 5 revizii/36luni
reparatii accidentale: cantitate minima=23 utilaje, pe o perioada de 12 luni ; cantitate maxima=23 utilaje , pe o periada de 36 luni
cantitati estimate cel mai mare contract subsecvent:
revizii M1: cantitate minima=10utilaje X 1 revizie/12 luni;cantitate maxima = 23 utilaje x 1 revizii/12 luni
revizii M2: cantitate minima=10utilaje X 2 revizie/12 luni;cantitate maxima = 23 utilaje x 2 revizii/12 luni
reparatii accidentale: cantitate minima=10 utilaje, pe o perioada de 12 luni; cantitate maxima=23 utilaje, pe o perioada de 12 luni
Valoare estimata cel mai mare contract subsecvent:
valoare estimata minima=164700 RON; valoare estimata maxima=378810 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 378, 810 si 1, 122, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.cuantum: 12348 RON/6174 RON(pt.IMM), pe loturi in anexa "Loturi".2.gar.part.este irevocabila.3.valabilitate: cel putinegala cu perioada de valabilit. a ofertei4.mod constituire: a)prin instrum.de gar.emis in cond.legii de o societ.bancara/societ.asigurari, ?conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform.cu contractul garantat; sau?neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b)prin virament, (O.P.confirmat de banca )in contul in lei: RO33 CITI 0000 0007 6002 3019-CITIBANK EUROPE plc.DUBLIN SUC. ROMANIA;cod SWIFT : CITIROBU5.se prezinta in orig., in limba romana, cel mai tarziu la desch. ofertelor.6.neprezent.gar.de part.conduce la resping.ofertei conf. art.33, alin(3), lit.b) din OUG 34/2006, 7.aut.contr.va retine gar.de part.in sit.prev.la art.87 alin.(1) lit.a) si c) din HG 925/20068.cuantum ce se va retine, in cond art.278ยน alin.1 lit.a) din OUG34/2006=4902 RON 1.cuantum :10% (5% pentru IMM-uri) din val.contr.subsecvent, fara TVA.2.valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului subsecvent.3.modul de constituire: a)prin retineri succesive din sumele dat.pt.fact.partiale;intrucat aut.contr. este op. ec cu capital majorit.privat si achiz.este din surse proprii, contractantul are oblig.de a deschide un cont la disp.a.c., la o banca agreata de parti, a unei sume initiale de 0.5% din val.ctr.subs., in max.15 zile de la semnare, urmand ca pe parc.indepl.contr.subs., aut.contr. sa alim. acest cont prin retineri succesive din sumele datoratesi cuvenite contractantului, pana la cuantumul stabilit; sau b)instr.de garant.emisin cond legii de o societ.bancara./societ.de asigurari, conf.HGR 925/2006 art.86 alin.(2)?(4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse (surse proprii)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular F1.1Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006-Formular F2.1
Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006-Formular F2.2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular F2.3
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante:
Director General Enel Distributie Muntenia, Enel Distributie Banat, Enel Distributie Dobrogea-Giuseppe Fanizzi
Director Achizitii si Servicii ?Trofin Cosmin
DirectorDezvoltare Retea-Pascu Adrian
Director Performance Management- Giovanni de VitaDirector Adj.Dir.Jur.Af.Corporat.-Dumitrascu Alina
Director Adj. Achizitii ?Grigoruta Camelia
Responsabil procedura-Baican Adriana
Responsabil contract ?Niculae Anica
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular F2.4
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.
Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca estecazul)-Formular F2.5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, caz in care, pentru conformitate, autoritatea contractanta v-a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului emis de ORC, in original sau copie legalizata .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator .
Pentru persoane juridicestraine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident .
Prestatorul trebuie sa posede si sa prezinte autorizatii din partea ISCIR, valabile la depunerii ofertei, conform R1-2010 pentru intretinere, revizii si reparatii la Platforme autoridicatoare montate pe autocamioane cu Qmax =10.t. Prestatorul trebuie sa asigure intreaga gama de lucrari de reparare care se verifica de catre inspectorul de specialitate din cadrul ISCIR cu participarea RSVTI al detinatorului/utilizatorului si a RSL al persoanei juridice autorizate (art.68 din PT ISCIR R1/2010).Se va prezenta autorizatie ISCIR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindcifra de afaceriglobala (2009, 2010, 2011);bilant contabil
Nivel specific minim necesar : media cifrei de afaceri globale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, trebuie sa fie de minim: 756.620 RON (378.810 RON, pentru IMM).
Conversia leu-euro se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat deB.N.R.:
2009-1 euro =4, 2373 RON
2010-1 euro =4, 2099 RON2011-1 euro =4, 2379 RON
Daca ofertantul isi demonstr.situatia ec-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, acwasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiar, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei responsabile, incheiat in forma autentica , prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in sit.prev. la art.180 si art.181 lit a), c1) si d).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.serv.prestate in ultimii 3 ani, continand valori, per.de prest., benef., indif.daca sunt aut.contr.sau clienti privati;
Nivel specif.min.: Prezent.cel putina unui doc.(copiiparti relev. contr./proc.-verb.recept./doc.constat. sau maxim de 5 doc., prin care se confirmaprest. serv.simil. in val. cum. de cel putin val. estim.a celui mai mare contr.subs.=378.810 RON
Doc.(copii parti relev cont./pr.verb.rec. part/fin./doc. const.) vor preciza cel putin urm. asp.:
-modindepl. oblig contr pe parccontr. ;
-daca pe parc.prestarii serv. au fost neconf. / recep. aman /respinse /nerespect param. cal.
Nu se iau in consid. la insum. Val. serv. Prest.care nu sunt insotite de proc.verb. de rec.part./fin/doc. const.sau present. doc. care nu au leg. cu contr.din liste.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Prestatorul trebuie sa depuna documente din care sa reiasa ca detine personal autorizat ISCIR, personal calificat si cu pregatire tehnica pentru intretinere, revizii si reparatii la instaltii de ridicat.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul )
In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract , are obligatia de a preciza :
a.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total contract de achizitii.
b.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora,
c.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestorad.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract, daca sunt prezentate documente in acest sens conform art.11 alin.7 din HG925/2006e.Subcontractantii vor pune la dispozitie lista resurselor materiale si umane
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
Criteriile de calif. referit la situatia personala, la capacitatea de exercitare activit. profesionala, la calitate, trebuie prez de fiecare asociat in parte.
Situatia ec.-fin. si capacitatea tehnicase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorasociatiei.
In cazul in care o asoc.de op. ec. este declarata castigatoare, rel. contr. si fact. se va face in conform.cu modul in care vor declara asociatii in Ac. de asoc. prezent la desch. ofert.
In cazul in care ofertantul isi demonstr.cap.teh.si prof. invocand si sust.acordata, de catre o alta pers., atunci ac, are oblig de a dovedi sust. de care benef., prin prez unui angaj ferm al pers. resp, incheiat in forma autentica , prin care conf. ca va pune la disp.ofert. res. teh. si profes.invocate.Pers. care asigura sust. fin. nu trebuie sa se afle in sit.prev.la art.180 si art.181 lit a), c1) si d).
Informatii privind respectarea standardelor de asigurare acalitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA35/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2012 12:00
Locul: sediul ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA, Bucuresti , str. Ion Mihalache , Nr.41-43, Serv. Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al aut.ctr
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE Muntenia S.A.- Serviciul Juridic si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: str. Ion Mihalache Nr.41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 0212065045, Fax: +40 0372871911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2012 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer