Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de intretinere si exploatare centrale termice, pentru societatile Grupului ENEL in zona Muntenia,Dobrogea,Banat.


Anunt de participare numarul 123792/11.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala:  Bd. Regiei 6-8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060204, Romania, Punct(e) de contact:  B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Tel. 0213180144, In atentia:  Andreea Florescu, Email:  [email protected], Fax:  0213180143, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE PRESTARE SERVICII DE EXPERTIZA TEHNICA, AUDIT ENERGETIC (ANTE), PROIECTARE (fazele SF+PT+PAC+CS+DE), VERIFICARE TEHNICA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU LUCRARILE DE REABILITARE TERMICA A UNUI NUMAR DE 273 BLOCURI DE LOCUINTE DIN SECTORUL 6 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI INCLUSE IN PROGRAMUL NATIONAL DE REABILITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 18, 146, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE PRESTARE SERVICII DE EXPERTIZA TEHNICA, AUDIT ENERGETIC (ANTE), PROIECTARE (fazele SF+PT+PAC+CS+DE), VERIFICARE TEHNICA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU LUCRARILE DE REABILITARE TERMICA A UNUI NUMAR DE 273 BLOCURI DE LOCUINTE DIN SECTORUL 6 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI INCLUSE IN PROGRAMUL NATIONAL DE REABILITARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71314300-5-Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACORD CADRU DE PRESTARE SERVICII DE EXPERTIZA TEHNICA, AUDIT ENERGETIC (ANTE), PROIECTARE (fazele SF+PT+PAC+CS+DE), VERIFICARE TEHNICA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU LUCRARILE DE REABILITARE TERMICA A UNUI NUMAR DE 273 BLOCURI DE LOCUINTE DIN SECTORUL 6 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI INCLUSE IN PROGRAMUL NATIONAL DE REABILITARE.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 7760000 lei. Numarul blocurilor care vor face obiectul celui mai mare contract subsecvent este de 120 blocuri.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 146, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 100000 lei conform art 86, alin 1 din HG925/2006;Garantia de buna executie este de 5% din val contractelor subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local al sectorului 6, credite, bugetul de stat, contributii de la beneficiarii lucrarilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindeligibilitatea;Cazier judiciar admin;Cazier judiciar societate;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Decl neincadrarea in art 181;Certif atest fiscala;Certificat taxe si impozite locale;Decl priv calitatea de participant la procedura;Certif const eliberat de ORC;Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Inf generale(cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 2008, 2009, 2010) sa fie de min 15000000 lei;Bilant contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl pe propr rasp priv ctr de serv similare prestate pe ultimii 3 ani;Lista ctr de serv similare exec in ultimii 3 ani;Exp similara: 1 sau maxim 3 expertize tehnice la cladiri existente cu o supr desf pt fiecare imobil sa fie de 6017mp sau o expertiza tehn a unei cladiri de 18000mp, 1 sau maxim 3 doc de audit energetic pt imobile existente cu supr medie desfasurata 6017mp sau 1 aud en a unei cladiri de 18000mp;1 sau max 3 studii fezab priv amenajare sau modern sau reabilit sau reabilit term sau consolidarea unor cladiri existente cu supr med 6017 mp sau 1 stud fez pt o cladire 18000mp;1 sau maxim 3 proiecte tehnice priv amenajare sau modern sau reabilit sau reabilit term sau consolidarea unei cladiri existente cu o supr desf de 6017mp fiecare, sau 1 proiect tehnic pt o clad de 18000 mp;Decl pe propr rasp priv nr mediu al pers angajat in ultim 3 ani;Lista priv pers propus pt indepl ctr: 2 auditori energetici pt cladiri grad 1 spec constr si inst;2 experti tehnici atestati;2 ingineri constructii speci constr civile cu vech cel putin 3 ani;2 ing constr inst cu vech min 3 ani in proiectare;2 arhitecti speci arhitectura min 3 ani vechime in dom;2 verif tehnici atestati in constr si arhitectura;3 verif tehnici atestati in inst pt fiecare din Is si It;Dotari tehnice: 10 statii de lucru interconectate in retea, licente software cad;Decl priv utilaje, inst, echip tehnice;ISO 9001 sau ech;ISO14001 sau ech;decl cu priv la intentia de a subcontr;Lista subcontractorilor decl
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2011 10:00
Locul: B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau imputerniciti legali ai acestora, membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060204, Romania, Tel. 0213180144, Email:  [email protected], Fax:  0213180143, Adresa internet (URL):  -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer