Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Anunt de participare (utilitati) numarul 144897/13.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +4 0212038269, In atentia: Marius MARCUTA - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 0212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SN Nuclearelectrica SA - Sucursala FCN Pitesti
Adresa postala: Str. Campului, nr. 1, jud. Arges, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contractare si Achizitii Publice, Tel. +40 248207700, In atentia: Marian Ivan, Constantin Stefanica, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 248262499
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SN Nuclearelectrica SA - Sucursala FCN Pitesti
Adresa postala: Str. Campului, nr. 1, jud. Arges, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contractare si Achizitii Publice, Tel. +40 248207969, In atentia: Constantin Stefanica, Email: [email protected], Fax: +40 248262499
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului si la FCN Pitesti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor si a echipamentelor conexe, atat la sediul prestatorului cat si la sediul FCN Pitesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 ? Revizii si reparatii turisme;
LOT 2 ? Revizii si reparatii autobuze;
LOT 3 ? Revizii si reparatii camioane si semiremorci;LOT 4 ? Revizii si reparatii echipamente conexe
Conform descrierilor si cerintelor din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 792, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valorile garantiilor de participare sunt: LOT 1 = 11.800 lei; LOT 2 = 11.800 lei; LOT 3 = 8.400 lei; LOT 4 = 3.840 lei.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta, echivalenta in acest caz se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, actualizata. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formular III.1.1.a. (in original). Coduri IBAN: pt LEI : RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1;
- pt EURO : RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM-urilor cf OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.In situatia in care ofertantul este o asociere, pt a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. Legea nr. 346/2004.In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constituirii garantiei de participare la licitatie.Conditiile de retinere/restituire a garantiei de participare: in conf cu prevederile art. 87/art.88 din HG 925 / 2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG925 /2006.In cazul in care un ofertant depune contestatie la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor (CNSC) si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata de CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278¹ din OUG nr. 34/2006 -pt Lot1 = 4.369, 99 lei; pt Lot 2= 4.369, 99 lei;pt Lot3 = 4.200 lei;pt Lot 4=1.920 lei 1. Garantia de buna executie este de 10% din valoareacontractului fara TVA, in conformitate cu art. 89 din HG 925/2006, actualizata2. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formular III.1.1.b. (in original).3.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la la Trezorerie conform art. 90 alin. 3) din HG 925/2006 actualizata. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.4. Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1÷ III.1.1.5, dupa cazGarantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Venituri proprii ? cheltuieli de productie FCN Pitesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca este aplicabil se completeaza Formularul III.1.3 (Acord de asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PENTRU TOATE LOTURILE
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va completa Formularul III.2.1.a.1. Declaratia se depune in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare ofertant asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Cerinta nr. 2
a)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se depune in original
b)Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
c)Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota:
a)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c)Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantiCerinta nr. 3Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
Se va completa Formularul III.2.1.a.3 Documentul se depune in original.
Nota: in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (conflictul de interese) din OUG3 4/2006, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.509/2011
Se va completa Formularul III.2.1.a.4Declaratie pe propria raspundere dupa caz, a Ofertantului/a Ofertantului asociat/ a Subcontractantului, / a Tertului sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG nr. 34 / 2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Daniela LulacheDirector Economic ? Ec. Elena Negulici cu inlocuitorul sau Mihai-Dan GheorghieviciSef Departament Achizitii ? Cristina Nazarevsky cu inlocuitoarea sa Dana Banea
Comisia de evaluare:
Marius-Mihail Marcuta, Paul Rusu, Emilia Gabrian, Marian Ivan, Marius Ghioca, Constantin Stefanica ? membrii, Gheorghe Serbanescu, Catalin Filip ? membrii de rezerva.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
Cerintanr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform art. 69², din OUG 34/2006
Se va completa Formularul III.2.1.a.5
Declaratia se depune in original.
Nota:
a)In cazul depunerii unei candidaturi/ oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b)Acest document va fi depus si de eventualilor subcontractanti. Certificat Constatator pe numele Operatorului economica) pentru persoane juridice/fizice romane
Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului pe numele ofertantului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, prin care se confirma inregistrarea precum si autorizarea candidatului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului acordului cadru.b)Persoane juridice/fizice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, pe numele Ofertantului, Ofertantului asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune.NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantuluide catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Certificatul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, respectiv a ofertantului asociat, daca este cazul unei oferte comune. Datele din document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PENTRU LOTURILE 1, 2 si 3Autorizatie Registrul Auto Roman in conformitate cu OMTTc nr. 2131/2005
Modalitatea de indeplinire
Autorizatie de functionare valabila emisa de Registrul Auto Roman (RAR) din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat pentru revizia si reparatia autovehiculelor corespunzatoare lotului pentru care depune oferta.
PENTRU LOTUL 4
Autorizatie ISCIR in conformitate cu PT R1 ? 2010 "Masini de ridicat (macarale, mecanisme de ridicat, stivuitoare, platforme autoridicatoare si platforme ridicatoare pentru persoane cu dizabilitati, elevatoare pentru vehicule si masini de ridicat de tip special)" aprobata prin Ordinul nr.1404/27.07.2010.
Modalitatea de indeplinire
Autorizatie ISCIR valabila din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat pentru revizia si reparatia utilajelor prezentate in Lotul 4.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.3.6.
Nota:
Subcontractantii vor prezenta autorizatiile solicitate pentru partea din contract pe care o vor realiza.
Inainte de semnarea acordului cadru cu autoritatea contractanta, Ofertantul va prezenta toatecontractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele cu subcontractantii trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la acordul cadru.(conform art. Art. 96. (1) din HG 925/2006)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2013 10:00
Locul: SN Nuclearelectrica SA - Sucursala FCN Pitesti, Str. Campului nr. 1, Mioveni, jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta. Se va completa Formularul IV.4.3.2 -
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
(1).Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925 /2006. Se va completa Formularul VI.3. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, modul de indeplinire a cerinte de calificare.(2) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (1), ofertantul are obligatia de a completa documentele, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.(3) Pentru compararea ofertelor financiare se va lua in considerare pretul total (fara TVA) al acestora. In situatia in care exista doua sau mai multe oferte financiare cu acelasi pret si acesta este pretul cel mai scazut ofertat, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.NOTA: Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art. 256² din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA - Departament Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2013 15:08