Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere si refacere zone verzi parcari ecologice in municipiul Timisoara


Anunt de participare numarul 77942/23.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408367/453, In atentia: Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul pentru Consiliere Cetateni, parter, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere si refacere zone verzi parcari ecologice in municipiul Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: pe raza municipiului Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 17, 010, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si refacere zone verzi parcari ecologice in municipiul Timisoara conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serv.intret., refacere zone verzi-parcari ecologice in Timisoara: Ref. zone verzi ca parcari ecologice;Reparatii si intretinere periodica parcari ecologice;plantare material dendrofloricol;montare/reparare mobilier urban;instalare de panouri de semnalizare si avertizare privitor la regimul de exploatare sau totemuri stradale alimentate electric.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 010, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 105.000 lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local; plata facturilor in periaoad 24-31 a lunii cu conditia ca acceptarea facturii de catre achizitor sa fie cu cel putin 10 zile inainte de data de 24.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Decl. pe propria rasp., art.180 din OUG 34/2006-Form 12A;2).Decl. pe proprie rasp., art.181 din OUG 34/2006, -Form 12 B;3).Certif. indepl.oblig. exigibile la plata a impoz. si taxelor-bugetul local(original/copie legal.);4).Certif.atestare fiscala privind indepl. oblig. exigibile la plata-bugetele comp. ale buget general consolidat al statului (original/copie legal.);Certif.de la 3), 4)-in termen de valab. la data deschiderii proced.Ofertele depuse de catre op.ec. cu restante la bugetul general consolidat al statului/bugetul local, neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi excluse din procedura.5)Fisa de inf. Gen.-Form B2;Daca in tara de origine/in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de la punctele 3)-4)/resp. doc. nu vizeaza toate sit. de la art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006:6)decl. pe propria rasp./o decl.autentif. data in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asoc.prof. cu competente in acest sens.Pers. jurid./fizice romane: Certif. constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertei, (original/copie legal., nu mai vechi de 30 de zile);Ob. de activitate al ofertantului-cod CAEN 813 Activ. de intretinere peisagistica; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplic. Legii nr.85/2006 sau ca oferantul este in incapacitate de plata.Pers. jurid./fizice straine : Doc.edific. care dovedesc inregistrare in conf.cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (copie legal., cu traducerea autoriz. in lb.romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant contabil la 31.12.2008 vizat de autoritatile competente. Ofertantultrebuie sa aiba soldul contului 121 la nivelul anului2008, creditor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara
2.Resurse umane
3.Resurse tehnice
4.Informatii privind subcontractantii/asociatii
5.Standarde de asigurare a calitatii
6.Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl. si Lista princip. Serv. sim. in ultimii 3 ani-Formular 12 E, dovada indepl. si finaliz. in ultimii 3 ania cel putin 3 contr. cu obiect lucrari de constr. civile si edilitare = decat 1.680.000 lei (fara TVA)/echivalentul a 400.000 euro (fara T.V.A.)-contract, fisa expe. Similara + de PV de receptie a lucrarilor, semnate de comisia de receptie a benef. de contract, recom./certif. de buna exe. din partea benef./client;Dovada indepl.si finaliz. in ultimii 3 ani, a cel putin 3 contr. cu obiect serv.amenaj. intret. spatii verzi simil. cu ob.proced, =2.520.000 lei fara T.V.A.-contract, fisa exp. similara + PV de receptie a serv. semnate de comisia de receptie a benef.de contract si recom/certif. de buna executie din partea benef;Dovada indepl. si finaliz. in ultimii 3 ani, a cel putin 3 contracte cu obiect lucrari de amenaj. parcari ecologice cu sistem modular tip fagure si cu dale prefabricate traforate din beton simplu/armat pt.o suprafata totala=1.500mp-contract, fisa exp.simil. +PV de receptie a lucrarilor semnate de comisia de receptie a benef. de contract si recom/certif. de buna executie din partea benef;Pt. Contr. cuAC (OUG nr.34/2006): Certif. indepl. Oblig.contract.(art. 36^1, HG 925/2006 );Oblig. Contr. in desf.; 2. Decl. privind efectivul mediu anual al pers.angajat-form12I;, Decl. pe propria rasp.ref. la capab. ofertant de a dispune de pers. specializat, minim: 1 ing.-horticultura, 1 ing. Horticol-peisagist, 1 tehnician horticol, 2 ing. Constructori(CV, dipl.specialitate/autorizari), memoriu de prez. a lucrarilor realizate, copii CIM/tabel de la ITM, 20 muncitori din care minim: 5peisagisti, 5 calificati in constructii si 10 necalificati(copii CIM/tabel ITM.3)Decl. pe propria raspundere-Form12H., lista dotari conf.fisa date; 4. Decl.+Lista subcontr.- Form12G, acord subcontr.-Form1, Acord asociere;5.ISO 9001/2001, ISO 18001/2004-copii certif..; 6. ISO 14001-copie certif. Daca op ec. nu detine certif , AC vaaccepta: decl. pe pr. Rasp. ca la data incep. Licit. Op.ec. este in curs de implem. a sistem echivalent pentru fiecare din cele trei solicit., orice alte probe /dovezi prez. de op. Ec., daca probele/dovezile conf.asig. calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S93-133676 din 15.05.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invocat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit.contract. sau in justitie conform L 554/2004;10 zile de la comunic.deciziei CNSC, in instanta-Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bv. C.D. Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 30030, Romania, Tel.0256-408367/408453, Fax: 0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer