Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE


Anunt de participare numarul 74609/02.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: STR. GHEORGHE DANIELOPOL, NR. 2-4, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040095, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA DUB, Tel.0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: Bdul. Unirii, Nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA DUB, Tel.0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: Bdul. Unirii, Nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA DUB, Tel.0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: Bdul. Unirii Nr. 37, Sector 3, camera 307 etaj 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA DUB, Tel.0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: ACTIVITATI DE JUSTITIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: In Bucuresti: Tribunalul Bucuresti - Bdul. Unirii, nr. 37, sector 3;
Judecatoriile Sector 1 si 4 - Str.Ghe.Danielopol, nr.2-4, sector 4;
Judecatoria Sector 6 - Str. Stirbei Voda, nr.115, sector 1;
Judecatoria Sector 3 - str. Ilfov, nr.6, Sector 5.In Judetul Ilfov:
Judecatoria Buftea - str. Stirbei Voda nr.24, Buftea;
Judecatoria Cornetu - sos. Alexandriei, nr. 140, comuna Cornetu.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 928, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente ce urmeaza sa fie atribuite in baza acordului cadru: lunar, trimestrial si anual, dupa caz, functie de finantare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea si repararea: sistemelor de asigurare a continuitatii alimentarii cu energie electrica; sistemelor de curenti tari 220 V 380 V; sistemelor de curenti slabi; sistemelor de incalzire racire; sistemelor mecanice siechipamente speciale; sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si instalatii sanitare; sistemelor de detectie, avertizare si alarmare in caz de incendiu; servicii suplimentare de intretinere si servicii de administrare si gestionare a sistemelor descrise in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sunt specificate in Caietul de Sarcini, sectiunea II din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 928, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, reprezentand 1% din valoarea acordului cadru: 126.000 lei/ron, prin Scrisoare de garantie bancara constituita in favoarea Tribunalului Bucuresti-CIF: 4340633.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare - BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere -subcontractare conform art.44 - 45 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat;
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Autorizatia de functionare, pentru persoanele fizice, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractului;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari, insotit de anexe, vizat de organele abilitate;
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 30.000.000 lei/ron.
Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006) trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara in ultimii 3 ani; se vor cumula valorile pentru maxim 3 contracte a caror suma nu trebuie sa fie mai mica de 7.200.000 lei/ron fara TVA;Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, datata, semnata si parafata;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (copie legalizata a Declaratiei CAS si ITM aferenta lunii decembrie a fiecarui an);
Documente emise de organisme nationale/internationale acreditate care confirma certificarea: ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent;
Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii, acordul sau conventia preliminara de asociere, lista asociatilor si atributiunile fiecarui asociat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Servicii suplimentare celor prevazute in Caietul de Sarcini ofertate si cuantumul valoric al acestora
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1371/C/23.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S8-010166 din 14.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2009 14:00
Locul: Tribunalul Bucuresti - Bucuresti, Bdul. Unirii, nr. 37, sector 3, etaj 3, camera 327
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilorAlte persoane invitate sa participe la deschidere, cu aprobarea autoritatii contractante si a Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, in format electronic, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro si pe site-ul Tribunalului Bucuresti, www.tmb.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 - 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 - 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 - 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021 - 319 16 74, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: BDUL. UNIRII, NR. 37, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030823, Romania, Tel.0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2009 20:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer