Licitatie Publica - Servicii de intretinere si curatenie pentru obiectivele apartinand Sucursalei de Transport Constanta
Anunt de participare (utilitati) numarul 140492/15.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-dul Alexandru Lapusneanu, nr. 195A, bl. LAV1, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL COMERCIAL - Sucursala de Transport Constanta, Tel. +40 241607579, In atentia: DULGHERU DRAGOS, Email: [email protected], Fax: +40 241607552, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere si curatenie pentru obiectivele apartinand Sucursalei de Transport Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Locatiile de prestare pentru serviciile de curatenie sunt descrise in caietul de sarcini si se afla pe raza judetelor Constanta, Tulcea, Galati si Braila
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si curatenie pentru obiectivele apartinand Sucursalei de Transport Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului supus procedurii de achizitie publica consta in necesitatea asigurarii curateniei in spatiile cu destinatie de birouri cat si spatiile tehnologice in vederea protejarii sanatatii personalului angajat precum si asigurarea unor conditii optime de lucru si a unui confort adecvat.
Cantitatile de servicii prestate ce se vor efectua in perioada de derulare a contractului este in conformitate cu suprafetele descrise in caietul de sarcini:
Lotul 1 ? zona Constanta ? 380.060, 00 m2
Lotul 2 ? zona Tulcea ? 204.628, 00 m2
Lotul 3 ? zona Galati ?65.228, 00 m2
Valoarea estimata fara TVA: 194, 974.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 3.895, 00 lei (lot 1 ? 2.280, 00; lot 2 ? 1.225, 00 lei; lot 3 ? 390, 00) (50% pt. IMM)a) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor)b) Modul de constituire: - prin OP sau fila CEC (Cod IBAN: RO76 RZBR 0000 0600 0294 9765, Raiffeisen Bank Constanta), prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau numerar la casierie.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada obligatoriu daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. (Formular F4)Ofertele depuse fara constituirea garantiei de participare, sau a caror garantie nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata, sau ofertele care nu sunt insotite de dovada, in original, a constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate ofertantului daca este prezent la sedinta de deschidere sau prin posta, daca ofertantul nu este prezent la sedinta de deschidere.c) Conditii de retinere a garantiei de participare: Autorit. contractanta are dreptul de a retine gar. de particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constit. gar. de buna executie in per. de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn. ctr.;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semn. ctr. de achizitie publica in per. de valab. a ofertei.In conf. cu art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, pentru lotul 1 se va retine din gar. de particip. 1% din val estim, respectiv 1.140, 18lei pentru lotul 1. Valoarea estimata pentru lotul 2 si lotul 3 nu se incadreaza in prev. art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 Cuantumul GBE este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Valabilit. GBE tb. sa fie > cu 14 zile fata de durata ctr.Mod de constituire a GBE: 1-instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. banc. sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract.2-retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. Prestatorul are oblig. sa deschida, la Trezorerie, un cont de disponibil, la dispozitia achizit., in care va depune o suma initiala de 0, 5% din pretul ctr si de a depune dovada la achizit. Pe parcursul indeplinirii ctr, achizit. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite prestat. pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Achizit. va instiinta prestatorul de varsamantul efectuat precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestat.Optiunea pentru una din cele doua variante de depunere a GBE va fi precizata clar in formularul privind caluzele contractuale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: surse proprii / Modalitati de plata: prin transfer bancar cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa (Formular F 5)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 6)
Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director - Teodor Stoenescu, Director tehnic - Vaju Marian, in calitate de inlocuitor al directorului, Director economic - Bejan Octaviana, Sef Serviciul Buget Fiante Contabilitate - Vaju Valentina, in calitate de inlocuitor al directorului economic, Serviciul Comercial: Tanasa Ion, Balta Maria, Miron Consuela, Saizu Oana, Dulgheru Dragos, Serviciul Patrimoniu Administrativ: Pascu Sanda, Olaru Aurelian, Consilier juridic - Sava Liliana-Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa(Formular F 7)-Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 - neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 8)-a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - Formular tip emis de autoritatile competenteb)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului - Formular tip emis de autoritatile competente
Din Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu prezinta obligatii exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificatele se vor prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.
Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata. Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale. Ofertantul va prezenta formularul tip - eliberat cu max. 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?. In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - se va prezenta indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica (ofertant/asociat)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie cu lista principalelor servicii similare - Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori contractuale, perioade de prestare, beneficiari, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat cel putin un contract similar celui supus procedurii de achizitie. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
-Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii Nota: Formularul F11 se va completa si prezenta distinct pentru fiecare lot in parte
-Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat din care sa rezulte resursele de personal de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului; se vor atasa CV-urile persoanelor implicate in realizarea contractului. Din declaratia privind nr. mediu al personalului angajat trebuie sa reiasa ca operatorul economic, care depune oferta pentru lotul 1- zona Constanta, va asigura doua persoane, cate una pe fiecare din cele doua nivele (parter si mezamin), pentru prestarea serviciului la Sediul Administrativ al Sucursalei de Transport Constanta (pct 1 din anexa 1 la Caietul de Sarcini), avand in vedere suprafetele mari decca. 200m2/nivel pe care se solicita prestarea serviciului.Nota: Formularul F11 se va completa si prezenta distinct pentru fiecare lot in parte
-Declaratie privind partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze
-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati; (daca exista); fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate la pct.III.2, pentru partea sa de implicare cf. Anexa nr. 2 la Ordin ANRMAP 509/2011; indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala (pct.III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului cf. OUG 34/2006, art. 190, alin (3) .
Certificat ISO 9001 sau echivalent - copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta implementarea, mentinerea si respectarea sistemului de management al calitatii in domeniul supus achizitiei, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la termenul limita de primire a ofertelor.Nota: in cazul unei asocieri, fiecare operator economic va depune aceste documente
Certificat ISO 14001 sau echivalent - copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta implementarea, mentinerea si respectarea sistemului de management al mediului in domeniul supus achizitiei, respectiv ISO 14001 sau echivalent, valabil la termenul limita de primire a ofertelor.Nota: in cazul unei asocieri, fiecare operator economic va depune aceste documente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistarti in SEAP, conf. art. 42 si 44, alin. (2) din Hotararea nr. 1660/2006. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Nr de runde ? 1(una); Durata unei runde ? 1(una) zi. Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total al ofertei, deoarece criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.Dupa runda de reofertare, toti participanti care si-au modificat propunerea financiara, au obligatia ca in termen demaxim 3 (trei) zile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, sa transmita noile propuneri finaciare; Documentele se vor transmite in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1925
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2012 13:00
Locul: CN TRANSELECTRICA SA-Sucursala de Transport Constanta, b-dul AL. LAPUSNEANU, nr195A, bl.LAV 1, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatntii imputernicici ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Orice operator economic interesat poate solicita clarificari si informatii. Aceste solicitari se adreseaza in scris, inainte de data, specificata in invitatia de participare, pentru depunerea ofertelor lasand posibilitatea autoritatii contractante de a raspunde in termenele prevazute la art.78 si art.79 din OUG 34/2006. (Formularul F19)-Ofertele vor fi evaluate prin calificativele: inacceptabila, neconformasau admisibila conform HGR 925/2006 in vigoare la data prezenta, art.36, art. 361 si art. 37.Aplicarea criteriului de atribuire se face numai asupra ofertelor declarate ?ADMISIBILE?, iar oferta castigatoare va fi stabilita dintre ofertele admisibile-La momentul finalizarii fazei finale de licitatie electronica, sistemul electronic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul final. In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Dupa finalizarea etapei de licitatie electronica ofertantii au obligatia de a depune la sediul autoritatii contractante, in maxim 3 zile, de la finalizarea etapei de licitatie electronica, in scris, in original, propunerea financiara, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitare electronica.-Pentruvizualizarea fisierelor, incarcate in SEAP, semnate electronic, operatorii economici trebuie sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, shellSAFE Verify, program disponibil gratuit. (link: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In vederea solutionarii contestatiilor pe cale administrativ-jurisdictionala, partea care se considera vatamata are dreptul sa se adreseze CNSC, cu respectarea prevederilor OUG 34/2006, art. 256^2, art. 270, art. 271.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. Transelectrica S.A.Bucuresti - Sucursala de TransportConstanta- juridic
Adresa postala: B-dul Al. Lapusneanu, nr 195 A, Bl. LAV1, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Tel. +40 241607518, Email: [email protected], Fax: +40 241607550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2012 15:12