Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE A AUTOTURISMELOR SI AUTOVEHICULELOR CU SARCINA MAXIMA AUTORIZATA PANA LA 3.5 TONE
Anunt de participare (utilitati) numarul 146491/12.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Barajului nr.6, Localitatea: Medias, Cod postal: 540191, Romania, Punct(e) de contact: Paul Radut, Tel. +40 265404154, Email: [email protected], Fax: +40 265306098, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE A AUTOTURISMELOR SI AUTOVEHICULELORCU SARCINA MAXIMA AUTORIZATA PANA LA 3.5 TONE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul/sediile prestatorului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 33, 591 si 1, 932, 855RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial sau ori de cate ori apare o nevoie noua.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE A AUTOTURISMELOR SI AUTOVEHICULELORCU SARCINA MAXIMA AUTORIZATA PANA LA 3.5 TONE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Caietul de sarcini -Capitol II si Formularul 12 din cadrul Capitolului III cuprinde informatiile privind obiectul contractului si cantitatile solicitate: acord cadru: operatiuni maxime
Lotul 1 - 174, Lotul 2 - 71, Lotul 3 ? 147, Lotul 4 ? 136, Lotul 5 - 84 , Lotul 6 - 98, Lotul 7 ? 167, Lotul 8 ? 221, Lotul 9 - 98, Lotul 10 ? 108, Lotul 11 ? 349 Lotul 12 - 220, Lotul 13 - 56, Lotul 14 ? 120, Lotul 15? 67, Lotul 16 - 52 , Lotul 17 - 68, Lotul 18 ? 132, Lotul 19 ? 78, Lotul 20 - 221, Lotul 21 ? 215, Lotul 22 ? 160, Lotul 23 ? 241
operatiuni minime: Lotul 1 - 6, Lotul 2 - 5, Lotul 3 ? 4, Lotul 4 ? 4, Lotul 5 - 4 , Lotul 6 - 5, Lotul 7 ? 7, Lotul 8 ? 6, Lotul 9 - 5, Lotul 10 ? 7, Lotul 11 ? 9 Lotul 12 - 10, Lotul 13 - 4, Lotul 14 ? 3, Lotul 15? 3, Lotul 16 - 4 , Lotul 17 - 5, Lotul 18 ? 4, Lotul 19 ? 4, Lotul 20 - 7, Lotul 21 ? 6, Lotul 22 ? 9, Lotul 23 ? 10Contractul subsecvent cel mai mare: operatiuni maxime
Lotul 1 - 6, Lotul 2 - 5, Lotul 3 ? 4, Lotul 4 ? 4, Lotul 5 - 4 , Lotul 6 - 5, Lotul 7 ? 7, Lotul 8 ? 6, Lotul 9 - 5, Lotul 10 ? 7, Lotul 11 ? 9 Lotul 12 - 10, Lotul 13 - 4, Lotul 14 ? 3, Lotul 15? 3, Lotul 16 - 4 , Lotul 17 - 5, Lotul 18 ? 4, Lotul 19 ? 4, Lotul 20 - 7, Lotul 21 ? 6, Lotul 22 ? 9, Lotul 23 ? 10
operatiuni minime: Lotul 1 - 1, Lotul 2 - 1, Lotul 3 ? 1, Lotul 4 ? 1, Lotul 5 - 1 , Lotul 6 - 1, Lotul 7 ? 1, Lotul 8 ? 1, Lotul 9 - 1, Lotul 10 ? 1, Lotul 11 ? 1 Lotul 12 - 1, Lotul 13 - 1, Lotul 14 ? 1, Lotul 15? 1, Lotul 16 - 1 , Lotul 17 - 1, Lotul 18 ? 1, Lotul 19 ? 1, Lotul 20 - 1, Lotul 21 ? 1, Lotul 22 ? 1, Lotul 23 ? 1
Valoarea estimata fara TVA: intre 33, 591 si 1, 932, 855RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare conform Anexa B : Informatii privind loturile.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta la cursul comunicat de BNR este data publicarii anuntului de participare in SEAP;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul asocierii, garantia de participare se poate depune de oricare dintre asociati.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (ordin de plata sau fila cec) in conformitate cu art.86 alin 5 lita) din HG 925/2006 actualizata, cont IBAN RO30 CRDZ 002A 0018 1056 9001 deschis la Nextebank Tg.-Mures, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.Garantia de participare care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de: Lotul 1 ? 0 lei, Lotul 2 ? 0 lei, Lotul 3- 0 lei, Lotul 4 ? 0 lei, Lotul 5 ?0 lei, Lotul 6 ? 0 lei, Lotul 7 ? 881.04 lei, Lotul 8 ? 0 lei, Lotul 9- 0 lei, Lotul 10 ? 0 lei, Lotul 11 ? 3110.42 lei, lot 12-2184.02 lei, lot 13-0 lei, lot 14-832.98 lei, lot 15-0 lei, lot 16-0 lei, lot 17-0 lei, lot 18-0 lei, lot 19-0 lei, lot 20-1328.90 lei, lot 21-0 lei, lot 22-1572.68 lei, lot 23-2496.64 leiGarantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie in una din urmatoarele forme : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau daca partile convin, prin retineri succesive din plata cuvenita din facturile partiale, in conditiile art.90 alin 3 din HG925/2006 actualizata. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art 92 alin 2 din HG 925/2006 actualizata, respectiv in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% pentru contractele subsecvente care se incadreaza in conditiile art. 89 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
-Declaratie de eligibilitate
Declaratie de eligibilitate conform art.180 din OUG 34/2006 actualizata se va completa Formularul 1 din capitolul III Formulare(acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul).
Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata se va completa Formularul 1.B din capitolul III Formulare
(acest document va fi depus si de tertul sustinator, pentru lit.a, c^1 si d);
Cerinta nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Se va completa Fornularul 1.C din capitolul III Formulare Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director General Virgil Marius Metea, Director Departament Tehnic Achizitie Lucian Barsan, Director ing. Cristian Cioban, Director Exploatare Dexvoltare ing. Ioan Stefan, , Inginer Sef ing. Ioan Scridon, ing.Szabo Erno, Sef ATTM Roman ing. Ciocan Costel, Sef ATTM Ploiesti ing. Ciufu Constantin ec. Ilinca Cristian, ec.Paul Gheorghiu, ec.Elena Suciu, Sef Birou Juridic cj. Radu Lechintan, cj. Andrea Cerghizan, Sef Birou Contracte c.j Madalina Pirlea, c.j. Adina Zeces.(acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).
Cerinta nr.4
- Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;
Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentase va completa Formularul ANEXA din capitolul III Formulare
Cerinta nr.5
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Se va completa Formularul 1.D din capitolul III FormulareCerinta nr.6
- Certificate privind datoriile
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul, neprezentarea certificatelor mentionate anterior duce la excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului
Un ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei oferte
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Cerinta nr.1
-inregistrare persoane juridice/fizice romane
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
-Fisa de informatii generale
-Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: L 1-2550 lei, L 2-2244 lei, L 3-1030 lei, L 4-1178 lei, L 5-1430 lei, L 6-2018 lei, L 7-3056 lei, L 8-1378 lei, L 9-1308 lei, L 10-2694 lei, L 11-8248 lei, L 12-9310 lei, L 13-1488 lei, L 14-1000 lei, L 15-1116 lei, L 16-678 lei, L 17-2244 lei, L 18-1030 lei, L 19-1178 lei, L 20-3068 lei, L 21-1378 lei, L 22-8248 lei, L 23-9310 leiDaca oferta se face pe mai multe sau pe toate loturile cerinta privind cifra de afaceri se va raporta la valoarea lotului cel mai mare pentru care se depune oferta
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.- Capacitatea economica si financiara a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva conform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizat.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 2 din Capitolul III - Formulare
Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, la nivelul careia sa se regaseasca maxim 3 contracte de servicii similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: L 1-1275 lei, L 2-1122 lei, L 3-515 lei, L 4-589 lei, L 5-715 lei, L 6-1009 lei, L 7-1528 lei, L 8-689 lei, L 9-654 lei, L 10-1347 lei, L 11-4124 lei, L 12-4655 lei, L 13-744 lei, L 14-500 lei, L 15-558 lei, L 16-339 lei, L 17-1122 lei, L 18-515 lei, L 19-589 lei, L 20-1534 lei, L 21-689 lei, L 22-4124 lei, L 23-4655 lei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocieriiCapacitatea tehnica si proferionala a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular 4 din Capitolul III-FormulareDaca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Cerinta nr.2
Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin: - prezentare certificate/documente emise sau contra- semnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar sau o declaratie a operatorului economic, in cazul in care, din motive obiective, acesta nu are posibilitatea de a obtine certificarea/confirmarea prestarii serviciilor din partea beneficiarului.
Modalitatea de indeplinire
Oricare dintre urmatoarele documente(in copie) si nu cumulativ: contracte, procese verbale de receptie, facturi, documente constatatoare etc.
Certinta nr.3-Declaratie care contine informatii privind dotarile spacifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 6 din Capitolul III-Formulare
Cerinta nr.4
-Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 7 din Capitolul III-Formulare
Cerinta nr.5
Autorizatie RAR pentru atelierul de reparatii
Modalitatea de indeplinire
Documente prin care sa faca dovada ca detine in proprietatea sau inchiriat sau sub alta forma de colaborarea la un service auto care sa presteze servicii de reparare si intretinere ale autovehiculelor aflate in proprietatea achzitorului la sediile STTM Tg. Mures din localitatile Ploiesti str.Tirgovistei nr.8 si Roman str.Nicolae Balcescu nr.32 si 40 si care sa fie autorizat RAR pentru a executa lucrari de reparare si reglare a ansamblurilor mecanice, a echipamentului electric si electronic la marcile de autovehicule pentru care se depune oferta.
Cerinta nr.1
Implementarea standardului demanagement al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta certificate sau documente emise de organisme abilitate care sa ateste implementarea sistemului calitatii: SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent. Documentele vor fi prezentate in copie cu mentiunea , ,Conform cu originalul?.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind managementul calitati trebuie sa fie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2013 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.02.2014
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante Tg Mures str. Barajului nr.6, Secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Contractele subsecvente se vor incheia trimestrial sau ori de cate ori apare o nevoie noua.Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret total pe lot, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total pe lot cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.Acordul cadru se va semna cu ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul ofertelor admisibile depuse.Documentele solicitate prin DA sunt obligatorii, se vor solicita clarificari doar la documentele depuse.Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.-In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.-In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Se va completata Anexa 1 cuprinsa in Capitolul III.- Se va prezenta modelul de contract (cap IV), vizat de catre reprezentantii legali ai ofertantului pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale specifice. Neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat la deschiderea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior.Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari cu privire la continutul documentatiei de atribuire si implicit si cu privire la clauzele contractuale obligatorii(ce sunt parte a documentatiei de atribuire).Daca un operator economic considera ca anumite clauze sunt defavorabile, va solicita autoritatii contractante clarificari, inclusiv modificarea lor, astfel incat daca aceste clauze vor fi amendate/modificate ele sa fie aduse la cunostinta tuturor operatorilor economici interesati pana la data limita de depunere a ofertelor.Prin urmare clauzele contractuale obligatorii pot fi modificate si aduse la cunostinta tuturor celor interesati pana la data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, in timp ce clauzele specifice pot fi negociate/modificate atata timp cat nu introduc conditii care ar fi permis atribuirea contractului unui alt operator economic sau daca modificareanu schimba balanta economica a contractului in favoarea contractantului. Clauzele specifice ale contractului pot fi negociate/modificate la solicitarea ofertantului cu acceptul autoritatii contractante daca propunerile sunt justificate sau in conformitate cu anumite obligatii prevazute de legislatia in vigoare si daca nu sunt dezavantajoase autoritatii contractante si inainte de luarea hotararii privind atribuirea contractului de achizitie publica.Daca autoritatea contractanta nu este de acord cu aceste modificari, va comunica acest fapt ofertantului, iar daca acesta isi mentine pozitia, in conformitate cu prevederile art.36, alin.2, literele a si b din HG 925/2006 actualizata, oferta va fi considerata neconforma.La luarea hotararii privind atribuirea contractului, se va considera faptul ca aceste clauze contractuale sunt studiate, analizate si acceptate de catre ambele parti contractuale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante pe care orice persoana care se considera vatamata il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA - STTMTg MuresBiroul Juridic
Adresa postala: str. Barajului, nr.6, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540191, Romania, Tel. +40 265250501, Fax: +40 265306098
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2013 13:54