Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparare autovehicule In post garantie si in termen de garantie : lot 1? Autoutilitare marca Iveco, lot 2 ? Autoutilitara marca Renault Midlum


Anunt de participare (utilitati) numarul 109075/06.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala:  STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300092, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Comercial, Tel. 0256308350, In atentia:  Birou Achizitii Publice, Email:  [email protected], Fax:  0256430631, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala constituita in baza Legii 31/90, modificatasi completata ulterior
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere si reparare autovehicule In post garantie si in termen de garantie : lot 1? Autoutilitare marca Iveco, lot 2 ? Autoutilitara marca Renault Midlum
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 328, 923RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
efectuarea reviziilor tehnice periodice si a remedierii defectiunilor care apar la autovehiculele din dotarea unitatii , in post ganatie si in termen de garantie , marca : IVECO, RENAULT MIDLUM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere si reparare autovehicule In post garantie si in termen de garantie: lotul 1? Autoutilitare marca Iveco -7buc, lotul 2 ? Autoutilitara marca Renault Midlum 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 328, 923RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :5900 lei pentru lotul 1 si 500 lei pentru lotul 2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii plan de reparatii, Plata in lei prin Op in termen de 30 de zile de la acceptarea facturii pe baza de pv receptie si a devizului pentru serviciul prestat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru grupul de operatori economici declarati castigatori se va legaliza pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 completata, Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata . Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului (original sau copie legalizata)pentru Persoane juridice /fizice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit. (original sau copie legalizata)pentru Persoane juridice/fizice straine. Documentele vor fi eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele prevazute la cap IV.1) Situatia personala a candidatului /ofertantului si IV.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitateIncadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art 180 si 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (se va completa Formularul B2)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , respectiv in perioada 2007-2009 si finalizate cel mai tarziula 31.12.2009, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Conf serv prest se realiz printr-o declar scrisa a op ec -complet Form 12 E si a tab anexa).2. Document constatator eliberat conform art 97^¹ din HG nr 925/2006 sau recomandare de la cel putin unul din benef enumerati in lista, la care au fost prestate servicii de reparare autovehicule.3. Autoriz tehnica RAR sau echivalent pentru tipurile de lucrari care fac obiectul caietului de sarcini si marcile de autoveh pt care se prezinta oferta. 4.Declar care contine inf privind, asig cu personal de special, nr si pregatirea cadrelor de conducere, precum si pers respons direct de indep contr.5. Declar care contine inf priv utilajele din dotare : cerinta minima - asigurarea (in dotare proprie prin contracte sau conventii de inchiriere etc) cel putin a dotarilor minime solicitate pentru prest serv conform Anexei 3 la Caietul de sarcini nr 8935/19.08.10, considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului. ( canal vizitare, elevatoare, mas echilibr roti, ap reglare verif faruri, disp si soft diagnoza, compresor aer, redresor, analizor gaze, opacimetru, manom, densim, compresmetru, chei dinamom, inst si ap verif regla geom sist directie, Stand cu role pt verif efic sist de franare, truse scule, sdv, trusa electic, trusa scule tinichigerie) 6. Autorizatia de mediu pentru desfasurarea activitatii de reparatii autovehicule. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, cu exceptia cerintei ref la Autoriz tehn RAR pentru tip de lucrari din caiet sarcini si Autorizatia de mediu pt desf activ de repar auto, care trebuie indepl de fiecare membru.Inf priv subcontract, asoc si sustin, inf priv certif sist calit in conf ISO 9001:2008 sau echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
sist inf va pune la disp particip inf ref la : cea mai buna oferta si nr de particip la licit electr; nr runde ale licit electronice :1 (una) ; durata rundei 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S66-100077 din 03.04.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2010 10:00
Locul: SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara str.Episcip J.Lonovici nr.4 -parter s instr
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este publicata in anunt la "Documentatie si clarificari"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Timis
Adresa postala:  P-ta Tepes Voda nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  305300, Romania, Tel. 0256-498088, Fax:  0256-200040
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucureresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta in cond. OUGnr34/06 modificata si completata ulterior, de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul JuridicSC COLTERM SA
Adresa postala:  str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300092, Romania, Tel. 0256-308348;308320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer