Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de intretinere si reparare autovehicule


Anunt de participare numarul 93567/28.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ
Adresa postala: STRADA VULTURI , NR. 9, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200688, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN DAN, Tel.0251598115, Email: [email protected], Fax: 0251598115, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de intretinere si reparare autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: punctul de lucru al prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere si reparare autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
50112100-4-Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
50112111-4-Servicii de reparare a caroseriilor (Rev.2)
50112120-0-Servicii de inlocuire a parbrizelor (Rev.2)
50112200-5-Servicii de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LoturiBucatiLot 1 - autoturisme marca DACIA LOGAN179
Lot 2 - autoturisme marca DACIA 1310, SOLENZA, SUPER NOVA47
Lot 3 - autoturisme marca VOLKSWAGEN (Passat =6 buc; Transporter = 9 buc; Vento= 17 buc)32
Lot 4 - autoturisme marca FORD (Ford Focus= 2 buc;Ford Tranzit = 2 buc)4
Lot 5 - autoturisme marca ARO5
Lot 6 - autoturisme marca MERCEDES (Vito= 2 buc; Sprinter= 1 buc)3
Lot 7 - autoturisme marca DAEWOO CIELO1
Lot 8 - autoturisme marca RENAULT MEGANE1
Lot 9 - autoturisme marca IVECO1
Lot 10 - autoturisme marca LDV MAXUS1
Lot 11 - autoturisme marca Dodge RAM1
Lot 12 Microbuz TV ROCAR1
Lot 13 autoturism Tozota Corolla1
Lot 14 -Autocamion Roman 16230F1
Lot 15 Motoscuter Jin Lun3
Valoarea estimata fara TVA: 440, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se percepe garantia de participare.Garantia de buna executie a contractului este de5 % din pretul contractului fara TVA si se constituie conform documentatiei de atribuire atasate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face din fonduri provenite de la bugetul de stat.Plata se va face in termen de 30 de zile de la receptia serviciilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind eligibilitatea;
- declaratia privind nrincadrarea in prevedrile art.181;
- certificat de inregistrare emis de ORC;
- certificated de plata a impozitelor si taxelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale;
- copie a ultimului bilant semnata si stampilata pe fiecare pagina.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autorizare RAR;
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
- declaratiile privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice;
- declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile privind licitatia electronica se regasesc la articolul III.2) al documentatiei de atribuire anexateprezentului anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
124247/28.01.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2010 09:30
Locul: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ , CRAIOVA, STR. VULTURI NR.9 , SERVICIUL DE LOGISTICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de opertorii economici participanti. Persoanele imputernicite vor prezenta imputernicirea si cartea de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 BUCURESTI, COD POSTAL 530111, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 530111, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BVD NICOLAE TITULESCU NR 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 20188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM OG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ SERVICIUL DE LOGISTICA
Adresa postala: CRAIOVA STR VULTURI NR.9, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200688, Romania, Tel.0251598115, Email: [email protected], Fax: 0251598115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2010 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer