Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ELECTROCOMPRESOARE ELICOIDALE TIP GA 250


Anunt de participare (utilitati) numarul 133625/05.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: directia comerciala, Tel. +40 0254506151, In atentia: d-nei Vera Cimpean, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: STR. TIMISOARA NR. 2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA CNH, Tel. +40 0254506100, In atentia: DIRECTIEI COMERCIALE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARAREELECTROCOMPRESOARE ELICOIDALE TIP GA 250
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul beneficiarului
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE 33 ELECTROCOMPRESOARE ELICOIDALE TIP GA 250
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
33 electrocompresoare elicoidale tip GA 250
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 031, 218 si 1, 489, 537RON
II.2.2) Optiuni
Da
a.c.va suplimenta cantitatea de servici in cond. prevazute la art. 6 alin3 din HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% din valoarea estimata minima a intervalului(valoarea estimata pana la 31.12.2012) respectiv :20.604 leivalabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de constituire: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis im conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in D.A.Se poate constitui si prin: a) ordin de plata (in contul autoritatii contractante RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani) sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;b) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerarIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelorGarantia de participare se va returna de a.c. conf. prevederilor art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781din OUG 34/2006.Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplininesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie conform anexei nr.1sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie. 5% din valoarea contractului, fara TVA SI se va constitui prin: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;2) depunere la casieria CNH-SA a unor sume in numerar (in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare);3) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplininesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie conform anexei nr.1sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie. Plata prioritar prin compensare cu energie electrica si numai in limita posibilitatilor prin OP.Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conf. cu art. 5 (3) din Ordinul nr. 509 al ANRMAP, toate documentele din cap. III.2.1. a) ce sunt intocmite/emise decatre ofertantcu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original.
Cerinta nr. 1-Declaratia privind eligibilitatea-se va completaFormularul 1.
Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34 / 2006. Se va completa Formularul 2.Obs. Autoritatea contractanta nu va exclude din procedura ofertentii care se afla in situatia prevazuta in art. 181, lit. c.
Cerinta nr. 3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1, din OUG 34 / 2006 se va completaFormularul 3(si de catre subcontractant).Obs. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. JUJAN CONSTANTIN, DIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICA, DIRECTOR TEHNIC ? ing. NICOLESCU CRISTIAN, DIRECTOR COMERCIAL ? ing. STOICESCU MIHAI, ING. SEF ELECTROMECANIC ? ing. SUCIU ADRIAN
Cerinta nr. 4- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completaFormular 4.
Cerinta nr. 5-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- se va completaFormular 5.
Cerinta nr. 6 (daca este cazul)-Acord de asociere- se va completa Formular6(in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna)
Fiecare dintre asociati vor prezenta cerintele solicitate la III.2.1a), III.2.1b) 1.CertificatConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;valabil la data de deschidere a ofertelor;din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare(daca este cazul)
2.Declaratie conf. art. 34, alin. 2 din OUG 34/2006, cu privire la obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
1. SR ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2012 10:00
Locul: sediul CNH-SA, PETROSANI, str. TIMISOARA NR.2, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2, in conformitate cu art. 11 alin. (4) HG 925/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care se confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. ( Formularul B)In vederea departajarii, se va aplica urmatoarea formula: Ttotal =70%x Toperati+20%Trg+10%x TOMCUnde: 70% - ponderea operatiilor planificate;20% - ponderea reviziei generale;10% - ponderea operatiilor neplanificate;Toperatii =T1+ T2;T1- totalul tarifelor (lei/operatii) pentru operatiile planificate la o revizie de 4000 ore;T2- totalul tarifelor (lei/operatii) pentru operatiile planificate la o revizie de 8000 ore;Trg = Tp+Tm;Tp- totalul tarifelor (lei/piese) pentru operatiile planificate la o revizie generala la peste 25.000 ore;Tm-totalul tarifelor(lei/operatii)? pentru operatiile planificate la o revizie generala la peste 25.000 ore;TOMC ? tariful lei/OMC, pentru operatiile neplanificate;Evaluarea ofertelor consta in compararea preturilor totale ale fiecarei oferte admisibile(in lei, fara TVA) si intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.In cazul in care pentru doua sau mai multe oferte, in urma aplicarii algoritmului de calcul se obtine acelasi T total cel mai scazut, va fi declarat castigator ofertantul care are ofertat T operatii cel mai scazut(intrucat are cea mai mare pondere).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL LEGISLATIE CONTENCIOS JURIDIC
Adresa postala: str. TIMISOAREI, nr. 2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +040 0254506100, Fax: +040 0254541460
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer