Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparare , in termenul de garantie si post garantie a urmat autovehicule din dotarea unitatii : lot 1 - Autovehicule marca Skoda, lotul 2 Autovehicule marca Renault, lotul 3 Autovehicule marca Peugeot , lotul 4 Aut
Anunt de participare (utilitati) numarul 78341/27.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Comercial, Tel.0256308350, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0256430631, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere si reparare , in termenul de garantie si post garantie a urmat autovehicule din dotarea unitatii : lot 1 - Autovehicule marca Skoda, lotul 2 Autovehicule marca Renault, lotul 3 Autovehicule marca Peugeot , lotul 4 Autovehicule marca Ford, lotul 5 Autovehicule marca Hyundai , lotul 6 Autovehicule marca Daewoo, lotul 7 Autovehicule marca Dacia, lotul 8 Autoutilitara marca Iveco, lotul 9 Autoutilitara marca Renault, lotul 10 Autoutilitara marca Mercedes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 629, 746RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparare , in termenul de garantie si post garantie a urmatoarelor autovehicule din dotarea unitatii : lot 1 - Autovehicule marca Skoda, lotul 2 Autovehicule marca Renault, lotul 3 Autovehicule marca Peugeot , lotul 4 Autovehicule marca Ford, lotul 5 Autovehicule marca Hyundai , lotul 6 Autovehicule marca Daewoo, lotul 7 Autovehicule marca Dacia, lotul 8 Autoutilitara marca Iveco, lotul 9 Autoutilitara marca Renault, lotul 10 Autoutilitara marca Mercedes.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot1-AutovehiculemarcaSKODA- 2buc; lot 2-AutovehiculemarcaRENAULT -1buc; lot3-AutovehiculemarcaPEUGEOT-9buc; lot4-AutovehiculemarcaFORD-4buc; lot5-AutovehiculemarcaHYUNDAI -1buc;lot6-AutovehiculemarcaDAEWOO-3buc; lot7-AutovehiculemarcaDACIA-14buc;lot8-AutoutilitaramarcaIVECO-5buc;lot9-Autoutilitara marca RENAULT MIDLUM-1buc;lot10-Autoutilitara marca MERCEDES-4buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 629, 746RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii plan de reparatii, Plata, in lei prin OP in termen de30zile de la acceptarea fact , pe baza p v de receptie si a devizului pentruserviciul prestat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru operatorii economici declarati castigatori pana la data semnarii acordului cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (original)- Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie); Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele prevazute la cap "Situatia personala a candidatului /ofertantului" si "Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)" se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (se va completa Formularul B2)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani (completarea declaratiei-Formular 12E si a tabelului anexat);2. Recomandare de la cel putin unul din beneficiarii enumerati in lista.3 Autorizarea din partea producatoruluipentru prestarea de lucrari care fac obiectul caietului de sarcini nr 4313/11.05.09, pentru marca de autovehicul la care se depune oferta 4. Agreerea RAR sau echivalent pentru tipurile de lucrari care fac obiectul caietului de sarcini si marcile de autovehicul pentru care se prezinta oferta.5.Declaratie care contine informatii privind, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.6. Declaratie care contine informatii privindutilajele din dotare : cerinta minima -asigurarea (in dotare proprie prin contracte sau conventii de inchiriere etc) cel putin a dotarilor minime solicitate pentru prestarea serviciului conform Anexei 3 la Caietul de sarcini nr 4313/11.05.09, considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului, cu prezentarea documentelor doveditoare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, cu exceptia cerintei referitoare laAutorizarea din partea producatoruluipentru prestarea de lucrari si Agreerea RAR pentru tipurile de lucrari din caietul de sarcini, care trebuie indeplinite de fiecare membru.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Sist inf va pune la disp particip inf ref la : cea mai buna oferta ( cel mai mic pret) si nr particip la licit electr, Nr runde ale licit electronice: 1 (una); durata rundei :2(doua) zile
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2009 10:00
Locul: SC COLTERM SA Timisoara str Episcop Joseph Lonovici nr 4 - Parter - Sala de instructaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii impuerniciti ai ofertantilor care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in anunt la "Documentatie si clarificari"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia de contencios-administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiintade catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2009 14:45