Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparare , in termenul de garantie si post garantie a autovehiculelor
Anunt de participare (utilitati) numarul 3183/23.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA IVAN, Tel.0256308338, In atentia: Birou Contracte - ec Sedan Erica, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere si reparare , in termenul de garantie si post garantie a autovehiculelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Prestator
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
efectuarea reviziilor tehnice periodice si a remedierii defectiunilor care apar la autovehiculele din dotarea unitatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Revizii si reparatii la 16 masini de diferite tipuri grupate pe 8 loturi in functie de marca
Valoarea estimata fara TVA: 109, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.04.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 130lei pt.lot1; 240lei pt.lot2; 80lei pt.lot3; 200lei pt.lot4; 160lei pt.lot5; 60lei pt.lot6; 175lei pt.lot7; 50lei pt.lot8;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, Plata se efect in lei prin OP in max 30zile de la accept fact prest de catre achiz pe baza p.v.de receptie semnat de ambele parti si a deviz pt.serv.prestat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 si prez. documentelor care confirma plata impozitelor, taxelor si contrib.de asigurari sociale la bugetul general consolidat, in conf. cu preved.legale in Romania sau in tara in care este stabilit ofertanul, la data de 31.01.2007. Pt.persoane jur./fiz. romane - Certificat constatator emis de Of.Reg.Com. - Certificat de inreg. emis de Of.Reg.Com.-Autorizatie de functionare/altele echivalente, iar pt.persoane jur./fiz. straine prez. doc. care dovedesc o forma de inreg/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani. Se impune ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu :35.000lei pt.lotul 1; 70.000lei pt.lotul 2; 20.000lei pt.lotul 3; 50.000lei pt.lotul 4; 40.000lei pt.lotul 5; 15.000lei pt.lotul 6; 50.000lei pt.lotul 7; 15.000lei pt.lotul 8. Bilantul contabil intocmit la 30.06.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.prestari de serv.in ultimii 3ani;Recom.dela unul din benef.din lista. Experienta similara pe loturi conf. documentatiei;Autoriz.din partea prod;Agreerea RAR pt. tipurile de lucrari si marcile de auto pt. care se prezinta oferta;Declaratie cu personal de specialitate; Inf. cu utilajele din dotare verificate ISCIR, METROLOGIC;
- Lista cu subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 8 RON
Conditii si modalitate de plata: D.A. pe hartie se obtine de la B.Contr.in max 4zile de la solicitare prin fax si se achita la casierie de catre oper ec. sau de firma de curierat.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2007 10:00
Locul: SC COLTERM SA Timisoara str. Ep. J.Lonovici nr.4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti op. ec.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia de contencios-administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: Piata Tepes Voda Nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu nr.38 et.4 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiintade catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA -Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256/308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2007 12:23