Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Servicii de intretinere si amenajare zone verzi in cartierele municipiului Baia Mare"


Anunt de participare numarul 15895/26.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Anghel, Tel.0262/211001, Email: [email protected], Fax: 0262/212332, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Servicii de intretinere si amenajare zone verzi in cartierele municipiului Baia Mare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul Baia Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 000, 000 si 3, 600, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si amenajare zone verzi in cartierele municipiului Baia Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.1)
77313000-7-Servicii de intretinere a parcurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere si amenajare zone verzi in cartierele municipiului Baia Mare. Zonele si cantitatile in care se va realiza acest serviciu se vor stabili la fiecare contract subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 000, 000 si 3, 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 30000 lei. Garantia de buna executie a contractului de servicii este de 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Completarea formularelor 12A, 12B, 12C din Documentatia de Atribuire; Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si locale -valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ Autorizatie de functionare/ altele echivalente; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesional (pentru persoane juridice/fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani. Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti. Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente (copie).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima impusa este ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa aiba o valoare egala sau mai mare de 7000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor 12E, 12I, 12G, 20, 21 si 22 din Documentatia de Atribuire; Documente care atesta certificarea sistemului calitatii de catre un organism acreditat (in cazul in care acestea sunt emise de organisme straine trebuie insotite de traducere legalizata in limba romana); Declaratie cu informatii privind personalul de specialitate de care dispune.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se impune ca cerinta minima obligatorie realizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar, din care sa reiasa ca valoarea fiecaruia este cel putin egala cu 900000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Numarul de utilaje disponibilizate pentru prestarea seviciului
7%
Descriere:
3.
Vechimea utilajelor destinate prestarii serviciului
7%
Descriere:
4.
Materialele din care sunt confectionate elementele decorative si de separatie
7%
Descriere:
5.
Aspect estetic al materialelor decorative si de separatie
9%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
75/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la caseria Primariei Municipiului Baia Mare sau prin OP in contul nr. RO93TREZ43624510220XXXXX deschis la Trezoreria Baia Mare.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2007 10:00
Locul: Primaria municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37, Sala Europa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire se poate achizitiona de la sediul Primariei Baia Mare, et.2 cam. 21 - Serviciul Monitorizare Utilitati Publice, tel 0262-211001/156.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a actului care se contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2007 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer